Mure 244-ga!

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 26 Nov 2008, 22:03

Külmalt käivitades töötavad elektrilised asjad nagu poolel v6imsusel. Tuled, soojendus, kojamehed, cd-raadio teeb pidevalt resa v6i ei v6ta pilti ette. Kui mootor soojeneb t6useb kütuse näidik 6igesse kohta ja k6ik mu hakkab ka korralikult tööle.
Katsetasin ka seda et külmale mootorile andsin suts pöördeid, tagajärg oli see et gaas kippus peale jääma ja ei aidanud muu kui väljasuretamine. Mis värk v6ib olla?

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 26 Nov 2008, 22:51

mingi massi puudus äkki, temp tõusetes metall paisun ja annab paremat ühendust juba, mul oli 700jasel sarnane jama, liskas veel geneka ergutusjuhe oli vigane
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Loff » 27 Nov 2008, 11:16

Mikk07 kirjutas:Katsetasin ka seda et külmale mootorile andsin suts pöördeid, tagajärg oli see et gaas kippus peale jääma ja ei aidanud muu kui väljasuretamine. Mis värk v6ib olla?


õli karpas on piisavalt?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 27 Nov 2008, 19:09

Panin skänni üles eraldi teemasse, vaadake kas teil on seda tüüpi vaja. Selle abil peaks karpat korrastada küll saama.

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 27 Nov 2008, 22:41

Loff kirjutas:
Mikk07 kirjutas:Katsetasin ka seda et külmale mootorile andsin suts pöördeid, tagajärg oli see et gaas kippus peale jääma ja ei aidanud muu kui väljasuretamine. Mis värk v6ib olla?


õli karpas on piisavalt?
Panin 6li normi, probleem jäi.

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 27 Nov 2008, 23:07

Mass
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 27 Nov 2008, 23:49

Proovi näpuga gaasihoovastikku tagasi tõmmata, võibolla vajab väheke õlitamist. Ja igasugu Strömbergide jamade peale võiks tal membraani vahetada. 30 krooni suppi käest.

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 23 Aug 2010, 11:29

Nii, esimese ratta laagrite vahetus. Komplekt autoosad.ee-st. Ja löö sisemine laager võllile kuidas tahad. Võrdlesin vana laagriga, jah sisemine saale on vanal laagril suurema läbimõõduga, aga seda ei saa ju täie tõega võtta kuna vana saale on kindlasti veninud. Ehk keegi targem teab öelda, mis peaks selle laagri õige läbimõõt olema?
VOLVO 244DL´82 B21A M45

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas vanapeer » 23 Aug 2010, 12:02

No supp ehk võrdleb oma kataloogiga, kas on erinevaid koode ajaloos tulnud, kuid oled hündra persenta kindel, et sa õige laagri said? Mis kood?
:unibrow:

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 23 Aug 2010, 12:21

KLM67048
VOLVO 244DL´82 B21A M45

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas vanapeer » 23 Aug 2010, 12:41

Tuleb välja, et ongi vanematel teise diameetriga olnud. Kui doitši šprehhid, siis siin saad näh, mis autodel need 3 erinevat kasutuses on olnud [ Verwendet in Autos ]
http://autoteile-online.biz/modelle/?he ... e=Radlager
Esimene neist on puhtalt volvode laager. Lisaks on antud ka laagrite mõõte.
:unibrow:

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas kirsipuu » 23 Aug 2010, 12:44

Mikk07 kirjutas:Nii, esimese ratta laagrite vahetus. Komplekt autoosad.ee-st. Ja löö sisemine laager võllile kuidas tahad. Võrdlesin vana laagriga, jah sisemine saale on vanal laagril suurema läbimõõduga, aga seda ei saa ju täie tõega võtta kuna vana saale on kindlasti veninud. Ehk keegi targem teab öelda, mis peaks selle laagri õige läbimõõt olema?

Laager ikka ei veni. Lisaks kõigele on sisemine saale siirdeistuga seega jõudu ei ole vaja kindlasti kasutada.

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 23 Aug 2010, 13:47

Ok, kuna vanad laagrid on SKF-i omad, siis võtan vanad laagrid näppu ja lähen Autoasi kauplusesse ja asi vask.
VOLVO 244DL´82 B21A M45

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Loff » 23 Aug 2010, 14:10

Mikk07 kirjutas:Ok, kuna vanad laagrid on SKF-i omad, siis võtan vanad laagrid näppu ja lähen Autoasi kauplusesse ja asi vask.

SKF-i saad ju Tartus Alas&Kuul poest tähe tänavalt.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas supp » 23 Aug 2010, 14:20

ma olen oma autol sellega kokkupuutunud, mingi jama oli ei lähe uus laager peale, uurisin ka et kas on mingeid varjante aga no pole, kuna vahe oli suht väike siis lihvisin natuke liivapaberiga seda rummu otsa ja läks peale ja nii mõlemal pool ka veel
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist