244 ei lähe käima.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

sutkan
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009, 13:43

244 ei lähe käima.

PostitusPostitas sutkan » 25 Jaan 2009, 14:01

Mure siis selline, et volvo ei taha enam käima minna. Jama hakkas siis sellega pihta, et sai masin tööle pandud, tegin mõned tiirud, jätsin kohapeale seisma, ja suri lihtsalt välja. Proovisin siis uuesti käima panna,pika käiamise peale läks käima. Käis natuke aega ja suri sama moodi välja. ja rohkem käima ei läindgi. proovisime siis tõmmates. mingi 100m sai veetud ja asi töötas. sõitsin siis hoovi peale tagasi, käis kohapeal natuke ja suri jälle välja. enam tõmmbamine ka ei aidanud. kontrollisin siis sädet, selgus et süütepool ei anna jagajasse voolu. sai siis neid süütepoole proovitud igasuguseid, lammutusest. kuid ei midagi. toote koodid mudugi ei klappinud, kuid ladu24ja järgi peaksid sobima ka 440jm volvode omad.
nüüd mõistus otsas. ei oska enam kuskilt peale hakata.
masinaks siis volvo 244 2.3 83kw ja 89a. Äkki oskab keegi lahendust pakkuda?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Mis mootor?

PostitusPostitas vanapeer » 25 Jaan 2009, 14:11

Sel aastal toodeti veel kapraga masinaid, sissepritsega millel on veakoodi vilgutaja ja sellist millel pole...

sutkan
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009, 13:43

PostitusPostitas sutkan » 25 Jaan 2009, 14:15

Sellel on karpaga mootor. Veakoodi asjast ei tea ma midagi vastata. :(

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Jaan 2009, 15:07

Tee siis pilti. See võib olla B230K/B200K solex oma hooratta anduriga süütesüsteemiga. Ja kui oled kindel, et sädet pole siis ei pruugi süütepool läbi olla vaid mõned andurid/juhtmed eespool.
Aga süütepooli testimisest siin http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/E ... andTesting
Juhul, kui on solex, siis siin on 700se eeskujul süütesüsteem.

Patrik
Kõva postitaja
Postitusi: 119
Liitunud: 14 Okt 2008, 22:30
Asukoht: Viimsi

PostitusPostitas Patrik » 25 Jaan 2009, 21:51

Vaata jagaja kontaktid üle, sinna võib kasvada vahest "sarv" ja kontaktid lakkavad töötamast. Isa '76 aasta 245 olid samad sümptomid ja viga oligi selles.

sutkan
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009, 13:43

PostitusPostitas sutkan » 26 Jaan 2009, 19:22

Tänud. Hakkan vaikselt uurima siis.

sutkan
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009, 13:43

PostitusPostitas sutkan » 07 Veebr 2009, 12:44

nii. asi siis niikaugel, et leitsin arvatavasti vea üles. väntvõlli asendi andur ei andnud signaali süütepooli. andur asetseb ise väga viletsas kohas.mootori tagaosas, tulemüüri all. sai siis kudagi mutter lahti kruvitud. kuid andur lahti ei tuld. susisin siis kruvikeerajaga väheke. ja vist murtsin selle tüki ära kus andur kinnitus. igatahes on nüüd anduri küljes ka malmi vm muu metalli osa. niipalju kui uurisin siis, uut andurit kuhugi kinnitada pole. on mingi võimalus seda taaastada. või tuleb kuusakoski masin viia :( :(

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 07 Veebr 2009, 16:37

Neid andureid müüakse ja neid saab vahetada. Endal seisab auto sama asja pärast. Andur tuleb koos metall junniga ära.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 08 Veebr 2009, 09:21

PiltPilt
See andur peab tulema ära ainult ülemise poldi avamisega.
Muidugi anduri hoidja lahtikeeramiseks veel 2 polti, kuid andur siiski peab ilma liikuma hakkama. Kui ei hakka, siis k.kast maha.
http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineS ... ion_Sensor


Neid andureid saab isegi Almelost. Mina tellisin FCPgrotonist oriika, sest nad pakuvad Bougicordi.

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 08 Veebr 2009, 11:06

Ise vahetasin koos metallkorpusega ära, aega läks 4 tundi ja tähtsaim töötriist oli käiatud 10 võti.

Edit: Super n**s on see töö.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 08 Veebr 2009, 11:47

Ilma kasti maha võtmata?
Kui aus olla, siis mul ka ei tulnud üles ära aga kuna kast pidi niikuinii maha tulema, siis läks lihtsamat teed. Aga kui vaadata anduri kuju, siis ta peab üles tulema.

sutkan
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009, 13:43

PostitusPostitas sutkan » 08 Veebr 2009, 12:06

Ise vaatasin ka et peaks nagu üles ära tulema. aga ei. tuli koos tükiga. proovisin siis kruustangide vahel seda metalli tükki anduri küljest eemaldada, kuid ei miskit. nagu oleks ühestükis. või kõvasti kokku liimitud. aga hea uudis on see küll et, saab ikkagi ära vahetada kogu kupatuse.Kas on seda kinnitus klambrit ka kusagilt võimalik osta või peab kuskilt romulast uurima?
Tänud abi eest.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 08 Veebr 2009, 12:11

See andur näeb välja nagu 460ne ABSi andur selle kätte saamine oli kah paras kamm. See kinnituspolt tuli lihtsalt aga anduri enda nokkimine võiits oma 10 minutit. Nende anduritega on see häda, et sinna läheb tolm ja muu jama vahele mis aastatega samahea mis ära kivistub.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

sutkan
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Jaan 2009, 13:43

PostitusPostitas sutkan » 25 Veebr 2009, 14:53

Sai nüüd üle pika aja jälle volvo kalla askeldatud. Ja sain siis selle klambri 2polti lahti keerata, ilma et käigukasti eemaldaks. kuid jama järgmine, et need 2polti ei tule täielikult lahti. jooksevad vastu käimakasti äärt. seetõttu võimatu klambrit eemaldada. Küsiksgi siinkohal kasutaja "saaduka" käest, et kuda sul need lahti tulid.
Ühe võimalusena mõtlesin veel , et kui liimida ära murdund osa tagasi mingi kange liimiga, superatackiga vm, pmst peaks ju pidama jääma.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Veebr 2009, 15:14

Lihtsam ja ka kiirem (17 päeva on möödunud) on kast maha võtta :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist