1. leht 1-st

K: 244 DL 79 2.1 & 74kw mootori padjad

Postitatud: 09 Jaan 2009, 17:40
Postitas ullivilli
Selline lugu, et sai satutud isendi otsa, mis 2.1L ja 74kw aastast 79
Antud mootorit, antud kerel, minu info põhjal kasutati üsna lühikesi aastaid.
Nimelt selgus, et Ladu24-l mootoripatju laos ei ole ja hind tuleb tellides ligi 8 kordne võrreldes neti-hinnakirjaga + aega läheb ligi kuu.

Kas need padjad on antud isendil unikaalsed või sobivad sinna kõik 244 kerele mootori padjad või siis mis isendite omad sobivad?

Postitatud: 09 Jaan 2009, 18:48
Postitas supp
minu andmetel täiesti tavalised padjad nagu kõigil 200jstel, saadaval kohe ja ei maksa palju, parem vasak on erinevad, lolllugu on see, et saada on vaid scanteci, kui soovid võin sulle tarnida

Postitatud: 10 Jaan 2009, 01:20
Postitas vanapeer
Võimalus on valida natuke tugevamad, turboka omad 700lt.

Postitatud: 10 Jaan 2009, 11:12
Postitas ullivilli
vanapeer kirjutas:Võimalus on valida natuke tugevamad, turboka omad 700lt.


Kas ka kuidagi paremad kehvemad? Et mingi praktiline vahe ka jäikusel või ei muuda see mitte kui midagi?

Postitatud: 10 Jaan 2009, 12:50
Postitas diivan
Offtopic aga kas Sa ostsitiki selle sinise ära,millel paar kleepsu ka küljes oli?
Kuidas seisukord ka muidu on?

Postitatud: 10 Jaan 2009, 13:13
Postitas ullivilli
Kle jah...
Kere on Väga korralik... Kui mitte arvestada seda, et kõrvalistuja küljega vist kraavis vms vist käidud...
Peaks teljevahed ka ära mõõtma, et kas need ikka võrdsed...
Ja nu parem taga rattakoopa äär ja pakiruumi põhjas roostekahjustused...
Ülejäänud on väga viis.
Eks kui kanalile saab, näeb täpsemalt, mis kus on.
Ja küll sellest räägib.
Aga nu eks teha on, aga selle raha eest autot rohkem kui küll.

Teada praega puudused: Tagapütt, rattakoopa äär, mootori padjad, karpa ja sisselase on natuke nadi. toorest ei ole ja vaakumid on pimedad praegu.

Postitatud: 10 Jaan 2009, 16:17
Postitas sullivanmike
Kas sa originaal karpa said kaasa? Mina jätisin ostmata just seepärast, et sinna mingi teise volvo karpa peale aretatud ja mitte ei tahtnud töödata sellega. Väidetavalt jama ujukinõelaga mille vea ta hiljem likvideeris.
Vanapeer teab sellest karpast ehk rohkem ja paremini rääkida.
Muidu kere tundus väga hea olevat nii vana masina kohta va siis jah see tagumine rattakoobas ja mõned mõlgid.
Madtuningul olid need mootoripadjad lausa pagassis vedelemas :)

Postitatud: 10 Jaan 2009, 16:27
Postitas supp
mis ime masin see siis on, et isegi sull tahtis ära osta (tal ju juba on)

Postitatud: 10 Jaan 2009, 23:25
Postitas vanapeer
See oli väga hästi hoitud vanema kerega (kandlised ruudukujulised tuled) sedaan. Üüratud kummipamperid. Liistud ja plekk roosteaukude kõrvalt oli väga hästi säilinud. Uste hinged oli ära kulutamata.

Postitatud: 12 Jaan 2009, 16:25
Postitas ullivilli
Kle sain jah originaal karpa koos koldega kaasa.
Iseeneset töötab küll selle teise karpaga ka, aga mitte väga edukalt tõesti. Aga nu mida tahta, kui kõik vaakumid pimedad ja toores puudub täielikult.
Sooja mootoriga välja ei sure ja käivitub ilusti.
Küll aga pole tal eriti jõudu.

Jah rooste on tõesti ainult paaris konkreetses kohas.
Kuigi jah see kõrvalistuja külg on kahtlane, nagu oleks seda kohati taastatud. Aga eks see selgub kõik täpsemalt töö käigus..
Amordi püstakud ja muu pakiruum jne on väga väga ilus.. Isegi täppe pole =)
Ja tõde ka see, et uksed käivad jah kinni väga ilust. Paremini kui mõnel odavama otsa uuelgi :)

Postitatud: 16 Jaan 2009, 11:58
Postitas ullivilli
Tänud siis Supile, kes need padjad meile tarnis.

Igaljuhul täitsa pekkis, kui vaikne see auto nüüd on.
Kui nüüd tagumine pütt ka panna, siis võib vast tuppa jalutada ja mootori käima unustada, kuna ei kuule viimast.
Anyhuu jõudu tuli huvitaval kombel juurde ja auto on sõidetava müraga.
Ennem oli patjade asemel mingid pool metallist hoki litri laadsed lätakad.


Järgmisena siis pütt/koopaäär/karpa.

Postitatud: 16 Jaan 2009, 12:26
Postitas supp
keskmise püti siis kergelt kasutatud võid ka veeb algul mu käest mõne õlle eest saada, kui ma ära ei unusta