750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Tere jälle,
tavaliselt kui ma siit nõu küsin, siis ma kinnitan enda ideid üle. Seekord aga olen ma täiesti nõutu. Ema 740 on alati suhteliselt jõuetu olnud, kuid keegi sellele lahendust ei ole välja käinud. Nüüd viimasel ajal on asi eriti hull, nii et momendil kui kirjutan, seisab auto Lagedi bensiinijaama lähistel ja korra läheb käima, kuid endal jõul minema ei sõida. Varsti tuleb puksiir..
Aga, probleemist siis. Probleem on selles, et käima läheb ta muidugi kehvasti, mis on suhteliselt standard. Aga sõitmine saab toimuda ainult nii, kui hästi vähe gaasi annad, sest muidu hakkab ta väga väga hullusti jõnksutama ja tahaks nagu ära surra. Mina ise autodest väga palju ei tea, kuid pakuks et ujutab üle. Karburaatorit muidugi ei ole, seega kusagilt midagi timmida ei saa ju?!
Murega käisin kaks töökoda läbi, kus ühest öeldi et küünlajuhtmed (vahetatud uued juhtmed ja küünlad) ning teisest, et üks pütt ei tööta, selle nagu tegid ka korda enda väitel. Ehk võiks öelda, et kui ta vaikselt hoogu kogub, siis mingil momendil ta lubab tuure veidi anda ning siis nagu läheb edasi küll. Kuid seda äga piiratul kujul. Küsisin ka kõik tuttavad autotöökojad läbi ja inimesed, kes on sellel ala kaua tegelenud, keegi ei oska isegi nõua anda. Öeldakse, et diagonstikat keegi ei tee ning odavam oleks emexisse viia.
Mingi vahe põles lambda andur, mida mina ise kahtlustan, kuna nagu ma aru saan, siis see on ainukene asi mis küttesegu kontrollib?! Kuid töökojas nr 2 öeldi, et nad tegid lambda puhtaks ning tuli enda ei põle. Loomulikult probleem säilis.
Kas kellelgil on olnud sarnaseid probleeme või oskab aimata või soovitada kasvõi, milles probleem võiks olla? Või kus saaks diagnostikat teha? Ning näiteks, kust ma sinna uue lambda saaksin? Uue lambda leidmine on ka võrdlemisi keeruline..
Ette tänades,
Kalle
EDIT: Kas sellel autol üldse kütusefilter on? Sest kui ma ütlesin, et vahetage kõik filtrid ära, siis öeldi, et tal kütusefiltrit üldse ei ole..
tavaliselt kui ma siit nõu küsin, siis ma kinnitan enda ideid üle. Seekord aga olen ma täiesti nõutu. Ema 740 on alati suhteliselt jõuetu olnud, kuid keegi sellele lahendust ei ole välja käinud. Nüüd viimasel ajal on asi eriti hull, nii et momendil kui kirjutan, seisab auto Lagedi bensiinijaama lähistel ja korra läheb käima, kuid endal jõul minema ei sõida. Varsti tuleb puksiir..
Aga, probleemist siis. Probleem on selles, et käima läheb ta muidugi kehvasti, mis on suhteliselt standard. Aga sõitmine saab toimuda ainult nii, kui hästi vähe gaasi annad, sest muidu hakkab ta väga väga hullusti jõnksutama ja tahaks nagu ära surra. Mina ise autodest väga palju ei tea, kuid pakuks et ujutab üle. Karburaatorit muidugi ei ole, seega kusagilt midagi timmida ei saa ju?!
Murega käisin kaks töökoda läbi, kus ühest öeldi et küünlajuhtmed (vahetatud uued juhtmed ja küünlad) ning teisest, et üks pütt ei tööta, selle nagu tegid ka korda enda väitel. Ehk võiks öelda, et kui ta vaikselt hoogu kogub, siis mingil momendil ta lubab tuure veidi anda ning siis nagu läheb edasi küll. Kuid seda äga piiratul kujul. Küsisin ka kõik tuttavad autotöökojad läbi ja inimesed, kes on sellel ala kaua tegelenud, keegi ei oska isegi nõua anda. Öeldakse, et diagonstikat keegi ei tee ning odavam oleks emexisse viia.
Mingi vahe põles lambda andur, mida mina ise kahtlustan, kuna nagu ma aru saan, siis see on ainukene asi mis küttesegu kontrollib?! Kuid töökojas nr 2 öeldi, et nad tegid lambda puhtaks ning tuli enda ei põle. Loomulikult probleem säilis.
Kas kellelgil on olnud sarnaseid probleeme või oskab aimata või soovitada kasvõi, milles probleem võiks olla? Või kus saaks diagnostikat teha? Ning näiteks, kust ma sinna uue lambda saaksin? Uue lambda leidmine on ka võrdlemisi keeruline..
Ette tänades,
Kalle
EDIT: Kas sellel autol üldse kütusefilter on? Sest kui ma ütlesin, et vahetage kõik filtrid ära, siis öeldi, et tal kütusefiltrit üldse ei ole..
+372 5141353, Kalle
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Üks katkine asi võib olla ka see KNOK sensor juhul kui sul on selline vigur. (Minu karpakal olid samased sümptomid ja viga oli selles tükis)
Siis võib olla veel süütevõimendi või halli andur (kudaiganes seda ka nimetatakse)
Siis võib olla veel süütevõimendi või halli andur (kudaiganes seda ka nimetatakse)
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Ahaa, lugesin selle kohta veidi nüüd ja sümptomid täitsa klapivad. Nüüdseks on auto töökojas, nii et lasen sellel teemal edasi uurida. Ega sa ei oska öelda, palju uus sensor ligikaudselt maksta võiks ning kuidas on saadavus?
