1. leht 1-st

Volvo karpad

Postitatud: 27 Nov 2008, 19:07
Postitas vanapeer

Postitatud: 01 Dets 2008, 17:06
Postitas vanapeer
Strombeg-Solex-Senith-175-CD

Hea lapsel palju nimesid

Postitatud: 08 Veebr 2009, 21:13
Postitas supp
krt, siiber hakkab saama juba, iga viimane kui inimene kes 200jase ostab jamab karpaga ning igaüks kes minu poole on pöördunud muude jubinatega, kurdab ka karpa muret. Vanapeer, räägib oma seilkustest karpadega, mis ja kus, ka sellisele inimesele kes pole karpat näind elus. Paraku pean tõdema, et sellise karpaga nagu mul, pole siiani ühtegi kurtmist olnud. Kas ka keegi teab mingit karpa remontijat soovitada rahvale, ma soovitan alati seda TPI tagust tüüpi aga kas on ka veel kedagi.
Mul on küll karpa korras nagu neegri kell, aga siibrisse hakkab viskama juba, et kõik kes 200jase juppe mult küsivad, tahavad karpa infi - kuhu saata neid ei tea.

Postitatud: 08 Veebr 2009, 21:28
Postitas volvo245
supp kirjutas:krt kuhu saata neid ei tea.

http://www.webercarburetors.com/ JA KUI RAHA POLE SIIS http://www.kuusakoski.ee/ :D

Postitatud: 08 Veebr 2009, 22:06
Postitas vanapeer
Supp, su masin on nii vähe sõitnud et selle karpa pole oma esimese elu lõpuni elanud. Ja igalt poolt kuulen et kahelõõrilist Solex Cisac 34/34 ei remondita (mitte segi ajada muutuva kõriga 175CD karpadega, millele on vähemalt juppe ning remondi- ja kasutuskogemusi saada).
Sõida ja naudi oma designed for disbled masinat aga ära tekita teistes liigseid lootusi.
Parem haibi juba USA V6 ja V8 motosid, mis on normaalsete karpadega.

Postitatud: 11 Veebr 2009, 16:35
Postitas BSRcar
Ega nende vanade kulund CD 175 karbadega polegi midagi eriti teha.. ja pealegi.. paljudel juhtudel on probleem kaugemal kui karpa.
need karpad töötavad hõrenduse peal.. ja kui mootor on hõre siis ei saa masinat lihtsalt käima.. tuleks alustada sellest et mõõta ära mootori survekadu. kui see on üle lubatud siis tuleks enne mootori remont teha. siis alles hakata karpat süüdistama. aga kui karpa on kulunud siis sama probleem. võllide vahelt võetakse lisaõhk. ei aita siin midagi.. ( ok. usas on keegi kes taastab ka võlle ja pesasid) võimalik et siin ka keegi kuskil teeks pukse sinna.
no jah. eks see SU või CD regullimine ole ka paras teadus.. sõidad ja krutid ja krutid ja sõidad. kui ei ole spets võtmeid siis ei tasuks kodus yldse näppima hakata.
Kui mootor on hõre siis alustuseks teha see korda. Ise soovitaks osta weberi kit peale. päris asjalik.

Postitatud: 12 Veebr 2009, 09:03
Postitas Volvomart
Tartus saab karburaatoreid meie juures remontida. Vitamiini 4.

Re: Volvo karpad

Postitatud: 22 Nov 2013, 01:37
Postitas volvofriik
Seda et aga... Kas SU HIF6 manuaali kah kuskil liigub. Mul on üks päris korraliku välimusega isend ja tahaks teist katsetada Aga seda ei tea, kuidas algseaded paika panna. Ujuki kõrgus, düüsi oma samuti jne. jne. Põhiliselt olen Strompadega jamanud. See viimane hakkab aga vist ära koolema ja nii kurb kui see ka pole, hakkab vanatehnikafännide õnnetuseks ka nende jupindus kaduma. Pierburg tundus kah lootustandev aga sellel on nõelklapp omadega peetis. Kah pole saada. :(

Re: Volvo karpad

Postitatud: 22 Nov 2013, 09:19
Postitas volvo245

Re: Volvo karpad

Postitatud: 22 Nov 2013, 14:05
Postitas volvofriik
De största tack! :D :wink:

Re: Volvo karpad

Postitatud: 07 Mai 2017, 11:27
Postitas volvofriik
Kuna karpajuppidega on ilmselt igaveseks kööga - undub,et EU rangeim keeld peal, läksin riskile ja... tinutasin nõela üle. Pärast 800 vesipaberiga lihv ja manuaali järgi, mikromeetriga koonilisus enam-vähem paika. Sõidab sunnik ja ka ülevaatuse läks korraliku CO varuga, ametlikult läbi.Kütusekulu 9-10/ 100-le. Võibolla saaks ka allapoole aga ei taha. Mulle ei meeldi venivad möödasõidud.

Re: Volvo karpad

Postitatud: 08 Mai 2017, 13:04
Postitas totu
Kusagil vedeleb paar Pierburgi karpat, millel nõelad vahetatud mõnikümmend tundi tagasi, st. uued nõelad. Ja kõik muu ka töökorras. Kellel huvi, 5038631.