1. leht 3-st

1,7 turbo jupsib

Postitatud: 23 Dets 2006, 23:42
Postitas volvo 460
Tre koleegid! Mul kuulid koos mis võib viga olla kui mootor ei taha käivitamisel kylmalt käimajääda ja siis kui saad käima siis ei lase pöördeid yle 2000 p/min anda ja hakkab nagu pooma st et tunne on nagu turbo ei jõuaks järgi või ei saaks nagu õiget kyttuse segu kätte aga kui lööd pöörded yless ja jättad järsku seisma siis on kuulda kyll et turbo viliseb järgi. Kas viga on mingis el klappis või milles??? Sai puhastatud kõik kütuse- ja õhufiltrid aga kasu ei midagi! :cry:

Postitatud: 24 Dets 2006, 10:05
Postitas aibast
vaata üle tühikäigu mootor, et kõik turbo lõdvikud korras. Järgmiseks kontrolli üle kõik pistikud. Vaata mis nägu küünlad jne jne jne. Siin niiskusega endal kah ta väheke puterdab. Võib viga olla kah süütepoolis, kehvas bensiini pumas, umbes katalüsaatoris jne jne

Postitatud: 24 Dets 2006, 10:06
Postitas Tanel
ise soovitaks kontrollida veel õhu lugeja ja lambda korrasolekut

Postitatud: 24 Dets 2006, 10:16
Postitas aibast
leidsin ühe toreda viguri veel mis pidavat sellist kino tegema otsides samasuguseid vigu 480 euro klubi foorumist. Knock sensor pidavat jamama siis hakkab sama kino tegema. et ei lase teatud pööretest kõrgemale, kuna arvab, et mootor detoneerib ja võtab süüte hilisemaks või üldsegist tagant ära. Samas äkki õnnestub sul veakoodid ära lugeda
http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineOBDCodes.htm need peaks samasugused olema nagu 400 seerial kunas sissepritse ja süüte süsteemid samad.

Postitatud: 24 Dets 2006, 13:34
Postitas volvo 460
[quote="tanel695"]ise soovitaks kontrollida veel õhu lugeja ja lambda korrasolekut[/quote]

:cry: Lamda on uus pandud ja õhulugeja vist töötab kui töötaval mootoril pistiku kyljest võtan siis mootor seiskub?

Postitatud: 24 Dets 2006, 13:45
Postitas volvo 460
[quote="aibast"]leidsin ühe toreda viguri veel mis pidavat sellist kino tegema otsides samasuguseid vigu 480 euro klubi foorumist. Knock sensor pidavat jamama siis hakkab sama kino tegema. et ei lase teatud pööretest kõrgemale, kuna arvab, et mootor detoneerib ja võtab süüte hilisemaks või üldsegist tagant ära. Samas äkki õnnestub sul veakoodid ära lugeda
[url]http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/EngineOBDCodes.htm[/url] need peaks samasugused olema nagu 400 seerial kunas sissepritse ja süüte süsteemid samad.[/quote]

:( Aga kust kohast ma seda knock sensorit otsin (st asukoht mootoril) :cry:

Postitatud: 24 Dets 2006, 15:36
Postitas aibast
see peaks olema oplokil ees pool .Selline must junnakas mis poldiga ploki küljes ümberringi plastik ja pistik taga. Põhimõtteliselt plastmass junnakas juhtmetega plokki küöge poldiga kinni keeratud. Vat see kinnitustugevus neid suht tähtis. Üritan infi vähe juurde otsida.

Pilt vat selline junnakas

Postitatud: 24 Dets 2006, 16:27
Postitas volvo 460
[quote="aibast"]see peaks olema oplokil ees pool .Selline must junnakas mis poldiga ploki küljes ümberringi plastik ja pistik taga. Põhimõtteliselt plastmass junnakas juhtmetega plokki küöge poldiga kinni keeratud. Vat see kinnitustugevus neid suht tähtis. Üritan infi vähe juurde otsida.

[img]http://www.car-stuff.com/images/part_image/mp-knocksensor.jpg[/img] vat selline junnakas[/quote]

Tänx tean kyll kus see jublakas asub suurimad tänud teile infi eest uurin siis asja lähemalt :P

Postitatud: 24 Dets 2006, 17:16
Postitas volvo 460
[quote="volvo 460"][quote="aibast"]see peaks olema oplokil ees pool .Selline must junnakas mis poldiga ploki küljes ümberringi plastik ja pistik taga. Põhimõtteliselt plastmass junnakas juhtmetega plokki küöge poldiga kinni keeratud. Vat see kinnitustugevus neid suht tähtis. Üritan infi vähe juurde otsida.

[img]http://www.car-stuff.com/images/part_image/mp-knocksensor.jpg[/img] vat selline junnakas[/quote]

Tänx tean kyll kus see jublakas asub suurimad tänud teile infi eest uurin siis asja lähemalt :P[/quote]

:lol: aga kas see ka midagi töötava mootori ajal ka peax mõjuma ma siin kui mootor töötab ja võttan pistiku (knock) kyljest ära siis ei muutu midagi (siis vist on läbi jah???)

Postitatud: 25 Dets 2006, 09:26
Postitas aibast
see ei peaks tegema tegelt mikist ühikäigul , aga proovi pöördesse moto ajada kui asjal pistik lahti. Samas naru aru saada Volvo kasutab biolagunevaid juhtmeid - ehk siis plastik mis bakterite poolt ära näritakse. Vaata juhtmed üle mis olukorras need on. Mul 700 jamasid hoopis pihustite juhtmed ja temperatuuri anduri oma mis kõik ühes pundis koos olid ja omavahel ühendust andsid. Pritsesüteem õnneks on sama mis 700/900 tänu sellele peaks üldjuhul vead vast samad olema elektroonika poolt. Otsin veel. Äkki mõnes 700/900 tegelasel mujal maailmas smasid jamasid olnud.


Nuu niih, vähe infot juurde. 700 põhjustab sellist jama kütuse pumba relee või siis halli andur. TEine kuid väga julm võimalus on et motol aju läbi. Siis surnud punktiks täpselt 3000 rpm millest üle ta ei lähe.

" Symptoms of Bad LH 2.4 ECU. See also Engine Failure/No Start: Bad ECU

Common symptoms of a failing LH injection module:

* Engine will not run at idle
* Air-fuel mixture is too rich (this can damage catalytic converters)
* No fuel pump operation, but the fuel pump operates when its relay is jumpered between pins 30 and 87/2
* The engine will not rev higher than 3000 RPM
* Engine will not start, spark plugs are dry and the ignition system produces spark.

"



http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11448&highlight=3000+rpm

http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11349&highlight=3000+rpm

Postitatud: 26 Dets 2006, 07:26
Postitas volvo 460
[quote="aibast"]see ei peaks tegema tegelt mikist ühikäigul , aga proovi pöördesse moto ajada kui asjal pistik lahti. Samas naru aru saada Volvo kasutab biolagunevaid juhtmeid - ehk siis plastik mis bakterite poolt ära näritakse. Vaata juhtmed üle mis olukorras need on. Mul 700 jamasid hoopis pihustite juhtmed ja temperatuuri anduri oma mis kõik ühes pundis koos olid ja omavahel ühendust andsid. Pritsesüteem õnneks on sama mis 700/900 tänu sellele peaks üldjuhul vead vast samad olema elektroonika poolt. Otsin veel. Äkki mõnes 700/900 tegelasel mujal maailmas smasid jamasid olnud.


Nuu niih, vähe infot juurde. 700 põhjustab sellist jama kütuse pumba relee või siis halli andur. TEine kuid väga julm võimalus on et motol aju läbi. Siis surnud punktiks täpselt 3000 rpm millest üle ta ei lähe.

" Symptoms of Bad LH 2.4 ECU. See also Engine Failure/No Start: Bad ECU

Common symptoms of a failing LH injection module:

* Engine will not run at idle
* Air-fuel mixture is too rich (this can damage catalytic converters)
* No fuel pump operation, but the fuel pump operates when its relay is jumpered between pins 30 and 87/2
* The engine will not rev higher than 3000 RPM
* Engine will not start, spark plugs are dry and the ignition system produces spark.

"



[url]http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11448&highlight=3000+rpm[/url]

[url]http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11349&highlight=3000+rpm[/url][/quote] :(


:( sorry lolli kysimuse eest aga kus tal see kytuse pumba relee ja moto aju võib pesitseda (asukoht)

Loomulikult häid pyhi sulle ka minu poolt! :wink:

Postitatud: 26 Dets 2006, 08:10
Postitas aibast
aju vast isegi peaks olema kapoti alla see suur kap millel jäme juhe ja pistik küljes 480 vähemalt no see seal. Kütusepumga releed ei tea kahjuks veel.

aju

Postitatud: 03 Jaan 2007, 10:33
Postitas margusk
...ei ole kapoti all! 440/460 asub aju kõrvalistuja jalgade juures parempoolse ukseposti küljes. Armatuuri otsa alt pääseb talle ligi! Neid on väga erinevaid marke ja uue samasuguse leidmine võib väga raske olla!

Postitatud: 03 Jaan 2007, 10:46
Postitas margusk
Ma pakun, et ka 480 asub ta samas kohas, kuna kapotialune on sama, mis 440/460. See kopsik juhtmega on kaitsmeplokk seal juhi pool akna serva juures!

õhulugejast

Postitatud: 03 Jaan 2007, 21:35
Postitas mgarageu
neil Volvodel käib mootor tühikäigul paremini, kui RIKKIS õhulugeja pistik lahti ühendada...ise korduvalt nii õhulugejaid testinud ja välja vahetanud. pöördeid ei taha siis eriti üles võtta...
p.s algselt leitud brickboardist - AMM diagnoosimine...