2. leht 2-st

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 10:54
Postitas ants
Tuuletallaja kirjutas:


See joonis ei tundu vist 7-sajase M47 kohta olema...
GR-36385.jpg


See pilt on M46 kasti hoovastikust,
siit leiad täpsema joonise...
http://carcats.ru/list.php?id=Mjk2NDU3N ... F7+M47+M47

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 11:58
Postitas Leho
OOT OOT
Minu M46 kastil on just selline hoovastik nagu Antsu pandud pildil.

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 12:21
Postitas ants
Leho kirjutas:OOT OOT
Minu M46 kastil on just selline hoovastik nagu Antsu pandud pildil.


Tuuletallaja pildil on näha OD juhtmed mida M47-l ei ole, raam raamiks.
download/file.php?id=643&mode=view

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 17:35
Postitas Tuuletallaja
Tänud!
Antsu saadetud joonis paistab juba tuttavam ning Leho pildi järgi vaadates leidsin ka need hallid poldi pead naha raami pealt üles, mida esiti tähele ei pannud. Põhimõtteliselt 2) ja 3) küsimus on vastuse saanud aga 1) on veel õhus. Tee või tina aga ei tunne joonistelt ära seda piiraja alust trapetsi-kujulist detaili, oleks nagu Antsu joonisel nr.43 aga see pealmine plaat on teistsugune (huvitav, mis neil vahet on, kas lihtsalt jäi minu kangi ehitades popima kujuga metallitükk kätte?). All on küll selline mansett, mis munaka otsa istub aga pärsi selge ikka pole, kuidas kogu see krempel omavahel koos istub. Praegu on see nagu poolenisti sees, tagumine serv ei tundu päris paigas olevat, samas käiguvahetamist ei sega ning peale paari korda näppimist ütles naine ka, et saab nüüd väga hästi aru, kuidas need kraega käigukangid töötavad :D .
744kang.jpg

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 19:37
Postitas ants
Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 20:11
Postitas Tuuletallaja
ants kirjutas:Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.

Ok, pilt juba selgem... siis, kui joppab, peaksin stopperrõnga leidma õue poolt, käiguhoovastiku küljes rippumast? :roll:
Või on 44 kuidagi 1 küljes? Aga pigem tundub praegu, et mul istub 43 praegu piisavalt tihkelt 1 sees, et kangiga võimeldes ta niisama välja ei tule.
(arutan siinkohal endamisi edasi)
Siit aga järeldan, et kui mul kevadel läks tagumine ilma kraed tõmbamata sisse, võis see krempel juba siis seal ehku peal istuda ja 44 on ammuilma jugama pannud.

Tänud kaasamõtlemast, homme tööl katsun põhja alla piiluda

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 20:40
Postitas ants
Tuuletallaja kirjutas:
ants kirjutas:Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.

Ok, pilt juba selgem... siis, kui joppab, peaksin stopperrõnga leidma õue poolt, käiguhoovastiku küljes rippumast? :roll:
Või on 44 kuidagi 1 küljes? Aga pigem tundub praegu, et mul istub 43 praegu piisavalt tihkelt 1 sees, et kangiga võimeldes ta niisama välja ei tule.
(arutan siinkohal endamisi edasi)
Siit aga järeldan, et kui mul kevadel läks tagumine ilma kraed tõmbamata sisse, võis see krempel juba siis seal ehku peal istuda ja 44 on ammuilma jugama pannud.

Tänud kaasamõtlemast, homme tööl katsun põhja alla piiluda


Ega Sa ei peagi seda 43 selle 1 küljest ära võtma, Sul on vaja all keerata lahti kruvi 38,
saad välja tihvti 7, nüüd võtad pealt poolt ära stopperrõnga 21 ja nüüd tulevad nad
kõik välja sealt seest, osa asju koos kangiga ja teised peale kangi eemaldamist.
Pead vahetama ülemise ja allumise (19 ja 39) puksi.

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 22:12
Postitas Leho
Mul tekib küsimus kuidas ta sul nii kaugele/sügavale minna sai.
kangi all on ju kohe kardaan koos oma kummileevendiga.

Sellepärast ei saa ka seda shortshifterit eriti lühikeseks teha.

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 22:22
Postitas ants
Leho kirjutas:Mul tekib küsimus kuidas ta sul nii kaugele/sügavale minna sai.
kangi all on ju kohe kardaan koos oma kummileevendiga.

Sellepärast ei saa ka seda shortshifterit eriti lühikeseks teha.


Ilmselt oli kangi munaka alumine puks nii kulunud et kang vajus puksist läbi.

Re: Käigukast.

Postitatud: 09 Sept 2012, 22:49
Postitas Tuuletallaja
ants kirjutas:Ilmselt oli kangi munaka alumine puks nii kulunud et kang vajus puksist läbi.

See jah kõige tõenälisem variant.