3. leht 4-st

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 31 Okt 2010, 11:19
Postitas sick
Mida peaks eriti tähelepanelikult jälgima kui 740 sedaan osta ?

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 31 Okt 2010, 12:27
Postitas mairold
Kaeva foorumis, juttu selle kohta palju.
viewtopic.php?f=14&t=1494
viewtopic.php?f=25&t=997

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 31 Okt 2010, 13:26
Postitas supp
roostet pead vaatama ja seda et kogemata disalt ei osta

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 26 Veebr 2011, 12:32
Postitas Maalo
ma püstitan ühe teoreetilise küsimuse -
oleks ühe siinse seltsimehe kaudu võimalik soetada 740, millel 2.3, karpa :!: ja automaatkast.
millega peaksin arvestama sellise kombo puhul?
Endal on muidugi väike roosaprilliunistus, et selle 2.3 kannatab ka pritseks ümber teha - eeldan, et sel juhul vaja skeemidelt näpuga järge ajada ja võtta kõik, mis puudu on ja ilmselt on siis ka aju tarvis... kui mahukas see "swap" reaalselt on?

ma vaatan, et sm. Bronec on vist minu kunagine klassivend, eks siis saab teda tüütama hakata :mrgreen: :mrgreen:

aga noh, viimasel ajal ei lase "tellis" mul rahulikult naise kõrval magada... suht tihti saab unes seda sinist tellist näha..Selle auto eest küsitav hind on ka niivõrd hea, et patt oleks võtmata ka jätta.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 26 Veebr 2011, 13:01
Postitas vanapeer
See, et unes näed ongi nii suur pluss, et võtmata ei saa jätte. Küll sa ta pärast käepäraseks teed.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 26 Veebr 2011, 14:41
Postitas Loff
Ja supp ütleb selle peale, et karpa on ökom kui pritse!

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 26 Veebr 2011, 16:54
Postitas Maalo
nojah, väljamaa foorumitest võib samuti välja lugeda, et kellel on karpa juba tehasest, see väga vahetama ei kipu, pidada olema üsna pretensioonitu variant. unless, kui on soov ikka auto veidi kiiremaks teha, siis tehakse täielik swap.
Ma kaldun arvama, et mulle pajatatud auto on pärit 85-86 aastakäigust, B230A mootoriga ja ei ole välistatud, et 3-käiguline kast otsas ning 175CD karpa.... samas, mine tea, palju karpaversioon ikka elunestet rüüpab?
oma silmaga päris kapoti alla näinud pole. Peab Moose'le külla uuesti minema, siis vähe lähemalt kaema.
Vigadest nii palju - parempoolset küljekarpi on kunagi lapitud ja tagatuled on pleekinud. Ning auto on paar aastat ühe koha peal veetnud, seega eeldan ka veermiku ülekäimist.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 16 Mär 2011, 09:01
Postitas volvofriik
-kj- kirjutas:Ma räägin, et kuigi väljast paistab auto suur, siis tagaiste ei ole selline, nagu ootaks...Kõrge ja imelik.
Aga eks arvamusi on erinevaid.

Ma ei tea...Ühe jutiga Tartusse,tagaistmel üle 190 tondid ja keegi ei äganud-ägisenud masinast väljudes.Ju siis ikka ruumi piisavalt.Jalaruumi on Passatis rohkem aga samas ajab pakiruum nutma.Jutt Caravanide võrdlusest.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 16 Mär 2011, 09:07
Postitas volvofriik
Loff kirjutas:Ja supp ütleb selle peale, et karpa on ökom kui pritse!

Mina ütlen ka.Pealegi krutid karpa ise paika nagu vaja.Ja karpaga annab ka päris imet teha mineku suhtes. Kindlasti mäletatakse 245 Vollyt-alt hall,ülevalt punane,nelja ümmarguse esitulega,mis oli usakatele ja bemaritele kangeks pinnuks silmas ja seda vaid... 2,1 mootoriga.
Nüüd sõidab see mootor 700 aiste vahel.Kahjuks automaatkastiga.Ei meeldi mulle kui masin minu eest otsuseid teeb...

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 22 Mär 2011, 11:45
Postitas samodelkin
Kui nüüd talv lõppenuks lugeda siis olen saanud, üle tüki aja, terve talve 740-ga üle elada! Viimased, rohkem, kui 10 aastat, olen talvel siiski neliveolisega sõitnud. Nüüd siis, olude sunnil, sai Volvoga liigelda.
Vähe sellest, et saab sõita, püsib teel ja pressib ennast mõõdukast lumest läbi – ta läheb isegi väga külma ilmaga muretult käima. Põhjamaalane ikkagi!
See on siis pritsung, bensukas ja manuaal.
Ainult salongi soojendus tegi mind murelikuks – jäätuma küll ei kipu aga soojaks ei lähe mitte! Kui ainult suvel sõita, siis ei pööra sellele ju tähelepanu...

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 22 Mär 2011, 14:40
Postitas volvofriik
Volvo ja ei lähe soojaks?! Siis on midagi umbes või ei avane soojenduskraan korralikult.Mul tuleb juba peale 500m sõitu lahinal sooja.Nii vana B280 mootoriga kui ka nüüd B21 konega.Diisel on muidugi selle koha pealt uimasem.Tee süsteemi läbipesu ja vaata süsteemid üle!

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 14 Mai 2011, 22:50
Postitas Jyri
volvofriik kirjutas:Volvo ja ei lähe soojaks?! Siis on midagi umbes või ei avane soojenduskraan korralikult.Mul tuleb juba peale 500m sõitu lahinal sooja.Nii vana B280 mootoriga kui ka nüüd B21 konega.Diisel on muidugi selle koha pealt uimasem.Tee süsteemi läbipesu ja vaata süsteemid üle!

Ei saa diisli kohta ka väga kurta..Soomes oli talvel -35 kraadise külmaga peale 5sek käiamist mootor töös ja peale 2-3 km sõitmist tuli sooja nii et oleks võind särgi ära võtta.
Aga järgmiseks talveks panen igaksjuhuks plokisoenduse ka

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 19 Juun 2011, 22:34
Postitas Jyri
Ma pole veel aru saand sellest et mis vahe on 740 ja 760 seerial

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 19 Juun 2011, 23:01
Postitas Loff
Jyri kirjutas:Ma pole veel aru saand sellest et mis vahe on 740 ja 760 seerial

Nö varustusaste ja paljudel ka mootori vahe.

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

Postitatud: 20 Juun 2011, 11:39
Postitas margus84
Väga suur vahe on tagasillas (760-l sõltumatu).