1. leht 1-st

740 tagavedrustuse tõstmine

Postitatud: 01 Aug 2013, 17:58
Postitas Juhan
Minu autol on juba pikemat aega probleem madalal istuva tagaotsaga. Esmakordselt hakkas see häirima 2 aastat tagasi, kui ajateenistuses käies sai pidevalt viiekesi ja täis pakiruumiga sõidetud. Vahetasin siis tagavedrud ära Lesjöförsi sedaani tugevdatud vedrude vastu, see ei toonud endaga kaasa erilist muutust. Eelmisel suvel vahetasin kõik 4 amorti ära Bilsteini gaasiamortide vastu, ka siis jäi tagaots kuidagi madalale. Esiotsa kõrgus on kogu aeg sobiv olnud, ka siis, kui auto on koormatud.

Nüüd on see teema jälle päevakorda tulnud, sest koormatud autoga on palju sõitmist ja auto on kogu aeg tagaotsaga väga madalal. Vasak külg tundub kuidagi eriti madalal olevat. Järgnevalt on mõned pildid autost; pakiruumis on ca 100 kg koorem ja paak on pooleldi täis e 30 l.
Pilt
Pilt
Pilt

Esteetilise ja ka praktilise külje pealt eelistaksin midagi sellist:
Pilt

Mida soovitaksite teha?

Re: 740 tagavedrustuse tõstmine

Postitatud: 03 Aug 2013, 00:33
Postitas enta
kasuta 245 tagavedrusi

Re: 740 tagavedrustuse tõstmine

Postitatud: 03 Aug 2013, 00:39
Postitas Leho
ISe panin 4cm klotsid kere ja vedru vahele. Täitsa piisas, et õigeks tõsta.
Ei ole seal midagi muud teha vaja kui klots vahele ja pikem polt vana asemele.

Re: 740 tagavedrustuse tõstmine

Postitatud: 03 Aug 2013, 21:14
Postitas JaanKaer
Klotsid vahele neh ning 200se cargo vedrud vahele. Enda 245-l läksid vahele 20mmsed alupukid ning sai tiba kõrge. Kippusin istmelt alla libisema. Koormaga oli väga okei asendis.

Re: 740 tagavedrustuse tõstmine

Postitatud: 16 Aug 2013, 00:04
Postitas Juhan
Selge, tänan soovituste eest! Eks ma siis proovin mõne neist järgi.

Või pigem lasen vennal proovida, kelle õlule see masin nüüd jääb - minu jaoks lahenes vahepeal üsna mitu küsimust 960 soetamisega.

Re: 740 tagavedrustuse tõstmine

Postitatud: 24 Sept 2013, 09:22
Postitas Meang
Originaal tikkpoldiga annab ka 2-3 cm vahele panna, aga sinu olukorras vast jääb väheks. Töö ise kerge, kui kõik keerab.