240piduri jama

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

rahowa
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 12 Veebr 2017, 21:45

Re: 240piduri jama

PostitusPostitas rahowa » 13 Juul 2017, 18:51

Tegelt vist ega see andur polegi küpse( andur peaks s6braliku hinnaga ka kohapeal letis olema) pigem see hoob sees on roostes v6i midagi, et ei liigu...vähemalt tulem oli see, et tagumine vasaks ratas on vedelikuga ülimalt ala varustatud ja sisuliselt pidur ei v6ta seal midagi. Väike m6te on veel, et v6tab jupi legodeks ja puhastab seest korralikult ära, uued 0 r6ngad ja kokku tagasi.

rahowa
Foorumlane
Postitusi: 36
Liitunud: 12 Veebr 2017, 21:45

Re: 240piduri jama

PostitusPostitas rahowa » 18 Juul 2017, 21:29

Võtsime sõbraga vidina legodeks...puhastasime ja panime uued tihendid mis esmapilgul tundusid gram suuremad. Tulemuseks siis see, et ohutuli enam ei põle aga pidurid ikka jumalast pehmed ja võtavad jube lõpust. Kui enne tagaumine vasak ratas ei pidurdanud siis nüüd ei pidurdanud enam parem ja vasak toimis. Pidurivedeliku sai korralikult läbi uhatud ja ei tundunud, et õhku enam oleks kuid siiski. Olime lootuse juba kaotanud kui kuskilt töökoja laest ilmselt pudenest mingit kuradi võlutolmu ja arusaamatutel põhjustel olid pidurid paremad kui eales varem.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 871
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: 240piduri jama

PostitusPostitas 164 » 19 Juul 2017, 09:54

Õhutamise järjekord on kahetorusüsteemil omapärane. Viimasel Amazonil käib näiteks nii (loogiliselt võttes peaks 200sel sama toiming olema):

The brake bleeding sequence for the Volvo 122S dual line system:

Left rear wheel
Left front wheel, upper, inner
Right front wheel, upper, inner
Right rear wheel
Right front wheel, outer
Right front wheel, lower, inner
Left front wheel, outer
Left front wheel, lower, inner


http://volvo-122s.blogspot.gr/2013/10/b ... rakes.html

Kasutaja avatar
totu
Kõva postitaja
Postitusi: 296
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:01
Asukoht: Harjumaa

Re: 240piduri jama

PostitusPostitas totu » 19 Juul 2017, 14:29

Selle jubina sees on kolb, mis ujub kahe kontuuri vahel. Kui mõlemad kontuurid korras, püsib kolb keskel ja ei hädalda, kui ühe kontuuri rõhk langeb, surub teise kontuuri vedelik kolvi kekasendist ära ja hakkab hädaldama. Tule peaks ära saama ühest kontuurist vedeliku väljalaskmisega, e. süüde sisse, jalg pidurile ja õhutusniplist moosi vähemaks. Kui tuli ei kustu, peab teist kontuuri tuulutama.
See hea ja lollikindel asi, las ta olla, annab enne jamadest teada kui eessõitja haagisekonks.
Ärge põdege!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist