1. leht 1-st

200 sele R6 vöi R5

Postitatud: 08 Mär 2009, 23:04
Postitas volvo245
No krt kaua vöib kes selle nüüd siis ette vötab :D
Mingi raamatu puudumine pole vabandus :lol:
http://forum.svenska200klubben.se/viewt ... sc&start=0
http://forum.svenska200klubben.se/viewt ... sc&start=0
Seal 2 teemas õpetust küll :D
Isegi köige tähtsam (mootori kinnituse) joonis
Pilt
Pilt
Pilt
Ps. seda juhipoolset vaja veits modida (näha teises teemas mudu vääb rooli völlile ette )

Postitatud: 08 Mär 2009, 23:25
Postitas vanapeer
Tsiteerige veelkord ARKi reegleid, mis puudutasid mootorikinnitusi.

Postitatud: 08 Mär 2009, 23:30
Postitas supp
siinkohal tasub märkida, et milleks osta omale vanakooli pill ja sinna igasugu kaasaegset solki kapoti alla toppida.
Jätame korralikud autod rahule ja ärgem toppigem igasugu gräppi igale poole, kes tahab saab ju turbo või v6 osta, see kui välismaa autole volga mootoreid pandi jäägu minevikku.

Postitatud: 08 Mär 2009, 23:50
Postitas volvo245
vanapeer kirjutas:Tsiteerige veelkord ARKi reegleid, mis puudutasid mootorikinnitusi.

Nende kinnitustega jääb moto kinnitused ju originaalid :D:P
ja kui need ära liffida ja värvida ei tee ARKi vend vahet kas originaal vöi mitte
ja nende kinnitustega on saand ja saab ka präegu soomes arvele! (2.5) mitte 3.0 sest viimane läheb tehase lubatud piirist välja!
PS. Diislil ka sellised metall kronsad (veits teise kujuga) ja kinnituvad ka sillatala külge samal moel!

Postitatud: 08 Mär 2009, 23:56
Postitas vanapeer
supp kirjutas:siinkohal tasub märkida, et milleks ...

Kui märgid, siis teadmiseks võetud. Kui küsid ... siis ka.
See selleks

volvo245 kirjutas:
vanapeer kirjutas:Tsiteerige veelkord ARKi reegleid, mis puudutasid mootorikinnitusi.

Nende kinnitustega jääb moto kinnitused ju originaalid :D:P


Aga kuidas seaduses on? Kas mõeldakse nii motopoolseid, kui talapoolseid?

Postitatud: 09 Mär 2009, 08:38
Postitas tnx
Loogiline oleks, et mõeldakse seda, et mootor kinnitub õigesse kohta. Sinna, kus on kere parajalt tugev ja kus ta ripub enam-vähem õigel pool silda. Vaevalt keegi kahtles külaseppade oskuses piisavalt tugev kronsa kokku keevitada, pigem on selliste reeglite eesmärk vältida esmapilgul märkamata jäävaid mõjusid auto juhitavusele ja võimele teel liigelda ilma ümberkaudseid ohustamata.

Postitatud: 09 Mär 2009, 09:10
Postitas madtuning
Hmm....kas kuskil 960 mootorit ei vedele hea hinnaga? :twisted:
Minu auto ei vasta niikuinii ARK nõuetele :D

Postitatud: 09 Mär 2009, 12:47
Postitas Leho
madtuning kirjutas:Hmm....kas kuskil 960 mootorit ei vedele hea hinnaga? :twisted:
Minu auto ei vasta niikuinii ARK nõuetele :D


viimati väänaposti lammaris käies h oli üks 960 lammutamiseks Mootor oli peal.

Postitatud: 10 Mär 2009, 08:59
Postitas turboES
Endal plaanis selline 142'le vahele panna. Kas selle kohta ka kellegil rohkem infot on?
See vist läheb üle ARKis lubatud normide.

Postitatud: 11 Mär 2009, 12:44
Postitas vanapeer

Postitatud: 11 Mär 2009, 14:58
Postitas Sax
Vot nendel viimastel piltidel vääriline mootor 200sele :!:

Re: 200 sele R6 vöi R5

Postitatud: 11 Mär 2009, 16:44
Postitas Loff
volvo245 kirjutas:No krt kaua vöib kes selle nüüd siis ette vötab :D
Mingi raamatu puudumine pole vabandus :lol:
http://forum.svenska200klubben.se/viewt ... sc&start=0
http://forum.svenska200klubben.se/viewt ... sc&start=0


Ütleme nii, et tüübid on natuke vaeva näinud. Arvan, et ma peaks töölt ja naisest lahti võtma ennast ja garaazi elama minema...siis vast saaks kah sellise tulemusega hakkama. Eriti pedantne tundub selle teise lingi taga olev projekt...usun, et tehasest uuest peast tulle see moto ja kast ei olnud kah sellised mustikad!!!

Postitatud: 11 Mär 2009, 16:47
Postitas vanapeer
Ei ole nii hull. Garaaž tuleb ehitada maja külge ja eraldada majast suure klaasseinaga.

Postitatud: 22 Mär 2009, 12:33
Postitas vanapeer
Pilt