K: 244 DL 79 2.1 & 74kw mootori padjad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

ullivilli
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Nov 2008, 20:54
Asukoht: TLN
Kontakt:

K: 244 DL 79 2.1 & 74kw mootori padjad

PostitusPostitas ullivilli » 09 Jaan 2009, 17:40

Selline lugu, et sai satutud isendi otsa, mis 2.1L ja 74kw aastast 79
Antud mootorit, antud kerel, minu info põhjal kasutati üsna lühikesi aastaid.
Nimelt selgus, et Ladu24-l mootoripatju laos ei ole ja hind tuleb tellides ligi 8 kordne võrreldes neti-hinnakirjaga + aega läheb ligi kuu.

Kas need padjad on antud isendil unikaalsed või sobivad sinna kõik 244 kerele mootori padjad või siis mis isendite omad sobivad?

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 09 Jaan 2009, 18:48

minu andmetel täiesti tavalised padjad nagu kõigil 200jstel, saadaval kohe ja ei maksa palju, parem vasak on erinevad, lolllugu on see, et saada on vaid scanteci, kui soovid võin sulle tarnida
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 10 Jaan 2009, 01:20

Võimalus on valida natuke tugevamad, turboka omad 700lt.

ullivilli
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Nov 2008, 20:54
Asukoht: TLN
Kontakt:

PostitusPostitas ullivilli » 10 Jaan 2009, 11:12

vanapeer kirjutas:Võimalus on valida natuke tugevamad, turboka omad 700lt.


Kas ka kuidagi paremad kehvemad? Et mingi praktiline vahe ka jäikusel või ei muuda see mitte kui midagi?

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 10 Jaan 2009, 12:50

Offtopic aga kas Sa ostsitiki selle sinise ära,millel paar kleepsu ka küljes oli?
Kuidas seisukord ka muidu on?

ullivilli
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Nov 2008, 20:54
Asukoht: TLN
Kontakt:

PostitusPostitas ullivilli » 10 Jaan 2009, 13:13

Kle jah...
Kere on Väga korralik... Kui mitte arvestada seda, et kõrvalistuja küljega vist kraavis vms vist käidud...
Peaks teljevahed ka ära mõõtma, et kas need ikka võrdsed...
Ja nu parem taga rattakoopa äär ja pakiruumi põhjas roostekahjustused...
Ülejäänud on väga viis.
Eks kui kanalile saab, näeb täpsemalt, mis kus on.
Ja küll sellest räägib.
Aga nu eks teha on, aga selle raha eest autot rohkem kui küll.

Teada praega puudused: Tagapütt, rattakoopa äär, mootori padjad, karpa ja sisselase on natuke nadi. toorest ei ole ja vaakumid on pimedad praegu.

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 10 Jaan 2009, 16:17

Kas sa originaal karpa said kaasa? Mina jätisin ostmata just seepärast, et sinna mingi teise volvo karpa peale aretatud ja mitte ei tahtnud töödata sellega. Väidetavalt jama ujukinõelaga mille vea ta hiljem likvideeris.
Vanapeer teab sellest karpast ehk rohkem ja paremini rääkida.
Muidu kere tundus väga hea olevat nii vana masina kohta va siis jah see tagumine rattakoobas ja mõned mõlgid.
Madtuningul olid need mootoripadjad lausa pagassis vedelemas :)

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 10 Jaan 2009, 16:27

mis ime masin see siis on, et isegi sull tahtis ära osta (tal ju juba on)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 10 Jaan 2009, 23:25

See oli väga hästi hoitud vanema kerega (kandlised ruudukujulised tuled) sedaan. Üüratud kummipamperid. Liistud ja plekk roosteaukude kõrvalt oli väga hästi säilinud. Uste hinged oli ära kulutamata.

ullivilli
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Nov 2008, 20:54
Asukoht: TLN
Kontakt:

PostitusPostitas ullivilli » 12 Jaan 2009, 16:25

Kle sain jah originaal karpa koos koldega kaasa.
Iseeneset töötab küll selle teise karpaga ka, aga mitte väga edukalt tõesti. Aga nu mida tahta, kui kõik vaakumid pimedad ja toores puudub täielikult.
Sooja mootoriga välja ei sure ja käivitub ilusti.
Küll aga pole tal eriti jõudu.

Jah rooste on tõesti ainult paaris konkreetses kohas.
Kuigi jah see kõrvalistuja külg on kahtlane, nagu oleks seda kohati taastatud. Aga eks see selgub kõik täpsemalt töö käigus..
Amordi püstakud ja muu pakiruum jne on väga väga ilus.. Isegi täppe pole =)
Ja tõde ka see, et uksed käivad jah kinni väga ilust. Paremini kui mõnel odavama otsa uuelgi :)

ullivilli
Foorumlane
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Nov 2008, 20:54
Asukoht: TLN
Kontakt:

PostitusPostitas ullivilli » 16 Jaan 2009, 11:58

Tänud siis Supile, kes need padjad meile tarnis.

Igaljuhul täitsa pekkis, kui vaikne see auto nüüd on.
Kui nüüd tagumine pütt ka panna, siis võib vast tuppa jalutada ja mootori käima unustada, kuna ei kuule viimast.
Anyhuu jõudu tuli huvitaval kombel juurde ja auto on sõidetava müraga.
Ennem oli patjade asemel mingid pool metallist hoki litri laadsed lätakad.


Järgmisena siis pütt/koopaäär/karpa.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 16 Jaan 2009, 12:26

keskmise püti siis kergelt kasutatud võid ka veeb algul mu käest mõne õlle eest saada, kui ma ära ei unusta
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist