SKF: http://compass2.vsm.skf.temp.pi.se/Inde ... uage=en-GB
-80 VKBA 007
80-84 VKBA 719
Mure 244-ga!
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Mure 244-ga!
neil on juba suured vahed, mul oli mingi kübe vahet
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Mure 244-ga!
Teadmiseks, Tähe tn-lt saab tööstuslike laagreid, autole rattalaagreid saab Autoasi-st, mingi 460.- oli komplekt, homme lähen järele, loodetavasti passivad
VOLVO 244DL´82 B21A M45
Re: Mure 244-ga!
Kuidas kinnitub kojamehehoovastik seal kahe kahe hoova liitumisel? Ma näen, et mingi nuut paistab, aga ei jaga matsu kuidas tagasi saada. Sorry mul on internet nii aeglane, et mingeid manuaale jääbki laadima.
VOLVO 244DL´82 B21A M45
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Mure 244-ga!
Viida natuke rohkem aega kirjeldamisel, mis kohta Sa mõtled? Mina olen ainult mootoreid vahetanud ja oskaks sealsest hoovast rääkida.
Aga nüüd ongi sul võimalus inglaste moodi tehnilist juttu ajada: ilma ühegi pildita, ainult sõnadega
Aga nüüd ongi sul võimalus inglaste moodi tehnilist juttu ajada: ilma ühegi pildita, ainult sõnadega
Re: Mure 244-ga!
vanapeer kirjutas:Viida natuke rohkem aega kirjeldamisel, mis kohta Sa mõtled? Mina olen ainult mootoreid vahetanud ja oskaks sealsest hoovast rääkida.
Aga nüüd ongi sul võimalus inglaste moodi tehnilist juttu ajada: ilma ühegi pildita, ainult sõnadega
Õnneks sain Veljo kätte ja vajaliku info temalt samuti. Põhimõtteliselt tuli kojamehe varre kinnitus sellest alumiiniumist kobakast välja, pluss parema kojamehe tross selle kobaka pealt maha. Kuna ma ei teadnud mis, seal kobaka see juhtus, siis võtsin ka ülemise ehk vasakpoolse kojamehe trossi lahti, mis tagant järele oli viga,aga mis teha:) Lõpuks sain aru küll, mis juhtus, varre kinnitus, mis nuudiga sinna salongis asuvasse kobakasse tuli oli nuudist välja tulnud. Miks see juhtus? Võib-olla trossid ei olnud piisavalt pingul. Igastahes ei saanud ma neid korralikult pingule, sest seal on vähe ruumi ja minul pole häid vahendeid. Väike test näitas, et kojamehed töötavad ja trosse maha ei viska.
VOLVO 244DL´82 B21A M45
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist