klaasid udused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
klaasid udused
Volvo on meid truult teeninud ilma suurte väljaminekuteta ( va kütus) 4 aastat, nüüd tundub, et vaikselt hakkab ühtteist siin-seal logisema. Autoks siis 245, 1994 aasta, 2,0 mootor. Küsikski targematelt nõu, et kus poolt hakata lähenema asjale: midagi on vist armatuuri all katki läinud, sest õhku puhub ainult jalgadele. Armatuuri küljel ja esiklaasi ääres olevatest nn puhuja restidest ei tule ka kõige kiirema ja suurema võimsuse peal oluliselt õhku.
Niiske ilmaga väga kehva sõita, sest kogu aeg peab mingi kaltsuga akent seestpoolt pühkima. Jalgade peale aga puhub nii kõvasti kuuma (külma) õhku, et saapatallad hakkavad sulama. See siis hetkel kõige rohkem meelehärmi tegev mure.
Niiske ilmaga väga kehva sõita, sest kogu aeg peab mingi kaltsuga akent seestpoolt pühkima. Jalgade peale aga puhub nii kõvasti kuuma (külma) õhku, et saapatallad hakkavad sulama. See siis hetkel kõige rohkem meelehärmi tegev mure.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Toodeti kuni 1993, seega on päris viimaseid masinaid mis arvele võetud.
Huvitab see, milline soojendussüsteem tal on? Kas nihutatavad nupud või ta vajutatavatega, nagu kondiga versioonid? Esimene on mehaaniliste luukidega, teine on vaakumjuhtimisega.
Üldse paistab see huvitav masin olevat, kui Sa nüüd litraažiga ei eksinud. Kas tõesti tehti lõpus 2.1 L elektroonilise pritsega masinaid? Või on ikka 1984?
Huvitab see, milline soojendussüsteem tal on? Kas nihutatavad nupud või ta vajutatavatega, nagu kondiga versioonid? Esimene on mehaaniliste luukidega, teine on vaakumjuhtimisega.
Üldse paistab see huvitav masin olevat, kui Sa nüüd litraažiga ei eksinud. Kas tõesti tehti lõpus 2.1 L elektroonilise pritsega masinaid? Või on ikka 1984?
klaasid udused
Ei eksinud ma millegagi. Olen korduvalt kuulnud nii autopoodides kui ka kindlustuses (!?) , et sellist autot, sellise aastakäigu oma lihtsalt ei ole olemas. No aga on. Tegemist on eritellimusega Itaalia turule, mida tuli tehasest üks partii. Mootor 2,0 ja 80kw ja väljalase 1994 keskpaik. Autol on olemas konditsioneer, mis käib nupust vajutades (nagu elektrilüliti seina peal). See punase ja sinisega koht, kus kohast saab regullida sooja ja külma, see on hoovaga, mida saab siis nihutada paremalt vasakule.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Uau. Väga huvitav. Ja väga palju KW kah 2l kohta. Kui arvestada, et 2,3L on 84KW. Hea valik.
Aga siis võib olla, et vaakumsüsteemis viga. Kui voolik oleks lahti, siis saaks auto salongist lisaõhku ja segu oleks lahja. Pole kuskilt alt visinat kuulda? Kui see pole, siis võib viga olla vaakummembraanides või nende ühenduses klappidega. Ehk on kinni kiilunud. Natuke ronimist, et neid näha. Tahad teada kuidas seal süsteemid välja näevad?
Aga siis võib olla, et vaakumsüsteemis viga. Kui voolik oleks lahti, siis saaks auto salongist lisaõhku ja segu oleks lahja. Pole kuskilt alt visinat kuulda? Kui see pole, siis võib viga olla vaakummembraanides või nende ühenduses klappidega. Ehk on kinni kiilunud. Natuke ronimist, et neid näha. Tahad teada kuidas seal süsteemid välja näevad?
klaasid udused
Tänud! Hakkan uurima selle manuali järgi, mis viga võiks olla. Seda veel ka puhmise koha pealt, et kui auto tööle panna ja salongi puhuma panna, siis hakkab koledal kombel midagi ventikas kärisema (selles puhurite ventikas), kui aga saavutab mingi temperatuuri jääb see hääl vakka. Sellest ei ole vahet kas panna puhuma astmes 1 või 4. Lihtsalt kõige kõvemas astmes puhudes lõpeb kärin kiiremini ära.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Ventika mootor on seal sees pikali, kolme kruviga kinni, Pakun, et kas ta on kinnitusest lahti nii et tiivikud käivad vastu korpust, või on puksid mustust täis. Minul tuleb ka enda masinal see töö uuesti ette võtta ja kui eelmine kord kangutasin ainult jalgade juurest, siis nüüd kavatsen manuaali järgida ja ülevalt armatuuri ka lahti võtta.
Seoses antud teemaga tekkis küsimus, kust soojendatav 6hk v6etakse mis keskmistesse 2-e l66ri tuleb? Kas kapoti ja akna vahel olevatest avadest?
Intsident oli järgmine: kapott lumine ja soojenduse puhudes tagus mulle vett keskmistest l66ridest näkku nagu dussi all olles ja aknad l6i ka nii uduseks et lapiga pühkimisest polnud kasu. Lisaks oli see vahepealse suure külma ajal niiet udu mis aknale läks sinna ka jäätas. Vahva oli:P
Intsident oli järgmine: kapott lumine ja soojenduse puhudes tagus mulle vett keskmistest l66ridest näkku nagu dussi all olles ja aknad l6i ka nii uduseks et lapiga pühkimisest polnud kasu. Lisaks oli see vahepealse suure külma ajal niiet udu mis aknale läks sinna ka jäätas. Vahva oli:P
VOLVO 244DL´82 B21A M45
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist