Mootor 1.7 75 kw variant.
Probleem seisneb selles, et on uus tihend, kuid see laseb läbi. Olen dilemma ees kuidas see pidama saada. Mina näen 3 varianti selleks, milline neist kõige tõhusam on seda soovikski teada saada teie käest.
Variant 1. Keerata polte peale kuni jääb pidama, kuid sellega ei jõua vist väga kaugele, sest jõuga kinnitõmmates ta päris hästi pidama ei jää.
Variant 2 . Panna tihendile lisaks mootori silikooni lisa tihenduseks.
Variant 3 . Visata see tihend yldse minema ja panna ainult silikooniga.
Ning lisaks küsimus, et kas plokikaane polte tuleb peale mingit aega üle pingutada, kui on mootor just kokkupandud? Kui siis kui palju?
Klapikambrikaane tihendus.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
Klapikambrikaane tihendus.
340 For The Win
Re: Klapikambrikaane tihendus.
ma soovitan panna väheke silikooni vahele aga mitte palju, vaid õige õrnalt, mul igaljuhul jäi 200jase tihend pidama,algul poroovisn ka polte pingutada aga sellest polnud mingit kasu, tegmist oli korgist tihendiga
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline