Vahepukk.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

urulooki
Kõva postitaja
Postitusi: 125
Liitunud: 07 Dets 2007, 09:21
Asukoht: Rapla

Vahepukk.

PostitusPostitas urulooki » 18 Juun 2012, 22:46

Tere. Tekkis üks pisike aga häiriv mure. Nimelt kostab kuskilt auto alt mingit urinat ja samal ajal läbib tervet
autot vibratsioon. Urina intervall on umbes 2x sekundis ja seda kiirusel 90 km/h. Kas seda võib põhjustada
väsinud vahepukk. Kardaani ei ole näppinud s.t. lahti võtnud ja ristid tunduvad kah korras olevat.
Autoks Volvo 740 1990 B230F. Kast M47. Autopoes öeldi ,et neid vahepukke on kahesuguseid, vastavalt
laagri mõõdule. Oskab äkki keegi öelda, kumb sobiks antud isendile ja kas seda ongi ilma lahtikiskumata võimalik
öelda.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas ants » 19 Juun 2012, 10:38

Tipa-tapa auto alla ja mõõda kardaani läbimõõt laagri kõrval,
saadki teada kumb laager sobib.
745 GL ´91; LR90 ´87.

urulooki
Kõva postitaja
Postitusi: 125
Liitunud: 07 Dets 2007, 09:21
Asukoht: Rapla

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas urulooki » 20 Juun 2012, 17:14

Tere. Täna siis auto all käidud või õigemini roomatud. Vahepuki kummi peale oli kirjutatud number 51' 501 ja supleriga mõõtes sain umbes sama tulemuse, niipalju kui ligi pääsesin. Kas see
esimene number näitabki laagri siseläbimõõtu? Kuigi vahepukil ei paistnud midagi viga olevat,ainult kuidagi vedel tundus.
Mõni räägib et peabki selline olema, teine et kumm väsinud. Mine võta kinni.Kardaani väänutades oli justkui nuudil imeväike
kolks sees.Kas see võib ka mõjutada?

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas ants » 20 Juun 2012, 19:28

urulooki kirjutas:Tere. Tekkis üks pisike aga häiriv mure. Nimelt kostab kuskilt auto alt mingit urinat ja samal ajal läbib tervet
autot vibratsioon. Urina intervall on umbes 2x sekundis ja seda kiirusel 90 km/h. Kas seda võib põhjustada
väsinud vahepukk. Kardaani ei ole näppinud s.t. lahti võtnud ja ristid tunduvad kah korras olevat.
Autoks Volvo 740 1990 B230F. Kast M47. Autopoes öeldi ,et neid vahepukke on kahesuguseid, vastavalt
laagri mõõdule. Oskab äkki keegi öelda, kumb sobiks antud isendile ja kas seda ongi ilma lahtikiskumata võimalik
öelda.


Omast kogemusest tean et urinat tekitab laager, vibrat väsinud pukk.
Mine nende numbritega autopoodi ja kui on kompetentne teenindaja
siis ta oskab Sulle vajaliku osa hankida.
Soovitan võtta puki koos laagriga (ühestükis),
koduste vahenditega on see laagri puki sisse pressimine paras ajude
gümnastika.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas amazon86 » 20 Juun 2012, 22:22

Mis gümnastika? Ma sain küll väga väikse vaevaga hakkama, vana laager tuli vana puki seest väga lihtsalt välja, samuti läks uude pukki uus laager ilma suurema maadlemiseta.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

urulooki
Kõva postitaja
Postitusi: 125
Liitunud: 07 Dets 2007, 09:21
Asukoht: Rapla

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas urulooki » 11 Juul 2012, 16:49

Tere. Sain nüüd vahepuki vahetatud aga kasu oli 0%. Urin läks tugevamaks ja vibra läks suuremaks.Kardaani panin kokku nii nagu enne
s.t tegin enne märgid peale kui lahti võtsin.Ise arvan,et kardaan võib vibreerida.Pärnus asub üks selline firma, nagu "Kardaanid OÜ"
Kas on kellegil selle firmaga kogemusi.(www.kardaan.ee)

Kasutaja avatar
ReaalnePatsaan
turbopunk
Postitusi: 295
Liitunud: 27 Mai 2010, 13:31
Asukoht: Keila, Tallinn

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas ReaalnePatsaan » 11 Juul 2012, 16:59

:) urinatoriga ja vibratoriga 740ne Volvo :) . Kõva! :)
I have any idea.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas ants » 12 Juul 2012, 10:08

urulooki kirjutas:Tere.
Kas on kellegil selle firmaga kogemusi.(http://www.kardaan.ee)


On küll kogemusi, täitsa arvestatav firma :thumbsup:
745 GL ´91; LR90 ´87.

urulooki
Kõva postitaja
Postitusi: 125
Liitunud: 07 Dets 2007, 09:21
Asukoht: Rapla

