Mida tarka teha volvo 96a 460 1,8 66kw isendiga?
Postitatud: 25 Mai 2011, 21:56
Vedeles külapeal kuuritaga 460 ja sai see lihtsalt soetatud ümmarguse summa eest, Kõik see juhtus paar nädalat tagasi
Algselt oli plaan see 460 koos teiste vrakkidega Kuusakoski saata, kuid juba tol õhtul pimedas nägime, et õige korralik teine ja käsi mitte ei taha tõusta
Järgmine hommik uurisime nati, panime aku peale, proovisime käivitada, lubas
No valasime siis 10l bena sisse, natuke veel käiamist ja lubas ning kargas käima
peale seda käivitub ilusti, külmana käib ühtlaselt, soojana ka, järsult pedaali tallates puterdas
Nii, aga eelmise omaniku jutujärgi olevat masin 2a tagasi seismajäänud sellepärast, et mootor lonkas ja ühel pütil olevat kompresioon madal,
Kuid käivitades ei täheldanud meie mingit mootori jõnkamist
Auto seisis puutumatult kuni tänaseni, mil laenasin sõbrakäest kella, mõõtsin ära kõigil silindritel surved ja tulemus oli
1 2 3 4
14,5 14,5 14,5 14,2
Hästi punnitades oleks ilmselt 15 ära saanud
Esimesse silindrisse valasin pärast punnitäie õli, siis lõi 18 ära
Mõõtmist teostasin külmal mootoril, mis oli 2 nädalat seisnud, ennem mõõtmist käima ei pannud
Nagu ikka, kõik küünlad maas
Ei tea küll, kui palju sellel 460 välja peab lõõma, aga bensuka kohta peaks 14,5 olema igati ok
Igastahes, eelmise omaniku jutt oli puhas p,,,sk, sest küünlaid ei olnud keegi ilmselt aastaid maha keeranud, oli nende ümber liiv ja soga nii, et küünlavõti ka ei oleks otsaläinud
Ja nüüd ongi, mida teha,
kas teha auto korda ja jätta lihtsalt alles, võibolla on vahepeal hea ikkagi kärutada ja vajadusel kellelegi autot laenata,
maha müüa paari sajase eest
Varuosadeks laiali müüa
Auto + pooled minusilmis
Kere korralik, ei ole väliselt ühtegi roostetäppi
Mittetoimiv konditsioneer (oli väike vurts sees, ja ilma kondita ei taha ühtegi autot)
surved silindrites ühtlased
Hää lihtne toonkilet paigaldada
Pagassis vedeles uus suur mootori/käigukasti padi
Samuti oli pagassis uued välimised roolivarda otsad
Salong korralik-terve
Põhi hindele 4
esiklaas terve ja korralik
Suuremat plekimõlkimist ilmselt ei ole olnud,
Ja - pooled
ennem eelistan diislit bensiinile
tagumised piduritorud roostes
Pidurid vajavad seismise tagajärjel täielikku rebuild'i
Mõlemad stanged lahti/lääbakil, esimesel väike pragu ka
Mootor vajab uusi küünlaid-juhtmeid, viimastest üks lõi läbi
mootori õli ilmselt vana
Turvavõõ märguande tuli pidevalt piniseb/vilgub, kui süüde sees ja võõd peal pole
Rehvid kehvemapoolsed,
Mõned pildid ka
Vabandust, ka sellepärast, et punkti ei kasuta, kuna läpparil see nupp hetkel puudu luhtsalt
Timmo
http://public.fotki.com/parun/volvo-460/
Algselt oli plaan see 460 koos teiste vrakkidega Kuusakoski saata, kuid juba tol õhtul pimedas nägime, et õige korralik teine ja käsi mitte ei taha tõusta
Järgmine hommik uurisime nati, panime aku peale, proovisime käivitada, lubas
No valasime siis 10l bena sisse, natuke veel käiamist ja lubas ning kargas käima
peale seda käivitub ilusti, külmana käib ühtlaselt, soojana ka, järsult pedaali tallates puterdas
Nii, aga eelmise omaniku jutujärgi olevat masin 2a tagasi seismajäänud sellepärast, et mootor lonkas ja ühel pütil olevat kompresioon madal,
Kuid käivitades ei täheldanud meie mingit mootori jõnkamist
Auto seisis puutumatult kuni tänaseni, mil laenasin sõbrakäest kella, mõõtsin ära kõigil silindritel surved ja tulemus oli
1 2 3 4
14,5 14,5 14,5 14,2
Hästi punnitades oleks ilmselt 15 ära saanud
Esimesse silindrisse valasin pärast punnitäie õli, siis lõi 18 ära
Mõõtmist teostasin külmal mootoril, mis oli 2 nädalat seisnud, ennem mõõtmist käima ei pannud
Nagu ikka, kõik küünlad maas
Ei tea küll, kui palju sellel 460 välja peab lõõma, aga bensuka kohta peaks 14,5 olema igati ok
Igastahes, eelmise omaniku jutt oli puhas p,,,sk, sest küünlaid ei olnud keegi ilmselt aastaid maha keeranud, oli nende ümber liiv ja soga nii, et küünlavõti ka ei oleks otsaläinud
Ja nüüd ongi, mida teha,
kas teha auto korda ja jätta lihtsalt alles, võibolla on vahepeal hea ikkagi kärutada ja vajadusel kellelegi autot laenata,
maha müüa paari sajase eest
Varuosadeks laiali müüa
Auto + pooled minusilmis
Kere korralik, ei ole väliselt ühtegi roostetäppi
Mittetoimiv konditsioneer (oli väike vurts sees, ja ilma kondita ei taha ühtegi autot)
surved silindrites ühtlased
Hää lihtne toonkilet paigaldada
Pagassis vedeles uus suur mootori/käigukasti padi
Samuti oli pagassis uued välimised roolivarda otsad
Salong korralik-terve
Põhi hindele 4
esiklaas terve ja korralik
Suuremat plekimõlkimist ilmselt ei ole olnud,
Ja - pooled
ennem eelistan diislit bensiinile
tagumised piduritorud roostes
Pidurid vajavad seismise tagajärjel täielikku rebuild'i
Mõlemad stanged lahti/lääbakil, esimesel väike pragu ka
Mootor vajab uusi küünlaid-juhtmeid, viimastest üks lõi läbi
mootori õli ilmselt vana
Turvavõõ märguande tuli pidevalt piniseb/vilgub, kui süüde sees ja võõd peal pole
Rehvid kehvemapoolsed,
Mõned pildid ka
Vabandust, ka sellepärast, et punkti ei kasuta, kuna läpparil see nupp hetkel puudu luhtsalt
Timmo
http://public.fotki.com/parun/volvo-460/