volvo 340 dl 89a.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

puna
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Aug 2008, 18:08

volvo 340 dl 89a.

PostitusPostitas puna » 15 Jaan 2009, 23:47

otsin mootori ja teise osasid 89 aasta volvo 340 dl-ile 1.4l 47kw 3uksega aga ei tea mis aastast mis aastani selliseid tehti et jupid oleksid samad.igal pool nagu et -82 jupid olemas ja peale seda tühi maa.
ma veits võhik siukestes asjades nii et aitähh meeldiva abi eest

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 16 Jaan 2009, 16:58

Sõltub mida sa juppide all mõtled,aga enamus 1,4 juppe on samad.
aastas 77 kuni 91 aastani välja

puna
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Aug 2008, 18:08

PostitusPostitas puna » 19 Jaan 2009, 18:27

sidur näiteks

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 19 Jaan 2009, 21:41

praktilist nõu ei oska sulle anda, aga kataloogide sirvimine andis järgenevat infi, nimelt 47kw-tist masinat tehti kuni 83 aastani, ja üleüldse lõppes 1,4l mootori valik dets 88a seega on sinu auto passis mingi ebakõla, samas mis puudutab sidurit siis peaks see kõigil 1,4l-stel sama olema olenematta aastast ja kw-dest ning muidugi on see erinev aut ja man kastiga autodel aga siiski kõikide aut sidur sobib kõikidele 1,4l ja kõikidel 1,4l manuaalidel on ka sama. 1,4l seid oli kahte mootorit b14,3e ja b14.4s , vaevalt, et neil sisulist erinevust on, kuigi osadel masinatel tasub juppide sobivust kontrollida.
Niipalju kui ma olen oma masinale juppe uurinud siis uuematel 300jasetel ei tohiks jupimajandusega probleeme olla, küll aga võib seda kohati tekkida I põlve masinaga (nagu mul) mida toodeti 1975-79a, neil on osad asjad erinevad ja nende hankimine eeldab head kodutööd, et öige asi saada või mingi jubi asendamist muuga (nagu ma näiteks tegin omal temp anduriga, mille panina alfa romeo oma, kuna orikat lihtsalt ei saa enam) Seega 79a ja up autodega ei tohiks jupi probleemi olla, lihtsalt nõuab vähe süvenemist jupi müüja poolt, niiet "dela tehniki"
ahajaa 300jse ainus nõrk koht ongi sidus ja kardaan, ja paluks siis mitte unustada, et automaadil on ka sidur, muidu on tegemsit nii lihtsa ja lollikindla autoga, et võib isegi puuseppadel lasta remontida ja jupid ei maksa ka midagi janeid on ka saada igast poest
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

heints
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Jaan 2009, 18:08

PostitusPostitas heints » 13 Mai 2009, 00:24

natuke OT aga mul mõni küsimus. Huvitab kas 340 diisli sidur võib 1.4l mootorile sobida, ja kas diisli ülekanne on kiirem, st kui ma paneks diisli kasti ja diffri kas asjal oleks jumet? :?

Habe
Kõva postitaja
Postitusi: 161
Liitunud: 22 Mär 2009, 11:58
Asukoht: Tarvastu

PostitusPostitas Habe » 13 Mai 2009, 12:19

mul on 1,4 340 1990 5 ust hoovis,puudu on ainult plokikaas. enne kaane maha kruvimist sõitis.
tule vea minema 1800.- eeku(Kuusankoski hind)
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 13 Mai 2009, 13:49

heints kirjutas:natuke OT aga mul mõni küsimus. Huvitab kas 340 diisli sidur võib 1.4l mootorile sobida,:?


Ei,disla oma sobib 1.7 bensule.Disla ketas on 20mm suurem 1.4 omast.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline