B230ET

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

B230ET

PostitusPostitas bronec » 28 Jaan 2008, 20:59

Tere!
Uuriks siis kas targemad teavad. Kas nimetet mootoril on sepistatud kepsud ja väntvõll originaalis sees? Neid vist mingile aastakäigule pandi. Kui ei siis mismoodi ja kust maalt on on neid võimalik saada? Põhjanaabrite juurest?`Või mikidemaalt? Koos 16V kaanega oleks sepistatud kolvid-kepsud-väntvõll ja korralikum nukkvõll päris hea kombo vanale heale redblockile. Kuigi olemas olev 531 kaan pole ka paha. Polegi uurinud palju neid üldse porditud on? Madtuning sa otsisid ju vahepeal päris isase volvo mootorit? Said äkki targemaks kui mina?

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

papa

PostitusPostitas mgarageu » 28 Jaan 2008, 21:57

"isasest" on pilt - minu avatar...praegu ei oska linki anda...kunagi varem nagu postitasin... :idea:
/brickboard member/
Pilt

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 28 Jaan 2008, 22:15

ega see isane sul endal kuskil olemas pole?

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

papast veel

PostitusPostitas mgarageu » 28 Jaan 2008, 22:27

see rohkem unistus... :twisted:
http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/turbo_world.htm
siit peaks midagi kaeda olema... :twisted: :twisted: :twisted:
p.s. ka minu avatar on sealt...nii :idea:
p.p.s. minu skeem oleks: B23ET alumine pool, 16-klapiline kaan, rihmapinguti vaja aretada - info olemas.......see võtab aega ja RAHA..."male" :D volvo will be present afterwards...
/brickboard member/

Pilt

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 29 Jaan 2008, 20:20

Mind huvitaks eelkõige kolvid ja kepsud pluss väntvõll. Keegi on stock mootoris ka midagi asjalikku välja puhunud?

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 29 Jaan 2008, 21:13

Originaal vänt peab vastu ikka kövasti 400 kindlasti kolvid ei tea aga 400 ikka kepsud kui linuluud(9mm) siis 250 kui tugevamad (13mm)400HP
Teisisönu kui sul plokk kus on need paksemad kepsud siis sinna 400 kanti jääb!
AGA see mootor kardab suuri pöördeid niiet seda 6k piirajat ei tasu vahelt vötta!
PS need 13mm on 91 üles B230FT kuid vöib leida ka 89üles
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 30 Jaan 2008, 18:55

Ise küsin-ise vastan. B23ET on sepistatud kolaga. B230ET on sepistatud ainult 9mm keps, mis igaljuhul on nõrk.

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 02 Veebr 2008, 19:33

Võtsin vundamendiks võtta b230ET ja sinna istutada 16 klappi!
Sellest on juttu euroopa volvo klubides:hyundai sonata 3.0 v6 rihm 1:1 ja golf II GTI rullikud jne.
Üldjoontes kõige keerulisem leida siiski seda ülemist poolt!
Kui tahad kolbe-kepse, mis kannatavad märkimisväärseid jõude, siis on tark tegu pöörduda selle mehe poole:
www.stenparnermotor.se

Odav see lõbu olema ei saa, sest suure allahindlusega läheb mul sepistatud kolvid ja H-prifiil kepsud+ARP poldid ca 15K!
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 02 Veebr 2008, 20:52

Mäletan, et endises Lagedi romulas enne kui ta likvideeriti oli seal sees üks 700 millel oli see 16v moto peal, tol hetkel tekitas ta kah igasugu tuuning mõtteid aga sinnapaika see jäi :( nüüd pole enam romulatki.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 02 Veebr 2008, 22:03

Seletage ära, miks te seda teete, kui see pole kerge, odav ega ka jupid leitavad?
:unibrow:

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 02 Veebr 2008, 22:49

vanapeer kirjutas:Seletage ära, miks te seda teete, kui see pole kerge, odav ega ka jupid leitavad?

Sa naljatilk :D
Ega me pole siia tulnud kergeid ja odavaid lahendusi leidma!
Vanasönagi ütleb kergelt tulnud kergelt lännu ;)
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 02 Veebr 2008, 23:07

Kindlasti teab ja mina tean ka aga see ei sõltu vaevast ja ajast mis selle savutamisele läind ju :)
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 03 Veebr 2008, 12:58

Madtuning, kas kepsud on originaalidest pikemad ja kolvid lühemad? Palju stockiga kaaluvahe tuleb? Kui suur hulk hobujõude sul eesmärgiks on? Ja millele sa selle mootori üldse istutada tahad?

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 03 Veebr 2008, 13:10

vanapeer kirjutas:Seletage ära, miks te seda teete, kui see pole kerge, odav ega ka jupid leitavad?

Sest 16VT mootorile ei saa vastu ükski Volvo 8-klapiline, olgu ta või 531 vms.
Mina isiklikult tahan seda teha sellepärast, et sellist asja ei ole teadupärast Eestis veel keegi teinud ja kui on, siis mitte 400-se peal :)
Viimati muutis madtuning, 03 Veebr 2008, 13:23, muudetud 1 kord kokku.
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 03 Veebr 2008, 13:21

bronec kirjutas:Madtuning, kas kepsud on originaalidest pikemad ja kolvid lühemad? Palju stockiga kaaluvahe tuleb? Kui suur hulk hobujõude sul eesmärgiks on? Ja millele sa selle mootori üldse istutada tahad?

Ma ei ole uurinud Sten Parneri kolbide-kepsude parameetreid, aga 2.5L-ks on 2.3L üpris lihtne saada-vaja on ainult pisut kopsakamat summat kui tavakolbe ostma minnes :D
Ei taba hetkel ära, mida sa silmas pead kaaluvahe all, aga plaan on istutada b230ET+16V 480 kapoti alla, viies mootori võimalikult taha(kõigi eelduste kohaselt peab istuma hakkama käimari otsas :D ), et saavutada parim kaalujaotus ja kuna tehaseandmetel natuke üle tonni kaaluv auto loopida tühjaks, ei tee see raskem mootor mind murelikuks!

On väga palju pisiasju, mille kallal veidi nokitsedes saab tulemusi oluliselt parandada!
Jutu järgi kannatavad S.P.M. kolvid-kepsud vabalt 500HP, aga hea seadistusega, usun et ca 20% lisaks.
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist