1. leht 2-st

volvo 340 moto jamab

Postitatud: 15 Dets 2008, 18:24
Postitas diivan
Mootoriks on 1.4 ja koos weberi karpaga.Probleemid hakkavad siis kui temp
langeb alla nulli.Käivitub hästi aga kui tempi näidik hakkab elu märke ilmutama siis ei hoia tühikäiku ja sureb välja.Vahest ka pidurdades lampi
sureb välja ja kasvõi iganurga peal.Kui saabub töötemp siis probla haihtub.
Et mis teda siis vaevab?Vaakumvoolikud?

Jõudu neile kes viitsisid läbi lugeda :)

Postitatud: 15 Dets 2008, 21:12
Postitas -kj-
Endal täpselt sama probleem, aga mitte Volvoga, (kuigi natuke seost on )
Megane 84kw

Postitatud: 15 Dets 2008, 22:47
Postitas vanapeer
Ju ta liiga rikas on siis, sest lahjana ta kindlasti tööle ei lähe.
Võibolla keegi teab su mootorit, kuid ilma täpsema seletuseta ei oska üldisemaid asju pakkuda, mis ta rikkaks võib teha. Hoovastik on korras, gaas peale ei jää? Toores peale ei jää?
Ma vaatasin, et kui ongi Weber, siis Weber 32 DIR või siis Solex 32 SEIA

Postitatud: 16 Dets 2008, 17:15
Postitas diivan
Just karpa on see sama weber,mis sa nimetasid,gaas peale ei jää,toores vist ka mitte,kuidas kontrollida?Kui eelmine nädal küülnad maha keerasin
olid tahmased.Et siis tuleb karpaga möllama hakata?

Postitatud: 16 Dets 2008, 23:00
Postitas vanapeer
Tahmased=rikas.
Kui gaas ja toores korras, siis mina ei tea kust see lisabens sinna mootorisse saab :D
Kui huvi on, siis tõlgid juhendi ära või leiad kes aitab

Postitatud: 16 Dets 2008, 23:22
Postitas Volli
Kui tühikäigul uputab ,siis vabalt võib bensu tase kõrge olla ujukiruumis ja/või nõelklapp ei pea,kulund või s*tt vahel...

Postitatud: 22 Dets 2008, 12:32
Postitas diivan
Nii sa siis karpa kallal väheke pusitud.Nõelklapp on korras ja peab.Ujuk sai alla poole pantud oli jah kõrgemal kui vaja.Eks paistab kas sai korda,loodan
et sai sest bensu läks viimaste andmete järi ulmeliselt 14L linnas.Kui peaks
karpa tihendeid tahtma vahetada,kust neid saada oleks?

Postitatud: 22 Dets 2008, 15:28
Postitas supp
14l linnas ei ole nii ulme midagi, mul võttis enne karpa remi üle 20l ja pärast ca 11-12l, muidugi tegemist on ka cvt-ga, mingi jama oli mul selle karpa kondekaga ka niiet võiksid vist seda ka kontrollida

Postitatud: 22 Dets 2008, 15:29
Postitas aibast
diivan kirjutas:Nii sa siis karpa kallal väheke pusitud.Nõelklapp on korras ja peab.Ujuk sai alla poole pantud oli jah kõrgemal kui vaja.Eks paistab kas sai korda,loodan
et sai sest bensu läks viimaste andmete järi ulmeliselt 14L linnas.Kui peaks
karpa tihendeid tahtma vahetada,kust neid saada oleks?

osta tihendipapp ja tee ise :D Oldschool style

Postitatud: 22 Dets 2008, 16:54
Postitas diivan
Ma kusjuures leidsin netist mingi volvo raamatu mis arvas,et 1,4 ja man.
kast võiks võtta ümmarguselt 9,2L/100km kohta linnas. :D Aga noh siis oli aasta 1989 ja volli ise ka uus.

Postitatud: 22 Dets 2008, 22:04
Postitas vanapeer
Mingid tihendid saad ScanTechist. Vaata seda http://www.saabtuning.cz/volvo/dily14.htm
vali sealt kood ja vali foorumist varuosakaupmees. Kõige tähtsam on membraan.

Postitatud: 09 Mär 2009, 18:07
Postitas diivan
Ei hakanud uut teemat tegema,jätkaks lihtsalt vana.
Nii kuna õlivardal on väikesed õhumullid küljes,siis see viitab nagu
plokikaane tihendile.?Vedelikku kaob jah natuke ja Värskelt vahetatud õli
on ka hall.Üldse on varda järgi vedelikku liiga palju.Kas lisaks uuele tihendile
tuleb panna ka uued poldid?Või kui suur jama selle vahetamine üldse on?

Postitatud: 09 Mär 2009, 22:18
Postitas ruts
Sai eelmisel suvel läbi tehtud klapikaane kap remont ühel kuue-silindrilisel , uued poldid pead muretsema siis kui on torksid , vana lame-pea poltte vahetama ei pea ...nii rääkisid targad mehed oü tõukur-ist . ja torksidega pingutamine pidavat ka olema riskantne , pingutama peab väga täpselt , paljud olid kaane puruks lasknud .
"Lamepea" poldid seevastu pidid väga sõbralikud inimeste ja mootorite vastu olema , et kaant puruks pingutada ..tuleb kõvasti vaeva näha :) Olin ka muretsenud uued poldid , mis osutusid torksideks ( teisi ei müüdud) . OÜ meestele näitasin polte ja küsisin veel näpu-näiteid , siis nad mulle vastasidki , et sebi omale vanakooli lamepea poldid (mis olid juba originaalis olemas ja paningi vanad tagasi) .
Minu 460 2,0i volvo mootoril vaatavad küll mulle vastu torks peaga poldid :roll:
Reeglina lihvitakse enne uue tihendi paigaldamist ikka kaan ka üle ( lihvimine 300.-) . Oleneb mootorist muidugi aga osadel valgub veits mootorimahla ka poldi aukudesse , mis tuleb sealt käepäraste vahenditega kätte saada , et ei tekiks probleeme pingutamisel . Kokku panema hakkad siis puhastad ploki alum. osa mustusest , võid ka kasutada väga kerget-peenikest liivakat ja tihend käib kuivalt vahele ..poldid kinni ja valmis ta ongi 8)

Palju sellest abi on ..aga midagi ikka :D

Postitatud: 10 Mär 2009, 17:08
Postitas diivan
300jasel ma arvan,et peaks ikka vanakooli omad olema.Käisin täna töökojas ja öledi jah et tihend kutu.Pakkusid 1000 töörahaks mingi 3-3,5 tundi.Pluss siis veel tihend ja muud üllatused.On see õiglane summa selle eest? :?

Postitatud: 10 Mär 2009, 20:33
Postitas ruts
Kuue silindrilise kap läks kokku ; ..pea 7 :wink:
Ma arvan ,et 1000 + varuosad ..pole paha diil !