B230ET

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

isase stuff...

PostitusPostitas mgarageu » 05 Veebr 2008, 21:49

/brickboard member/
Pilt

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 07 Veebr 2008, 18:37

16V kaan on põhimõtteliselt olemas, küll aga pole see mitte B234 pealt vaid B204E pealt.Põlemiskamber pidi olema väiksem aga turbobricksist öeldi, et peaks sobima küll. Samuti on väiksemad klapid.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 08 Veebr 2008, 16:48

Madtuning, kus sa oled nüüd?

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 08 Veebr 2008, 18:48

Sai siis B230ET lammutatud õhtupoole natuke. Kuna kiireks läks siis jõudsin eemaldada sisselaske kolle ja klapikambri kaane ja natuke muud pudipadi. Nukkvõllil mingit tähte kohe silma ei hakanud, küll aga mingid numbrid 1000135 vist oli. Tahaks homme kaane maha võtta ja kolvid välja, näeks mis olukorras üldse on mootor

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 08 Veebr 2008, 19:06

B204 kaan jama kuna tal pölemiskamber ja klapid väiksemad tänu sellele suurem surveaste ja voolavus väiksem see aga juba hakkab piirama turbo röhku ja löppvöimsust :(
Ja nuka tähis (täht) on nuka otsas mitte peal(jägajapoolses)
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 08 Veebr 2008, 19:38

Jah, väidetavalt on klapid väiksemad ja põlemiskamber väiksem AGA
1. Netis on palju projekte just 2.0 kaanega ja pole siiani täheldanud kusagil juttu selle kohta, et ta põlemiskamber on väiksem, 530 kaan on sama põlemiskambriga nii b23 kui b21 peal
2. 531 kaanest on see igatahes etem

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 09 Veebr 2008, 16:00

bronec kirjutas:Madtuning, kus sa oled nüüd?

Eluaeg Tallinnas elanud :lol:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 09 Veebr 2008, 16:01

selle kaanega ei pidavat kolbidele sisselõikeid tegema
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 09 Veebr 2008, 21:34

Huvitav, kust sellekohane inff pärineb? Siiani tean, et kõik on teinud kolbidele sisselõiked.

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 09 Veebr 2008, 22:13

bronec kirjutas:Huvitav, kust sellekohane inff pärineb? Siiani tean, et kõik on teinud kolbidele sisselõiked.

Turbobricks´is on sellest juttu olnud, et osad ei ole sisselõikeid teinud ja klapid ei jookse kolbi
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 09 Veebr 2008, 22:13

sisselõigete freesimine ca.200.- kolb
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 13 Veebr 2008, 13:49

Võtsin b230ET esimese kolvi koos kepsuga välja. Keps on 9mm ja ilmselt forged. Kolb on MAHLE oma aga mul pole hetkel ettekujutust, kas see on sepistatud. Kas Mahle üldse tootis Volvole tavalisi kolbe?
Paar pilti kah:
Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 13 Veebr 2008, 15:38

siiamaani toodab
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 13 Veebr 2008, 16:36

Tavaline cast ta ongi. Forged mahle oli vist ainult B23ET/B23FT. Pidi tõesti tootma siiani.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist