200 V8 ümberehitus
Postitatud: 17 Mär 2009, 22:47
Teema ametlikud võimalused tuleb läbi arutada.
See blocketi 200ne läks juba reedel müügiks 20 000 SEKi eest. Otse letilt.
Võtsin omanikuga ka ühendust aga hilinenult. Pärast uurisin, kuidas sellised asjad seal arvele saadakse. Vastus oli, et vanemad, kui 1975 saavad ilusti seal arvele:
"yes in cars 1975 and earlier
there are no problems to register whith a chevy v8."
Nimelt lugesin lõpuks läbi http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=2074
Nüüd tekivad kõigepealt kavalad ideed ja siis täpsustavad küsimused.
Ehk siis kuidas Rootsis selline masin arvele võetakse? Kas tehakse teste ka või on point selles, et vanemate kui 75 masinatega on reeglid lihtsalt lahjad.
Nimelt Landroveri mees apelleeris sellele, et ARKil pole õigust nõuda uuesti teha juba teises EU liikmesriigis tehtud teste.
Oleks hea, kui keegi rootsi olukorda oskaks kommenteerida. Mul on küll üks tuttav taanlane aga pean teda kõvasti tümitama, et ta rootsi keelt rääkima hakkaks.
See blocketi 200ne läks juba reedel müügiks 20 000 SEKi eest. Otse letilt.
Võtsin omanikuga ka ühendust aga hilinenult. Pärast uurisin, kuidas sellised asjad seal arvele saadakse. Vastus oli, et vanemad, kui 1975 saavad ilusti seal arvele:
"yes in cars 1975 and earlier
there are no problems to register whith a chevy v8."
Nimelt lugesin lõpuks läbi http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=2074
Nüüd tekivad kõigepealt kavalad ideed ja siis täpsustavad küsimused.
Ehk siis kuidas Rootsis selline masin arvele võetakse? Kas tehakse teste ka või on point selles, et vanemate kui 75 masinatega on reeglid lihtsalt lahjad.
Nimelt Landroveri mees apelleeris sellele, et ARKil pole õigust nõuda uuesti teha juba teises EU liikmesriigis tehtud teste.
Oleks hea, kui keegi rootsi olukorda oskaks kommenteerida. Mul on küll üks tuttav taanlane aga pean teda kõvasti tümitama, et ta rootsi keelt rääkima hakkaks.