Diferentsiaali leke

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Diferentsiaali leke

PostitusPostitas Juhan » 27 Mai 2010, 14:20

87. aasta 740 differ lekib. Maas väike oranž loik, vedelik on kõrbehaisuga.

Mida teha, et leket korda teha? Kas autoga sõita võib? Kui õli liiga vähe on, kas siis "hoiatab" vilinaga või on kohe differ sodiks?

Kui koju jõuan, panen paar pilti ka.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Diferentsiaali leke

PostitusPostitas vanapeer » 27 Mai 2010, 14:53

Pane ikka õli juurde, see pole üldse keeruline, punn on tagakaanel olemas. Küsimusi tekitab ainult õli värvus. See peaks ikka mustaks määrdunud olema.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: Diferentsiaali leke

PostitusPostitas Juhan » 27 Mai 2010, 15:24

Auto seisis 6 aastat, võibolla vahetati enne õli ära. Oled sa kindel, et ainult lisamine aitab, kas lekke endaga ei peaks tegema?

Jama lihtsalt selles et nädalavahetusel tahan pikema reisi ette võtta ja ei riskiks teele jäämisega.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Diferentsiaali leke

PostitusPostitas vanapeer » 27 Mai 2010, 15:47

Eino leke tuleb muidugi tuvastada. Võimalik et kõigest tagumine kaas läbi mädanenud. Aga võibolla ka eesmine simmer. Kui auku vaatama ei lähe ja nii sõitma lähed, siis võib ju mustus sisse pääseda.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: Diferentsiaali leke

PostitusPostitas Juhan » 31 Mai 2010, 21:47

Võtsin difri lahti, selgus, et kaas läbiva roostega.

Pilt

Auk oli varem väiksem, lihvisin selle ümbert roostet maha ja augu õhemad ääred viilisin ka maha. Ülejäänud kaas tundub palju jämedam ja potentsiaalset läbivat roostet ei ole, aga kas võib sinna lihtsalt tüki lehtmetalli peale keevitada või on kindlasti uut kaant vaja?

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Diferentsiaali leke

PostitusPostitas Loff » 31 Mai 2010, 22:17

Keevita kinni ja asi tahe...järgmise korrani! Õlipunnid ikka tulevad lahti?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Juhan
Kõva postitaja
Postitusi: 186
Liitunud: 30 Juul 2009, 11:56
Asukoht: Tartu

Re: Diferentsiaali leke

PostitusPostitas Juhan » 31 Mai 2010, 22:28

Õlipunnid tulevad lahti, ühest panin laupäeval pool liitrit õli sisse (siis sai täis), käisin Tartus ja täna lasin mitte rohkem kui 300 ml õli teisest välja. Ülejäänud üks koma midagi liitrit on põhja all ja maanteel.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Diferentsiaali leke

PostitusPostitas vanapeer » 01 Juun 2010, 11:16

Rauda võid ikka julgelt keevitamisega parandada. Aint, et raisk kõveraks ei tohi lasta. Siis ei ole andur õige koha peal ja spido hakkab hüplema...
Enne alustamist ikka relaka harjaga kõik puhtaks, rooste teeb nõelpeeneid auke seal.

Üks idee veel (ilma naljata, roolivõimu topsik paistab ka läbi, kui topsis aint pime poleks): EPO
Pilt
http://www.youtube.com/watch?v=BZ1Y_goOb-g

Ja klaassileda pinna saamise salatus on pinguletõmmatud õhuke kummikinnas.
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline