Volvo 440 CO
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 440 CO
Selline asi siis, et ülevaatusel probleemiks liialt kõrge CO tase. Kõik muu normis.
Muidu kirjutatakse midagi sellist selle kohta:
Tekib siis, kui mootori silindrisse tuleva segu koostises on liiga vähe hapnikku. Hapniku kogust võib mõjutada aga ummistunud õhufilter ja drosselklapi asend (kinni või avatud), muidugi ka suletud asendisse unustatud õhuklapp mängib oma osa. Suurenenud CO kogus tekib, kui tegemist on liiga rikka seguga. Mootori tööiga sõltub silindritesse saabuva segu koostisest. Heitgaasides sisalduv CO kogus on suurim küttesegu põlemise ajal silindrites. Õhuga kokkupuutel CO reageerib suhteliselt kiiresti süsinikdioksiidiks CO2.
Et küsimus, et kuidas asja korda saaks?
Kas kellelgi kogemusi, et kas võib sisselaske õhu temp. andur segast panna või õhulugeja...
Et äkki kellelgi kokkupuuteid?
Tänud ette!
Muidu kirjutatakse midagi sellist selle kohta:
Tekib siis, kui mootori silindrisse tuleva segu koostises on liiga vähe hapnikku. Hapniku kogust võib mõjutada aga ummistunud õhufilter ja drosselklapi asend (kinni või avatud), muidugi ka suletud asendisse unustatud õhuklapp mängib oma osa. Suurenenud CO kogus tekib, kui tegemist on liiga rikka seguga. Mootori tööiga sõltub silindritesse saabuva segu koostisest. Heitgaasides sisalduv CO kogus on suurim küttesegu põlemise ajal silindrites. Õhuga kokkupuutel CO reageerib suhteliselt kiiresti süsinikdioksiidiks CO2.
Et küsimus, et kuidas asja korda saaks?
Kas kellelgi kogemusi, et kas võib sisselaske õhu temp. andur segast panna või õhulugeja...
Et äkki kellelgi kokkupuuteid?
Tänud ette!
Re: Volvo 440 CO
Ja lisaks kas keegi teab, kus võidakse Tallinna-Rapla kandis teha küttesegu reguleerimist ja mis hinnaga?
Re: Volvo 440 CO
wonwolf kirjutas:Ja lisaks kas keegi teab, kus võidakse Tallinna-Rapla kandis teha küttesegu reguleerimist ja mis hinnaga?
Mul krutiti samas ülevaatuse punktis audil kütusesegu paika, vana vaatas ekraanilt numbreid ja kruttis paika. Raha ei tahtnud.
Volvo S80 2,5td 99a
Re: Volvo 440 CO
Aga mida sa täispritsel reguleerid?
Re: Volvo 440 CO
Moose kirjutas:Aga mida sa täispritsel reguleerid?
Heh.. Ülevaatuse vana soovitas keerata, ütles et segu on liiga rikas.
Ise ka mõtlen, et mida kõike teha, et näit normi saada.
Või siis nagu keegi kuskil soovitas, et enne sisseminekut minut hoida pöördeid 4000 ringis.
Sest muidu kat näitab valesti jne.
Samas üv-l lükkavad nagunii toru sumpsi ja hakkab ketrama seal 4500-5500 pöörde ringis.
Kuigi ütles kohe kui toru ära pani, et näed.. Juba niisama on näit liiga kõrge.. Ja ma pole gaasi veel andnudki.
Re: Volvo 440 CO
Moose kirjutas:Aga mida sa täispritsel reguleerid?
Mida ta kruttis seda ei tea, kuskilt pritsungi pea juurest torx otsaga kruvikaga kruttis ja sai väga heaks. Juhe oli sumpsis ja numbrid jooxid tal ekraanil ja sai päris heax. masin hakkas peale ülevaatust isegi kütust mõistlikult võtma.
Volvo S80 2,5td 99a
Re: Volvo 440 CO
Ise olen rahuliku sõiduga, kui kütust vaja säästa, seega linnas 5.käiguga seal kus saab.
Aga kulu selline, et maanteel u. 6l/100km ja linnas 8-9l/100km.
Peaks ju norm kulu olema sellise 1,7 75kW mootori puhul..
Aga kulu selline, et maanteel u. 6l/100km ja linnas 8-9l/100km.
Peaks ju norm kulu olema sellise 1,7 75kW mootori puhul..
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Volvo 440 CO
siis 3 tarka sõna, peenestada, peenestada, peenestada
Ise lasen oma autol korra nädalas vähemalt 7000-ni 2 käiguga, on maantee kiirus käes ja mootor ka hingab vabalt
PS: ärge arvake et tapan autot, üv punktis iga aasta olnud näit super, co nagu uuel autol
Ahjaa, autol all volvo originaal summuti, alates torukollektorist kuni tagumise sumpa otsani, kus ka ainuke tõsisem korrosioon
Ise lasen oma autol korra nädalas vähemalt 7000-ni 2 käiguga, on maantee kiirus käes ja mootor ka hingab vabalt
PS: ärge arvake et tapan autot, üv punktis iga aasta olnud näit super, co nagu uuel autol
Ahjaa, autol all volvo originaal summuti, alates torukollektorist kuni tagumise sumpa otsani, kus ka ainuke tõsisem korrosioon
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: Volvo 440 CO
Täpselt sama siin Uut otsa ka ei taha panna, sest äkki siis rooste tüdineb seal roostetamast ja hakkab mujalt roostetama
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo 440 CO
anto123 kirjutas:Moose kirjutas:Aga mida sa täispritsel reguleerid?
Mida ta kruttis seda ei tea, kuskilt pritsungi pea juurest torx otsaga kruvikaga kruttis ja sai väga heaks. Juhe oli sumpsis ja numbrid jooxid tal ekraanil ja sai päris heax. masin hakkas peale ülevaatust isegi kütust mõistlikult võtma.
Kui tegu oli audiga.. pakun, et äkki oli tegu monopritsega? Vähemalt volvol ei saa küll mittemidagi reguleerida seal kui tegu täispritsega.
Aga jah kui nii ökotaja oled, siis mine võta tanklast 98 küts sisse ja mine lase torud puhtaks kusagil. Minul pole samuti co probleeme olnud, on küll maru täpselt piirides aga siiski ja mootor saab ka pidevalt hingata minu käes
Re: Volvo 440 CO
Käisin täna teises kohas üv-l ja vana siis enne mõõtmist gaasitas nii 3500 pöörde juures kuskil 2-3min ja siis tulid tulemused nii, et tühikäigul CO oli 0.005 ja pööretega oli 0.055.
Lambda näit oli nati kõrge miski 1.215, aga ütles et tee summuti tihedaks ehk mul tagant on enne pütti summutajas väike auk kus tahmab ka.
Lambda näit oli nati kõrge miski 1.215, aga ütles et tee summuti tihedaks ehk mul tagant on enne pütti summutajas väike auk kus tahmab ka.
Re: Volvo 440 CO
Küsimus, et seal enne tagumist pütti see väike auk ei tohiks ju lambda näitu sassi ajada?
Ja enne kat-i pole nähe ühtegi tahmast kohta.
Lambda ja kat terved.
Nii, et millest siis näit kõrge? 1,215 lambdal.
Norm oli vist kuni 1,0...
Ja enne kat-i pole nähe ühtegi tahmast kohta.
Lambda ja kat terved.
Nii, et millest siis näit kõrge? 1,215 lambdal.
Norm oli vist kuni 1,0...
Re: Volvo 440 CO
wonwolf kirjutas:Küsimus, et seal enne tagumist pütti see väike auk ei tohiks ju lambda näitu sassi ajada?
Ja enne kat-i pole nähe ühtegi tahmast kohta.
Lambda ja kat terved.
Nii, et millest siis näit kõrge? 1,215 lambdal.
Norm oli vist kuni 1,0...
Oled kindel et lambda ok siis? Kui muud pole kontrolli juhtmed üle...
Re: Volvo 440 CO
auk pütis ajab püris kindlasti gaasid paigast ära.
siit valemist ilusti näha, et kui O2 juurde tulkeb, siis lambda näit suureneb. Remondi summuti ära ja mõõda siis.
siit valemist ilusti näha, et kui O2 juurde tulkeb, siis lambda näit suureneb. Remondi summuti ära ja mõõda siis.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo 440 CO
wonwolf kirjutas:Küsimus, et seal enne tagumist pütti see väike auk ei tohiks ju lambda näitu sassi ajada?
Ja enne kat-i pole nähe ühtegi tahmast kohta.
Lambda ja kat terved.
Nii, et millest siis näit kõrge? 1,215 lambdal.
Norm oli vist kuni 1,0...
Juhin tähelepanu asjaolule, et ülevaatusel ei mõõdetud sul lambda anduri näitu vaid summutist väljuvate heitgaaside koostist ehk lambdat. Kui lambda on 1 siis on segu paigas, kui alla ühe siis rikas (hapnikku vähe) ning üle ühe lahja (hapnikku palju). Kui sul summutis on auk siis tõmbab ta sealt omale lisahapnikku ning lambda läheb üle ühe.
See muidugi ei tähenda, et probleem oleks ainult selles augus summutis aga enne selle parandamist ei saagi teada õiget näitu.
Esimeses postis kirjas, et CO kõrge. Hiljem on CO korras olnud aga lambda kõrge. Said sa mõlemast kohast paberi ka? Oleks vaja kõiki mõõdetud näite teada, et midagi arvata. Puhtalt CO või lambda näidu järgi ei saa midagi kindlat väita.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist