1. leht 1-st

200sed diislid

Postitatud: 01 Juul 2008, 12:53
Postitas vanapeer
Palju oli 200sel disla kütikulu korraliku mootoriga?

Ilma turbota on see tiguaeglane? (ah, Henk?)

Nautic rääkis, et Audi dislade sidurikojad ja padjad lähevad ideaalselt 200/700 motoruumi.
Milline Audi turbodisla võiks olla mõtekas panna 200sele? Kas on asjatu loota, et romulast saab norm korras selle turbodisla?

Postitatud: 01 Juul 2008, 14:57
Postitas henk
Aeglane on küll... Aga ütleme, et liikluses enamusi inimesi ei häiri.

Häirid siis kui vajutad gaasi nii, et pöörded tõusevad üle 2 tuhande :D , sest siis suitseb jõõõhkralt.

Kütusekulu arvutasin alguses kuskile 11l kanti 100km. Nüüd olen oma sõidustiili veidi muutnud ( 40 km/h = kindlasti juba 4 käik ) ja tundub, et kütusekulu on kuskile 9 l kanti . Need kõik on siis linnas põhiliselt.

Jah turbo ei teeks paha aga 200 diisleid turboga ei ole toodetud, küll aga nägin ühte ebays müügis, mis oli isearetatud ja väidetavalt väga ökonoomne.

Postitatud: 01 Juul 2008, 15:18
Postitas vanapeer
Sa mõtlesid enne mootorit vahetada, kas audi/wolksu turbodiisli peale pole mõelnud?

Postitatud: 01 Juul 2008, 15:22
Postitas henk
Noh praegune on ka volksu või audi diisel, kui aus olla...

Postitatud: 02 Juul 2008, 16:46
Postitas henk
Jah tegelikult sain aru küll aga eks ikka alguses mõtlesin ka nende peale.
nautic võiks jagada informatsiooni siis selle sobivuse kohta.
saksas on näiteks üks mees, kes kompunnib neid uusi audi ja volksu 1.9 TD -sid vanade volkswageni busside peale. Tal päris korralik sait kuskil, kus on kõik kirjas, kuidas ja kui palju. Ja sealt sai vist mootori ka osta.

Vahepeal pakkus huvi rohkem bemmi 3l turbodiisel.

Aga see on minu jaoks väga tulevikumuusika.
Muide leidsin usaraud.ee -st ägeda 5.0 l firebird i V8, koos automaatkastiga, mis näeks päris kena mu autos välja :P
Ja hind 13 000 pole ka vist väga ülepakutud korras mootori ja kasti eest ?

Postitatud: 29 Juul 2008, 09:51
Postitas nautic
Vanem(sigari) audi 5sil.kaheliitrine diisel/turbodiisel on suhteliselt lihtsasti paigutatav, kuna mootori tagaosa ja käpa kinnitused ühtivad 6-silindrilisega. Põhimõtteliselt on viiene eest ühe silindri võrra lühem. Sidurikoja kinnitus ühtib Volvo diisli kojaga ilusti. Probleemid võivad aastate erinevuste lõikes tulla hooratta sisese laagriga. Minul aitas selle probleemi lahendada Balti laagrist valitud nõellaager ja treiali tehtud puks.
Sama tagaosa on ka audi bensukatel.
Kunagi vähestes kogustes paigaldati samu viieseid diisleid (ilma turbota muidugi) ka tehases kahesajastele.

Postitatud: 29 Juul 2008, 10:24
Postitas henk
Aga miks see 5 silindriline parem on, kui 6 ?

Mulle hakkab see 6 silindriline juba vaikselt meeldima :) , rahulikult linnas ringi törisedes võtab kuskil 7.5 l sajale. Minek muidugi võiks parem olla aga samas kihutamiseks pole see mõeldudki.

Postitatud: 29 Juul 2008, 15:36
Postitas henk

TEE TEGU TEOKS!

Postitatud: 29 Juul 2008, 16:00
Postitas vanapeer
Mootor poole lühem veel kui bensukas...

Ma käisin eile ARKis ja küsisin ümberehituse kohta. Mul omal vaja ümber tõsta kõigest mootor ühe 200 pealt teise peale. Kuid ARKi angaari tehnokontrolli onu surus mulle kohe ümberehituse taotluse pihku ja see näeb välja väga lihtne. Oma kontaktandmed, auto praegused andmed ja vabas vormis mida teed. Sinu puhul siis mis on praegune mootor, mis kaalu ja võimsusega on uus mootor. Parem vast, kui räägid kindlatest aastatest ja mudelitest mõlema mootori puhul, sest nad lähtuvad Autodatast või millestki targemast andmebaasist.
Avalduse viid infoletti ja onud ülemisel korrusel otsustavad ja annavad sulle vastuse teada. Neil on seal mingid andmebaasid, kust näevad, kui raskeid, võimsaid motosid on sellele volvo kerele pandud ja loodetavasti siis otsustavad maksimaalsest (114 KW minu turbokal) lähtudes.
Kasulik on vist veel kirja panna oma pidurite konfiguratioon: ees ja taga ketaspidurid, ees ventileeritavad eks?, ees 4 kolbi diameetriga 38mm ja taga 2 kolbi diameetriga 38mm sadula kohta.
Onu julgustas mind igati avaldust tegema.

Samas minu situatsioon peaks olema lihtsam
[url=http://www.ark.ee/atp/?id=496]Ümberehituseks ei loeta:
1) agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile; [/url]
aga see on teine teema.

Postitatud: 29 Juul 2008, 16:03
Postitas vanapeer
P.S. juutuubi embedimine: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e0nSymdtNn4[/youtube]

Re: 200sed diislid

Postitatud: 16 Okt 2014, 16:45
Postitas jesse
Mõte on endalegi soetada üks 200ne kuut ning soovin et tulevikus ehk sõita diisliga -> aretada 1.9TD peale.
Kas toorik-Volvo võib siis olla/jääda ka automaat või sobib ainult manuaal?

Re: 200sed diislid

Postitatud: 16 Okt 2014, 19:03
Postitas siimik
Sul tekivad probleemid sidurikojaga, seda kustomit vaja. Idekas variant on selline:
Ostad 2,4td M90 manuaalkasti ja sinna otsa saad panna peaaegu bolt-on Volvo/Fäg r5 tdi 103kw. Natuke juhtme tööd, jupp keevitamist ja rajale.
Hea kone saad võimalikult vana 800-se pealt, sest neil pole immoga võtit.