245 probleemid laadimisega

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

sqirrel
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Aug 2005, 11:57
Asukoht: Tallinna lähedal

245 probleemid laadimisega

PostitusPostitas sqirrel » 21 Nov 2008, 09:52

Täna hommikul siis otsustas minu 245, et kui õige vilgutaks õrnalt õrnalt aku pildiga tulukest mulle armatuuris. Kui gaasi anda siis nagu kustub ära aga tühikäigul põleb õrnalt. Siinkohal küsiksingi nõu, et kas geneka harjad hakkavad väsima või on Volvol veel mingeid "juba teada" asju, mis säärased sümptoomid esile võivad kutsuda? Nii umbropsu tervet generaatorit ka vahetama ei hakkaks...
Chevrolet Astro '96
VW Scirocco '86

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4267
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 245 probleemid laadimisega

PostitusPostitas ants » 21 Nov 2008, 11:00

sqirrel kirjutas:Täna hommikul siis otsustas minu 245, et kui õige vilgutaks õrnalt õrnalt aku pildiga tulukest mulle armatuuris. Kui gaasi anda siis nagu kustub ära aga tühikäigul põleb õrnalt. Siinkohal küsiksingi nõu, et kas geneka harjad hakkavad väsima või on Volvol veel mingeid "juba teada" asju, mis säärased sümptoomid esile võivad kutsuda? Nii umbropsu tervet generaatorit ka vahetama ei hakkaks...


Vastasid ise juba oma küsimusele:

harjad hakkavad läbi saama.
745 GL ´91; LR90 ´87.

sqirrel
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Aug 2005, 11:57
Asukoht: Tallinna lähedal

PostitusPostitas sqirrel » 21 Nov 2008, 11:05

Vahest on hea ikka teiste arvamust ka kuulda :) tänud
Chevrolet Astro '96

VW Scirocco '86

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6775
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 21 Nov 2008, 11:10

Millise pingeregulaatori ostad? Neid saab Su volvole alla ja üle 14 V.
:unibrow:

sqirrel
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Aug 2005, 11:57
Asukoht: Tallinna lähedal

PostitusPostitas sqirrel » 21 Nov 2008, 11:12

Ei ole veel midagi ostnud, lõunal läheks asja uurima. Kust kohast Tallinnas neid "kohe kätte" stiilis saada oleks?
Chevrolet Astro '96

VW Scirocco '86

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 21 Nov 2008, 11:12

mul oli selisel juhul harjad, need vahetab kruvika olemasolu korralt 5 min ära ja maksavad mingi 125.-
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6775
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 21 Nov 2008, 13:04

Osta parem terve vidin ikka. Mina pole küll oma pingeregulaatoritel ärakäivaid harju näinud. Mina sain Hella toote viimati poest Autoasi näiteks. Aga võid ka prooviga Jaanionu poodi üles otsida Kadaka tee alguses.
:unibrow:

sqirrel
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Aug 2005, 11:57
Asukoht: Tallinna lähedal

PostitusPostitas sqirrel » 21 Nov 2008, 13:14

Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.
Viimati muutis sqirrel, 21 Nov 2008, 13:16, muudetud 1 kord kokku.
Chevrolet Astro '96

VW Scirocco '86

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 21 Nov 2008, 13:16

nojah, ma pidasingi silmas koos regulaatoriga
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4267
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 21 Nov 2008, 14:07

sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

sqirrel
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Aug 2005, 11:57
Asukoht: Tallinna lähedal

PostitusPostitas sqirrel » 21 Nov 2008, 14:45

ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)


Ei vaadanud, ma ei võtnud generaatorit mitte mahagi. Sai ilusti ilma hakkama.
Chevrolet Astro '96

VW Scirocco '86

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4267
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 21 Nov 2008, 14:51

sqirrel kirjutas:
ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)


Ei vaadanud, ma ei võtnud generaatorit mitte mahagi. Sai ilusti ilma hakkama.


Enne pingeregulaatori tagasipanekut oleks pidanud sealt
"august" sisse vaatama, rõngad paistavad :shock:
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 21 Nov 2008, 15:14

Ma mäletal, et minu masina gelekas tahtis saada korra aastas puhastust sealt kontaktist kus tablett geneka küljest miinust võtab (üks kruvialune kontakt) seal on ju alumiinium ja vask otse koos ime kah, et ära ei oksüdeeri.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

sqirrel
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Aug 2005, 11:57
Asukoht: Tallinna lähedal

PostitusPostitas sqirrel » 21 Nov 2008, 15:30

ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:
ants kirjutas:
sqirrel kirjutas:Käisin BEN autotarbes ja sealt sain uue pingeregulaatori. 14,6V Ainult harjade vahetamisega ei tahtnud jamama hakata. Uus vidin on ikka uus vidin. Samas parklas raskete ilmastikuolude kiuste vahetasin ära ja nüüd kõik korras :) Vana oli ikka väga otsakorral, ime et see üldse midagi tegi. Suured tänud kaasamõtlejatele ja hea nõu andjatele.


Ega Sa ei vaadanud kontaktrõngaste seisukorda, aegajalt tuleb ka

neid vahetada :)


Ei vaadanud, ma ei võtnud generaatorit mitte mahagi. Sai ilusti ilma hakkama.


Enne pingeregulaatori tagasipanekut oleks pidanud sealt
"august" sisse vaatama, rõngad paistavad :shock:


See kõik on plaanis, hetkel oli olulisem õhtul siiski koduni jõuda temaga :)
Niisama lihtsalt, ilma generaatori maha kruttimiseta sinna sisse ei näe. Lihtsalt puht füüsiliselt ei mahu vaatama.
Tänan siiski hea soovituse eest.
Chevrolet Astro '96

VW Scirocco '86

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: 245 probleemid laadimisega

PostitusPostitas volvofriik » 22 Nov 2013, 01:45

Vask tuleb üle tinutada. Kauvad oksiidiprobleemid ja ka kontakt saab parem. Mul jamas ka.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline