Support peab liuguritel saama edasi-tagasi liikuda nii vabalt, et klotsid ise kettast eemale tuleksid. Kui väga logiseb, siis hakkab ilmselt kolisema. Samuti peaksid klotsid olema sellised, mis annab ilma abivahenditeta oma kohale paigaldada ja sealt uuesti ära võtta. Mina olen üsna sageli pidanud uutel klotsidel kõrvu väiksemaks viilima, et nad üldse selle silla küljes oleva raami sisse mahuksid. Aga jällegi, kui väga logiseb, siis hakkab vilistama. Kolinate ja vilinate vastu paigaldatakse neid traadist või plekist vedrusid.
Enne kokkupanekut on mõistlik liikuvaid kohti (liugurid, klotside kõrvad) ka mingi paksu ollusega määrida, muidu roostetab poole aastaga kõik kinni.
volvo pidurid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
http://cmjeler.ro/ro/datasheets/84055.pdf
selline vahend on väga hea, klotsi kõrvade otsa törts ja ei roosteta kinni.... samuti on see väga hea kui seda panna poltide keermetele, siis saab poldid ja mutrid järgmine kord vähe mõistlikumalt lahti kui muidu....
selline vahend on väga hea, klotsi kõrvade otsa törts ja ei roosteta kinni.... samuti on see väga hea kui seda panna poltide keermetele, siis saab poldid ja mutrid järgmine kord vähe mõistlikumalt lahti kui muidu....
340 For The Win
margusk kirjutas:kusjuures liugurite kohta on öeldud, et neid ei määrita!
ei te miks. 700-sel küll määritakse. ja uue suportiga on kaasas spets silikonmääre kärutad selle tuubi sinna liugurite peale ja asi ants...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
tigekala246 kirjutas:pildil on tegemist BMW piduritega, E34, E39 jne ketta sees on käsipiduri süsteem, trummel pidurina, aga need klotsid on seal niiväiksed, et kui käsa peale unustad on see jama seal sees kõik pahupidi.
Ausalt õeldes on tegemist e30 (86a) piduri süsteemiga
Kässari klotsid on seal sees sama suured kui tavalisel trummelmasinal
Kui kässari peale unustad , ei saa saa kohapealtki minema , susteem on piisavalt tugev .
..ja kellel klotsid vahele ei mahu siis võiks haamriga väheke roostet enne uute paigut. maha taguda !
Üldiselt tundub , et kui abi-otsial üle üldse kogemusi või teadmisi pole , võiks käia remonditöökojas oma autoga , lubatakse korval ka seista ..kui huvi on . (hariv ettepanek lihtsalt )
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist