1. leht 2-st

245 probleemid laadimisega

Postitatud: 21 Nov 2008, 09:52
Postitas sqirrel
Täna hommikul siis otsustas minu 245, et kui õige vilgutaks õrnalt õrnalt aku pildiga tulukest mulle armatuuris. Kui gaasi anda siis nagu kustub ära aga tühikäigul põleb õrnalt. Siinkohal küsiksingi nõu, et kas geneka harjad hakkavad väsima või on Volvol veel mingeid "juba teada" asju, mis säärased sümptoomid esile võivad kutsuda? Nii umbropsu tervet generaatorit ka vahetama ei hakkaks...

Re: 245 probleemid laadimisega

Postitatud: 21 Nov 2008, 11:00
Postitas ants
sqirrel kirjutas:Täna hommikul siis otsustas minu 245, et kui õige vilgutaks õrnalt õrnalt aku pildiga tulukest mulle armatuuris. Kui gaasi anda siis nagu kustub ära aga tühikäigul põleb õrnalt. Siinkohal küsiksingi nõu, et kas geneka harjad hakkavad väsima või on Volvol veel mingeid "juba teada" asju, mis säärased sümptoomid esile võivad kutsuda? Nii umbropsu tervet generaatorit ka vahetama ei hakkaks...


Vastasid ise juba oma küsimusele:

harjad hakkavad läbi saama.

Postitatud: 21 Nov 2008, 11:05
Postitas sqirrel
Vahest on hea ikka teiste arvamust ka kuulda :) tänud

Postitatud: 21 Nov 2008, 11:10
Postitas vanapeer
Millise pingeregulaatori ostad? Neid saab Su volvole alla ja üle 14 V.

Postitatud: 21 Nov 2008, 11:12
Postitas sqirrel
Ei ole veel midagi ostnud, lõunal läheks asja uurima. Kust kohast Tallinnas neid "kohe kätte" stiilis saada oleks?

Postitatud: 21 Nov 2008, 11:12
Postitas supp
mul oli selisel juhul harjad, need vahetab kruvika olemasolu korralt 5 min ära ja maksavad mingi 125.-

Postitatud: 21 Nov 2008, 13:04
Postitas vanapeer
Osta parem terve vidin ikka. Mina pole küll oma pingeregulaatoritel ärakäivaid harju näinud. Mina sain Hella toote viimati poest Autoasi näiteks. Aga võid ka prooviga Jaanionu poodi üles otsida Kadaka tee alguses.

Postitatud: 21 Nov 2008, 13:14
Postitas sqirrel
Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.

Postitatud: 21 Nov 2008, 13:16
Postitas supp
nojah, ma pidasingi silmas koos regulaatoriga

Postitatud: 21 Nov 2008, 14:07
Postitas ants
sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)

Postitatud: 21 Nov 2008, 14:45
Postitas sqirrel
ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)


Ei vaadanud, ma ei võtnud generaatorit mitte mahagi. Sai ilusti ilma hakkama.

Postitatud: 21 Nov 2008, 14:51
Postitas ants
sqirrel kirjutas:
ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)


Ei vaadanud, ma ei võtnud generaatorit mitte mahagi. Sai ilusti ilma hakkama.


Enne pingeregulaatori tagasipanekut oleks pidanud sealt
"august" sisse vaatama, rõngad paistavad :shock:

Postitatud: 21 Nov 2008, 15:14
Postitas Leho
Ma mäletal, et minu masina gelekas tahtis saada korra aastas puhastust sealt kontaktist kus tablett geneka küljest miinust võtab (üks kruvialune kontakt) seal on ju alumiinium ja vask otse koos ime kah, et ära ei oksüdeeri.

Postitatud: 21 Nov 2008, 15:30
Postitas sqirrel
ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:
ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)


Ei vaadanud, ma ei võtnud generaatorit mitte mahagi. Sai ilusti ilma hakkama.


Enne pingeregulaatori tagasipanekut oleks pidanud sealt
"august" sisse vaatama, rõngad paistavad :shock:


See kõik on plaanis, hetkel oli olulisem õhtul siiski koduni jõuda temaga :)
Niisama lihtsalt, ilma generaatori maha kruttimiseta sinna sisse ei näe. Lihtsalt puht füüsiliselt ei mahu vaatama.
Tänan siiski hea soovituse eest.

Re: 245 probleemid laadimisega

Postitatud: 22 Nov 2013, 01:45
Postitas volvofriik
Vask tuleb üle tinutada. Kauvad oksiidiprobleemid ja ka kontakt saab parem. Mul jamas ka.