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas urulooki » 12 Juul 2012, 17:49

Täna siis jälle auto all roomatud ja tulemused kõrvaga kuulda. Pöörasin kardaani nuutidest 180 kraadi ja hääled läksid
kohe palju paremaks. Urin muutus vaevukuuldavaks ja vibra vaevutajutavaks. Ma loodan,et sellest on vähemalt
mõneks ajaks kasu. Mingeid värvimärgistusi ja nooli,nagu kuskil teemas öeldi kardaani peal olevat,mina enda autol
küll ei täheldanud.

urulooki
Kõva postitaja
Postitusi: 125
Liitunud: 07 Dets 2007, 09:21
Asukoht: Rapla

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas urulooki » 07 Aug 2012, 20:30

Tere jälle. Nüüd on asi siis nii kaugel ,et urin ja vibra on jälle tagasi. Vahepeal sai ära vahetatud tagumine kardaanirist
aga midagi eriti ei muutunud. Just siin mõni aeg tagasi kilkasin,et vibra on vaevutajutav ja urin vaevukuuldav.Seda rõõmu
oli umbes üheks päevaks. Igaks juhuks vahetasin käigukastis õli ka ära aga ei midagi. Käigukasti padjal ei paista kah midagi
viga olevat.Mõistus on täitsa otsas.Äkki rehvid on kandilised ja tekitavad vibrat. :cry:

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas amazon86 » 08 Aug 2012, 19:33

Mul oli sama probleem. Alguses oli õrn vibra ja urin, kahtlustasin vahepukki, vahetasin ära kasu ei midagi. Siis sai lihtsalt ringi sõidetud ja proovitud, urin läkas aina hullemaks. Järelikult pidid viga käigukastis olema. Peale kasti vahetust vibra/urin kadunud. Omal tekkis see vibra 60 km/h-90 km/h vahel.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

urulooki
Kõva postitaja
Postitusi: 125
Liitunud: 07 Dets 2007, 09:21
Asukoht: Rapla

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas urulooki » 12 Aug 2012, 21:43

Ega siis ei jäägi muud üle kui küsida,et ega kellegil ei ole kusagil garaazi nurgas M-47 kasti seismas.
Kui müüa ei taha siis võiks kasvõi proovimiseks anda. Saaks ära katsetada, kas kasti vahetus aitaks.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas ants » 13 Aug 2012, 15:06

Mul ka see probleem, vibrat ei ole aga uriseb, vahetasin pukilaagri,
urin jäi, nüüd ootan kuni saab teada kasti viimase laagri nr.
Seda saab vahetada ilma kasti eemaldamata ( eeldatavasti ).
Ei saa vollit seisma jätta, igapäev liigume :cry:
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas amazon86 » 13 Aug 2012, 15:53

ants kirjutas:Mul ka see probleem, vibrat ei ole aga uriseb, vahetasin pukilaagri,
urin jäi, nüüd ootan kuni saab teada kasti viimase laagri nr.
Seda saab vahetada ilma kasti eemaldamata ( eeldatavasti ).

Mõtled väljundvõlli otsalaagrit? Siis tegemist on lihtsalt rullidega, mis asuvad plastseparaatori sees. Vahetamiseks tuleb tagumine kaan ikka maha võtta. Oma kastil on kahtlase välimusega väljundvõlli suur kuullaager. Selle vahetamiseks tuleb kogu kast laiali võtta.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Vahepukk.

PostitusPostitas ddig » 13 Aug 2012, 16:21

Ma maadlen sama probleemiga, kuid mul on urina tekkimine otseselt seotud kokkupõrkega.

Kuna häid ideid ei ole, kust viga otsida, siis olen praegu asja nö sinnapiaka jätnud ja teen maanteesõidud teise autoga aga tegelikult ikka väga tahaks juba asja korda saada.

Teoreetikud küll väidavad, et avarii tagajärjel ei saa käigukast viga saada. Lähtudes oma kogemustest tööstusseadmetega, ma julgen vastupidist väita. Lisaks oli kolleegi 945-el pärast avariid (sõideti tagant otsa) käigukastist hammasrattast kild väljas ning Tehnikaülikooli labor tuvastas, et see on tekkinud löögi tagajärjel.

Laborisse minek osutus vajalikuks seetõttu, et Hiteh´i geeniused jätsid käigukasti rikke tuvastamata ja pärast hakkasid ajama, et nemad käigukasti ei uurinud, sest klient seda ei soovinud. See aga oli loomulikult lausvale, sest auto viidi Värvaltrans´ist Hiteh´isse just seetõttu, et pärast avariid oli jõuülekandes müra, mis nagu hiljem selgus pärines käigukastist, sest 100km peale Hiteh´ist undava kastiga lahkumist olid M90 käigukasti päevad loetud.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist