[quote="aibast"]see ei peaks tegema tegelt mikist ühikäigul , aga proovi pöördesse moto ajada kui asjal pistik lahti. Samas naru aru saada Volvo kasutab biolagunevaid juhtmeid - ehk siis plastik mis bakterite poolt ära näritakse. Vaata juhtmed üle mis olukorras need on. Mul 700 jamasid hoopis pihustite juhtmed ja temperatuuri anduri oma mis kõik ühes pundis koos olid ja omavahel ühendust andsid. Pritsesüteem õnneks on sama mis 700/900 tänu sellele peaks üldjuhul vead vast samad olema elektroonika poolt. Otsin veel. Äkki mõnes 700/900 tegelasel mujal maailmas smasid jamasid olnud.
Nuu niih, vähe infot juurde. 700 põhjustab sellist jama kütuse pumba relee või siis halli andur. TEine kuid väga julm võimalus on et motol aju läbi. Siis surnud punktiks täpselt 3000 rpm millest üle ta ei lähe.
" Symptoms of Bad LH 2.4 ECU. See also Engine Failure/No Start: Bad ECU
Common symptoms of a failing LH injection module:
* Engine will not run at idle
* Air-fuel mixture is too rich (this can damage catalytic converters)
* No fuel pump operation, but the fuel pump operates when its relay is jumpered between pins 30 and 87/2
* The engine will not rev higher than 3000 RPM
* Engine will not start, spark plugs are dry and the ignition system produces spark.
"
[url]http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11448&highlight=3000+rpm[/url]
[url]http://volvo480.dragons.org.uk/forum/viewtopic.php?t=11349&highlight=3000+rpm[/url][/quote]
sorry lolli kysimuse eest aga kus tal see kytuse pumba relee ja moto aju võib pesitseda (asukoht)
Loomulikult häid pyhi sulle ka minu poolt!