Mure 244-ga!

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas kirsipuu » 23 Aug 2010, 14:48


supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas supp » 23 Aug 2010, 15:35

neil on juba suured vahed, mul oli mingi kübe vahet
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 24 Aug 2010, 12:33

Teadmiseks, Tähe tn-lt saab tööstuslike laagreid, autole rattalaagreid saab Autoasi-st, mingi 460.- oli komplekt, homme lähen järele, loodetavasti passivad :)
VOLVO 244DL´82 B21A M45

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 05 Veebr 2011, 12:11

Kuidas kinnitub kojamehehoovastik seal kahe kahe hoova liitumisel? Ma näen, et mingi nuut paistab, aga ei jaga matsu kuidas tagasi saada. Sorry mul on internet nii aeglane, et mingeid manuaale jääbki laadima.
VOLVO 244DL´82 B21A M45

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas vanapeer » 05 Veebr 2011, 14:20

Viida natuke rohkem aega kirjeldamisel, mis kohta Sa mõtled? Mina olen ainult mootoreid vahetanud ja oskaks sealsest hoovast rääkida.
Aga nüüd ongi sul võimalus inglaste moodi tehnilist juttu ajada: ilma ühegi pildita, ainult sõnadega :)
:unibrow:

Kasutaja avatar
Mikk07
Kõva postitaja
Postitusi: 213
Liitunud: 10 Nov 2008, 21:29
Asukoht: Itä-Suomi

Re: Mure 244-ga!

PostitusPostitas Mikk07 » 05 Veebr 2011, 18:43

vanapeer kirjutas:Viida natuke rohkem aega kirjeldamisel, mis kohta Sa mõtled? Mina olen ainult mootoreid vahetanud ja oskaks sealsest hoovast rääkida.
Aga nüüd ongi sul võimalus inglaste moodi tehnilist juttu ajada: ilma ühegi pildita, ainult sõnadega :)

Õnneks sain Veljo kätte ja vajaliku info temalt samuti. Põhimõtteliselt tuli kojamehe varre kinnitus sellest alumiiniumist kobakast välja, pluss parema kojamehe tross selle kobaka pealt maha. Kuna ma ei teadnud mis, seal kobaka see juhtus, siis võtsin ka ülemise ehk vasakpoolse kojamehe trossi lahti, mis tagant järele oli viga,aga mis teha:) Lõpuks sain aru küll, mis juhtus, varre kinnitus, mis nuudiga sinna salongis asuvasse kobakasse tuli oli nuudist välja tulnud. Miks see juhtus? Võib-olla trossid ei olnud piisavalt pingul. Igastahes ei saanud ma neid korralikult pingule, sest seal on vähe ruumi ja minul pole häid vahendeid. Väike test näitas, et kojamehed töötavad ja trosse maha ei viska.
VOLVO 244DL´82 B21A M45


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist