1. leht 1-st

Kere.

Postitatud: 07 Dets 2012, 21:53
Postitas urulooki
Tere. Juba mõnda aega piinab mind pisike mure. Nimelt on mu Volvo kere nii läbi roostetanud, et mõnes kohas tee juba paistab
läbi põhja. Samas olen ma oma Volliga nii kokku kasvanud,et kahju oleks temast loobuda. Seda enam,et käiguosa ja elektriosa
ja mootor on veel nii korras küll, et aastaid teenida.Mis te arvate ,kas oleks mõtekas näiteks kerevahetus teha,või on see
mõtetu raha ja ajaraisk.Ja kas sellega ei tule pärast ARK is probleeme. Ise ma arvan,et ma vahetaks pigem kere ära ,kui Volli
vanarauda viiks. Palun avaldage arvamust, mida teha ja kas asjal on mõtet. Ette tänades.

Re: Kere.

Postitatud: 07 Dets 2012, 22:28
Postitas Loff
Mis autost jutt käib?

Re: Kere.

Postitatud: 08 Dets 2012, 13:36
Postitas urulooki
Autoks on Volvo 740 `90 B 230 F 84 kw sedaan.

Re: Kere.

Postitatud: 08 Dets 2012, 13:43
Postitas supp
kerevahetus on suht keeruline tegevus juba sellepärast, et sa ei leia korraliku keret, samas remont plekke on saada, ja eriti kui ainult põhi on läbi, siis asenda need plekid

PS krt kõigi ksf röömuks on ka mu 200jase põhi läbi, sai natuke lapitud aga ca aasta pärast läheb uus põhi ja kkarbid ja värvin vist jälle üle (viimati tegin pealt keretööd 6a tagasi), midagi pole teha eesti talv nõuab oma ja 200jasest paremat autot pole veel väljamõeldud

Re: Kere.

Postitatud: 08 Dets 2012, 21:23
Postitas urulooki
Tegelikult on asi nii hull et karpe ei ole enam ollagi ja püsivad ainult värvi najal. Ja eest poolraam kuhu kinnitub mootor on
ka läbi. Ja tungrauda ei saa enam alla panna ,kuna läheb läbi põhja.Ja rattakoopa ääred on ka nagu pitsist.

Re: Kere.

Postitatud: 08 Dets 2012, 22:31
Postitas Loff
Kõik oleneb ka eelarvest, otsida korraliku kerega aga peetis veermikuga masin ja siis teha kahest üks korralik. ARK'i poolepealt on ka ju asi lihtne, enda kere viid kuusakoski ja kannad maha, teise kere ostad koos paberitega ja vahetad omandivormi.

Re: Kere.

Postitatud: 09 Dets 2012, 19:22
Postitas Tuuletallaja
Enda hiljutisest kogemusest:
Minu 7-sajasel oli küljekarbid omadega õhtal, värv hoidis roostet kinni ja põhja all olid tõstmise kohad kõverad. Kõik ülejäänu oli piisavalt tugev. Tuttav mehhaanik hindas olukorda ja nii saigi masin keevitaja kätte usaldatud, rem.plekkidele ja lisa materjalile läks umbes 100 ja tööle 300.
Tehtud pind läks kivikaitse alla, soojal ajal vaatab, kuidas lõppviimistlus teha.
Tulemusega olen väga rahul. Minu näite puhul ei tulnud kere vahetus kõnealla kuna ei uskunud, et korraliku kere kohe leian ning vana LPG seadme ringi viskamine oleks ka paras peavalu olnud, sest see on peaaegu sama vana, kui auto.

Re: Kere.

Postitatud: 09 Dets 2012, 21:16
Postitas Loff
No kui poolraamid juba läbi on siis on lihtsam ja mõtekam juba uus kere sebida.

Re: Kere.

Postitatud: 10 Dets 2012, 22:51
Postitas Faric
Arkis peaks saama ka kerevahetusena vormistada, tõendad oma "uue" kere päritolu, võtad oma vana auto dokumendid paned uuele kerele vana kerenumbri, passis vastav märge ka hiljem.
Nii mulle vanemad inimesed siin mõniaeg tagasi rääkisid, ja see variant pidi siis ära tasuma kui tood omale teise kere kuskilt väljaspoolt eestit. Kas siis Lätist, Leedust, Soomest jne. Et siis ei pea hakkama teda eestis veel arvele võtma