Volvo karpad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6775
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Volvo karpad

PostitusPostitas vanapeer » 27 Nov 2008, 19:07


Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6775
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 01 Dets 2008, 17:06

Strombeg-Solex-Senith-175-CD

Hea lapsel palju nimesid

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 08 Veebr 2009, 21:13

krt, siiber hakkab saama juba, iga viimane kui inimene kes 200jase ostab jamab karpaga ning igaüks kes minu poole on pöördunud muude jubinatega, kurdab ka karpa muret. Vanapeer, räägib oma seilkustest karpadega, mis ja kus, ka sellisele inimesele kes pole karpat näind elus. Paraku pean tõdema, et sellise karpaga nagu mul, pole siiani ühtegi kurtmist olnud. Kas ka keegi teab mingit karpa remontijat soovitada rahvale, ma soovitan alati seda TPI tagust tüüpi aga kas on ka veel kedagi.
Mul on küll karpa korras nagu neegri kell, aga siibrisse hakkab viskama juba, et kõik kes 200jase juppe mult küsivad, tahavad karpa infi - kuhu saata neid ei tea.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2131
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 08 Veebr 2009, 21:28

supp kirjutas:krt kuhu saata neid ei tea.

http://www.webercarburetors.com/ JA KUI RAHA POLE SIIS http://www.kuusakoski.ee/ :D
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6775
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 08 Veebr 2009, 22:06

Supp, su masin on nii vähe sõitnud et selle karpa pole oma esimese elu lõpuni elanud. Ja igalt poolt kuulen et kahelõõrilist Solex Cisac 34/34 ei remondita (mitte segi ajada muutuva kõriga 175CD karpadega, millele on vähemalt juppe ning remondi- ja kasutuskogemusi saada).
Sõida ja naudi oma designed for disbled masinat aga ära tekita teistes liigseid lootusi.
Parem haibi juba USA V6 ja V8 motosid, mis on normaalsete karpadega.
Viimati muutis vanapeer, 11 Veebr 2009, 17:36, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
BSRcar
Kõva postitaja
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:41
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas BSRcar » 11 Veebr 2009, 16:35

Ega nende vanade kulund CD 175 karbadega polegi midagi eriti teha.. ja pealegi.. paljudel juhtudel on probleem kaugemal kui karpa.
need karpad töötavad hõrenduse peal.. ja kui mootor on hõre siis ei saa masinat lihtsalt käima.. tuleks alustada sellest et mõõta ära mootori survekadu. kui see on üle lubatud siis tuleks enne mootori remont teha. siis alles hakata karpat süüdistama. aga kui karpa on kulunud siis sama probleem. võllide vahelt võetakse lisaõhk. ei aita siin midagi.. ( ok. usas on keegi kes taastab ka võlle ja pesasid) võimalik et siin ka keegi kuskil teeks pukse sinna.
no jah. eks see SU või CD regullimine ole ka paras teadus.. sõidad ja krutid ja krutid ja sõidad. kui ei ole spets võtmeid siis ei tasuks kodus yldse näppima hakata.
Kui mootor on hõre siis alustuseks teha see korda. Ise soovitaks osta weberi kit peale. päris asjalik.

Volvomart
Foorumlane
Postitusi: 39
Liitunud: 05 Okt 2007, 21:12

PostitusPostitas Volvomart » 12 Veebr 2009, 09:03

Tartus saab karburaatoreid meie juures remontida. Vitamiini 4.
Volvode remont Tartus.
509 7478.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: Volvo karpad

PostitusPostitas volvofriik » 22 Nov 2013, 01:37

Seda et aga... Kas SU HIF6 manuaali kah kuskil liigub. Mul on üks päris korraliku välimusega isend ja tahaks teist katsetada Aga seda ei tea, kuidas algseaded paika panna. Ujuki kõrgus, düüsi oma samuti jne. jne. Põhiliselt olen Strompadega jamanud. See viimane hakkab aga vist ära koolema ja nii kurb kui see ka pole, hakkab vanatehnikafännide õnnetuseks ka nende jupindus kaduma. Pierburg tundus kah lootustandev aga sellel on nõelklapp omadega peetis. Kah pole saada. :(

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2131
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: Volvo karpad

PostitusPostitas volvo245 » 22 Nov 2013, 09:19

""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: Volvo karpad

PostitusPostitas volvofriik » 22 Nov 2013, 14:05

De största tack! :D :wink:

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: Volvo karpad

PostitusPostitas volvofriik » 07 Mai 2017, 11:27

Kuna karpajuppidega on ilmselt igaveseks kööga - undub,et EU rangeim keeld peal, läksin riskile ja... tinutasin nõela üle. Pärast 800 vesipaberiga lihv ja manuaali järgi, mikromeetriga koonilisus enam-vähem paika. Sõidab sunnik ja ka ülevaatuse läks korraliku CO varuga, ametlikult läbi.Kütusekulu 9-10/ 100-le. Võibolla saaks ka allapoole aga ei taha. Mulle ei meeldi venivad möödasõidud.

Kasutaja avatar
totu
Kõva postitaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:01
Asukoht: Harjumaa

Re: Volvo karpad

PostitusPostitas totu » 08 Mai 2017, 13:04

Kusagil vedeleb paar Pierburgi karpat, millel nõelad vahetatud mõnikümmend tundi tagasi, st. uued nõelad. Ja kõik muu ka töökorras. Kellel huvi, 5038631.
Ärge põdege!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist