Probleem isa autoga.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

sota74
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Dets 2011, 17:10

Probleem isa autoga.

PostitusPostitas sota74 » 19 Dets 2011, 17:51

Tere austatud Volvoomanikud.
Mu isa omab autot Volvo 740(1987a.),2,0,120 kw.Paar nädalat tagasi tekkis tal probleem auto käivitamisel.Nimelt auto käivitus koheselt peale süütevõtme keeramist ja paari sekundi pärasat suri kohe välja.Täna tuylin koju ja veendusin ka ise probleemis.Kontrollisin üle kõik ühendused,samuti kütusepumba(mis nagunii arussaadavalt töötas) ja siis tänu isa vanale möälestusele sattusime peale voolikule mis ühendab turbot ja turbonäidikut näidikuteplokis.Voltisin selle vooliku päris mootori lähedalt kokku ja mootor jäi käima ilma probleemideta.Peale seda lasin voldi mootori tööl olles lahti ja mootor jäi tööle.Ja hiljem käivitub mootor ilma mingigi probleemita.Kas keegi oskab öelda milles võib probleem olla ja mida peaks tegema(ilmselt sellesama vooliku vahetus)sest süda ütleb et ega see asi nii kergelt korda ei saanud.Lisaks olevat hiljuti kütusekulu kõvasti kasvanud.Tänan kõiki vastajaid.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Probleem isa autoga.

PostitusPostitas ddig » 19 Dets 2011, 20:21

Alustama peaks ilmselt sellest, et tuvastama õige mootori tüübi.

Toodud numbrid (2,0 ja 120kW) ei vasta minu teada ühelegi 700-seeriale paigaldatud mootorile.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

sota74
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Dets 2011, 17:10

Re: Probleem isa autoga.

PostitusPostitas sota74 » 24 Dets 2011, 11:15

Tere.Olen mõned päevad eemal olnud,seega vastan nüüd.Mul on omal mälestus nagu isa auto oleks 2,4 liitrine,aga passis on töömahuks kirjas 1954 kuupsentimeetrit ja võimsus 120kw.Võimalik et on numbrites mingi ebakõla,aga oskate ehk öelda kus mootoriruumis on kirjas mootori tüüp.Kontrolliksin selle järgi ning oskaksin siis täpsem olla.Tänan vastuse eest.

Todu
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 04 Mär 2008, 19:50

Re: Probleem isa autoga.

PostitusPostitas Todu » 11 Mär 2012, 17:42

sota74 kirjutas:Tere.Olen mõned päevad eemal olnud,seega vastan nüüd.Mul on omal mälestus nagu isa auto oleks 2,4 liitrine,aga passis on töömahuks kirjas 1954 kuupsentimeetrit ja võimsus 120kw.Võimalik et on numbrites mingi ebakõla,aga oskate ehk öelda kus mootoriruumis on kirjas mootori tüüp.Kontrolliksin selle järgi ning oskaksin siis täpsem olla.Tänan vastuse eest.

2,4 700-l on minu teada ainiult diisel. VINi 8-s koht pidi väidetavalt kirjeldama mootorit. Pead ei anna.

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

Re: Probleem isa autoga.

PostitusPostitas JaanKaer » 12 Mär 2012, 18:57

Pika jutu lühike kokkuvõte - kriba siia VIN kood ja sulle öeldakse selle alusel tehase poolt paigaldatud mootor (ei anna pead, mis pärast tehtud on). Või veel parem - otsi foorumist VIN koodi lahti seletav sait ise üles ning uuri ise järgi mis mootoriga tegu. 2,0 120kW oleks muidugi väga värskendavalt tore mootor.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Probleem isa autoga.

PostitusPostitas bronec » 13 Mär 2012, 15:02

Vaevalt teemaalgataja seda loeb kuna tema postist on möödas peaaegu 4 kuud.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

Re: Probleem isa autoga.

PostitusPostitas JaanKaer » 13 Mär 2012, 19:12

Oh sedand küll, isand bronec, proovida vähemalt võis/võib :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist