262?264?265?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

262?264?265?

PostitusPostitas happpyslutcake » 12 Aug 2008, 20:49

Tekkis hirmus tahtmine teada kas kellegil teist neid mudeleid üldse on?
Vaatad foorumis ringi, ainult 240... 244... aga 262.. jne :?
260-nda mudeleid tooteti vist ainult 4 aastat kui ma ei eksi.
Kas neid eestis üldse veel leidub?
Ja kas keegi oskab õelda veel mõne erinevuse 240 sarja ja 260 sarja vahel kui, et 260 sari on kujult lahedam kui 240 sari :D

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 12 Aug 2008, 20:57

minul 264GLE oli nüüd on sellest masinast selline asi järgi
http://picasaweb.google.com/leho29/Vanavoll
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

PostitusPostitas happpyslutcake » 12 Aug 2008, 21:30

mis tal siis juhtus?
Liiga roostes või said auto kandiliseks sõidetud?

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 12 Aug 2008, 22:34

vaata piltidelt põhja

jalatseid hakkas palju minema :D
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
v40
Kõva postitaja
Postitusi: 294
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:39
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas v40 » 12 Aug 2008, 22:42

240 on 4 silindriga ja 260 on 6 silindriga. Siin foorumis on neid 6 silindriga härrasmehi küll.
Volvo V40 - Skandinaaviamaade kurvikaim tütreke.

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

PostitusPostitas happpyslutcake » 12 Aug 2008, 23:01

ei näe eriti neid onusi :cry:

Kasutaja avatar
v40
Kõva postitaja
Postitusi: 294
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:39
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas v40 » 12 Aug 2008, 23:23

Pardón, ma panin seltsimehe Henk 244 samale pulgale 264ga, mida ta siiski nagu bürokraatia seisukohast pole (tal ka 6 silindrit, tõsi, need töötavad diislil).
Volvo V40 - Skandinaaviamaade kurvikaim tütreke.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 12 Aug 2008, 23:47

mis siis sellega 264 on, kui tahad sellist siis vist eestis pole mõttet otsida, siin isegi 244 ja 245-te omanikud tunnevad üksteist juba nägupidi peaaegu, rääkimatta 243 omadest (ma näen iga hommiku peeglist ühte)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
happpyslutcake
Kõva postitaja
Postitusi: 168
Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
Asukoht: Tallinn-Kuusalu

PostitusPostitas happpyslutcake » 13 Aug 2008, 14:47

[quote="supp"]mis siis sellega 264 on, kui tahad sellist siis vist eestis pole mõttet otsida, siin isegi 244 ja 245-te omanikud tunnevad üksteist juba nägupidi peaaegu, rääkimatta 243 omadest (ma näen iga hommiku peeglist ühte)[/quote]
Ma ei taha sellist, kuna mu vanaisal on selline seisnud juba 11 aastat kuuris pukkidel. See suvi ajasin ta välja ja nüüd läheb kõvaks parandamiseks ;)
264

Kasutaja avatar
henk
Foorumi veteran
Postitusi: 691
Liitunud: 11 Nov 2007, 18:45
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas henk » 13 Aug 2008, 14:49

Jah, mul on veits selgusetuks jäänud see, et mis teeb ühest kahesajasest kaksKUUSnelja :)
Keegi võiks teadmisi jagada.

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 13 Aug 2008, 19:45

v40 kirjutas:240 on 4 silindriga ja 260 on 6 silindriga. Siin foorumis on neid 6 silindriga härrasmehi küll.

Kasutaja avatar
v40
Kõva postitaja
Postitusi: 294
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:39
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas v40 » 13 Aug 2008, 22:03

JaanKaer kirjutas:
v40 kirjutas:240 on 4 silindriga ja 260 on 6 silindriga. Siin foorumis on neid 6 silindriga härrasmehi küll.

???
Volvo V40 - Skandinaaviamaade kurvikaim tütreke.

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 13 Aug 2008, 22:26

Nagu ma mõnest eelnevast postitusest aru saan ongi 240ne ja 260ne vahe silindrite arv, mida keskmine number ka näitab. Samas ei saa sed väga sinisilmselt ka uskuda. 480l pole küll V8-t ja pole ka 360l kuuesilindrilist motot.
Crank OÜ
Sõiduautode remont ja hooldus
Rehvitööd
http://www.crank.ee
Ilmatsalu 3B, Tartu

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 13 Aug 2008, 22:31

noo kogu süsteem ongi olnud vigane peale 80ndaid... Sellepärast oligi vaja uuendusi... need tulid nii 15 aastat hiljem... kui numbreid hakkas asendama labasem ja pea mitte midagi ütlev S ja V süsteem, mida niikuinii silmaga näha on... :D

Kasutaja avatar
henk
Foorumi veteran
Postitusi: 691
Liitunud: 11 Nov 2007, 18:45
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas henk » 14 Aug 2008, 10:12

Aga huvitav, kas see süsteem siis ei laiene diislitele.
Sest ma ei ole näinud ühtegi 6 silindrist diislit, mis kannaks 264 nimetust.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist