D24 metalne kolin
Postitatud: 21 Apr 2013, 00:01
Eile hakkas mu D24TIC mootoriga (algselt D24) 740 metalselt kolisema ja rappuma. Sümptomid:
* auto rappus tuntavalt
* mootoriplokist kostus metalne kolin
* kolin esines ainult üle 1500 p/min mootori kiiruse korral
* tühikäik oli tüüpiline
* mootor oli töösoe, just olin sõitnud 200 km
* seisin foori taga, mootor oli paarkümmend sekundit tühikäigul, foori alt kiirendades hakkas 2. käiguga kolin pihta ja edaspidi oli kolin käigust sõltumatu
* sõitsin ca 100 meetrit, pidasin auto kinni, avasin kapoti; oli näha, et pöörete tõstmisel hakkas mootor tugevalt rappuma ja kostus metalne kolin
* ühel korral tundus, justkui oleks ühest pihustist tilk vedelikku ülespoole lennanud. (Lisainfoks: 5. ja 6. pihusti on hakanud keskelt lekkima, korpused on alatasa märjad.)
* umbes 2 minutit hiljem kadus viga järsku ära ja sõltumata pööretest oli mootori käik selline, nagu muidu.
Sõitsin pärast veel üle 20 km linnas, kuulates pidevalt mootorit. Muuhulgas lasin pöördeid kiirendades ka 4000-ni, aga nimetet viga ei esinenud enam. Täna keerasin katsetamiseks 1 pihusti toru lahti, aga siis läks hoopis tühikäik ebaühtlaseks, pöörete tõstmisel läks mootori käik jälle normaalseks. Ehk vastupidised sümptomid.
See on 1. kord, kui midagi sellist juhtunud on. Kas keegi oskab nõu anda?
* auto rappus tuntavalt
* mootoriplokist kostus metalne kolin
* kolin esines ainult üle 1500 p/min mootori kiiruse korral
* tühikäik oli tüüpiline
* mootor oli töösoe, just olin sõitnud 200 km
* seisin foori taga, mootor oli paarkümmend sekundit tühikäigul, foori alt kiirendades hakkas 2. käiguga kolin pihta ja edaspidi oli kolin käigust sõltumatu
* sõitsin ca 100 meetrit, pidasin auto kinni, avasin kapoti; oli näha, et pöörete tõstmisel hakkas mootor tugevalt rappuma ja kostus metalne kolin
* ühel korral tundus, justkui oleks ühest pihustist tilk vedelikku ülespoole lennanud. (Lisainfoks: 5. ja 6. pihusti on hakanud keskelt lekkima, korpused on alatasa märjad.)
* umbes 2 minutit hiljem kadus viga järsku ära ja sõltumata pööretest oli mootori käik selline, nagu muidu.
Sõitsin pärast veel üle 20 km linnas, kuulates pidevalt mootorit. Muuhulgas lasin pöördeid kiirendades ka 4000-ni, aga nimetet viga ei esinenud enam. Täna keerasin katsetamiseks 1 pihusti toru lahti, aga siis läks hoopis tühikäik ebaühtlaseks, pöörete tõstmisel läks mootori käik jälle normaalseks. Ehk vastupidised sümptomid.
See on 1. kord, kui midagi sellist juhtunud on. Kas keegi oskab nõu anda?