+372 5141353, Kalle
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
hobobne kirjutas:
Ette tänades,
Kalle
EDIT: Kas sellel autol üldse kütusefilter on? Sest kui ma ütlesin, et vahetage kõik filtrid ära, siis öeldi, et tal kütusefiltrit üldse ei ole..
Kütuse filter on juhi kohal põhja all, samas kui on kat siis see võib umbes olla.
Kat alt ära võtta ja läbi puhuda.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Õhulugeja
Kui juhtme lahti ühendad ja käima jääb siis oli see.
Süütevõimendi üldiselt üht silindit ära ei kaota, aga otsas juhtmed ja jagaja võivad ka sarnast nalja teha.
Veakoodid võiks esimese asjana ära lugeda.
http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO ... ctionFault
ma pakun 113 ja 232
Miks ta kohapeal külmalt käima ei jää on seepärast, et õhulugeja valetab ja lambda ei ole veel üles soojenenud et segu kohta signaali saata.
Kui juhtme lahti ühendad ja käima jääb siis oli see.
Süütevõimendi üldiselt üht silindit ära ei kaota, aga otsas juhtmed ja jagaja võivad ka sarnast nalja teha.
Veakoodid võiks esimese asjana ära lugeda.
http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO ... ctionFault
ma pakun 113 ja 232
Miks ta kohapeal külmalt käima ei jää on seepärast, et õhulugeja valetab ja lambda ei ole veel üles soojenenud et segu kohta signaali saata.
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Ta ei tööta ka soojast pealt. Ma hetkel lasen kõiki neid asju uurida.
+372 5141353, Kalle
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Kui ka soojast peast ei taha käivituda ja korralikult töötada, tuleks küürida puhtaks ka segusiiber. nn tühikäigu mootor.
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Alustaks sellest Mis see 750 on?
Kui tegu 740nega
Mis pritse tal peal on?
LH2.4 vöi Bendix/Rex
Esimisel juhul pakuks Öhulugeja,teisel juhul Map anduri viga.
Kui tegu 740nega
Mis pritse tal peal on?
LH2.4 vöi Bendix/Rex
Esimisel juhul pakuks Öhulugeja,teisel juhul Map anduri viga.
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Neid muresid lugedes oli esimene mõtte, äkki on mootor lihtsalt kulunud (hõre) lase ära mõõta ka silindrite surveastmed, iga asi mis liigub see ka kulub. Teine mõtte oli Bensiini filter on saasta täis. Kuna ta ei ole kunagi olnud ergas siis filtri vist võib välistada. Aga kulumist kahtlustan ikka. Remondimehed teavad milline on normaalne kompresjoon.
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Surveaste on suhtarv, seda mõõta ei saa. Mõõta saab survet.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Mõtlesingi survet (kompresiooni, mõõdetakse kompressomeetriga küünla august.) Sellist tähenärimist ei oskand oodata.
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Tegemist on foorumiga ja foorumist on KÕIKE oodata
Get used to it!
Veit OT aga selgituseks:
Aga vahest võivad sellised möödalaskmised palju paksu pahandust tekitada! Toon näite masinaehitusest, kus kõik mõõdud käivad millimeetrites. Keegi ei mõtle ühikule vaid räägitakse ikka ja ainult numbritega, sest kõik teavad, et jutt on millimeetritest. Kujutad nüüd ette, et satub masinaehitajaga rääkima mõni vend või õde, kes elab sentimeetrite maailmas ja tellib, näiteks treiali käest, ühe tüki.
Get used to it!
Veit OT aga selgituseks:
Aga vahest võivad sellised möödalaskmised palju paksu pahandust tekitada! Toon näite masinaehitusest, kus kõik mõõdud käivad millimeetrites. Keegi ei mõtle ühikule vaid räägitakse ikka ja ainult numbritega, sest kõik teavad, et jutt on millimeetritest. Kujutad nüüd ette, et satub masinaehitajaga rääkima mõni vend või õde, kes elab sentimeetrite maailmas ja tellib, näiteks treiali käest, ühe tüki.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Veidikene hilinenud vastus, kuid andsin konkreetse käsu kütusepump ja lambda ära vahetada, peale seda tuli jõud tagasi.. kuid kaob vahest ikkagi ära. Usun, et probleemiks oli üks kahest ning nüüd on lihtsalt probleem küünlatejuhtmetes.
+372 5141353, Kalle
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
JaanKaer kirjutas:Kui ka soojast peast ei taha käivituda ja korralikult töötada, tuleks küürida puhtaks ka segusiiber. nn tühikäigu mootor.
Kus see tühikäigu mootor neil 700'stel asub? Mis on selle inglise keelne vaste, see aitaks kohutavalt palju
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: 750, 93a., 2.3L jõu kadumise müsteerium
Ööbik kirjutas:JaanKaer kirjutas:Kui ka soojast peast ei taha käivituda ja korralikult töötada, tuleks küürida puhtaks ka segusiiber. nn tühikäigu mootor.
Kus see tühikäigu mootor neil 700'stel asub? Mis on selle inglise keelne vaste, see aitaks kohutavalt palju
Asub sisselaskekollektorist allpool. Kummist hoidiku sees, mis omakorda kinnitub poltidega metallist "raamile".
"Idle air control valve".
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline