Volvo 240 Mootori temperatuuri anduri probleem !!!

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

DioX
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 19 Sept 2006, 20:30
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Kontakt:

Volvo 240 Mootori temperatuuri anduri probleem !!!

PostitusPostitas DioX » 21 Nov 2007, 08:56

Tere!
Selline suur mure, et volvo on 2 kuud seisnud ja nüüd enam ei käivitu volvo ise 240 ja aastaks 84. peidburg karburaatoriga !! Säde olemas aga bensu filter kuiv ,et küs kus asub sellel autol bensu pump (kas mehaaniline või elektrinilne ) ?
Viimati muutis DioX, 01 Veebr 2008, 15:38, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 21 Nov 2007, 09:17

Bens. pump mehaaniline ja asub ta mootoriploki küljes vasakus pardas
945TD Charger

Meresõiduohutus

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 21 Nov 2007, 09:23

mul oli ka selline jama kunagi, vahetsin pumba, ikka ei midagi, imesin voolikust bensu üles ikka midagi, põhjus oli seismisega roostetanud bensutorus (sai lisa õhku). pumba korras olekut saad kontrollida nii et pane pudeliga benssu kapotialt otse voolikuga pumpa, kui siis ka ei tööta on pump õhtal, kui töötab siis ilmselt torud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

DioX
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 19 Sept 2006, 20:30
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Kontakt:

PostitusPostitas DioX » 21 Nov 2007, 09:41

kas see pump on see samune mis asub paremal ( juhi pool) mootoriplokki küljes ! Sinna sisse tuleb voolik auto alt ja vahel on bensu filter siis tuleb see nii öelda pump ja sealt kohe karburaatorisse ? Aga see pump saab käituse mootorist ? Tal seal mingi membrraan mis pumpab ?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 21 Nov 2007, 11:55

Ära muretse. Bens on lihtsalt tagasi voolanud. Sul on nüüd täis akut vaja ja lasta aga käiata. Mitte pikalt ja pidevalt aga normaalsete perioodidena aja kuni bens tuleb üles. Sul oli õige märkus, et filter kuiv.

Variant on ka karpasse korgitäis bensu valada, nii käima saada, et ta tõmbaks töötades bensu üles aga ma oskan vaid Solexisse valada.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 21 Nov 2007, 11:56

DioX kirjutas:kas see pump on see samune mis asub paremal ( juhi pool) mootoriplokki küljes ! Sinna sisse tuleb voolik auto alt ja vahel on bensu filter siis tuleb see nii öelda pump ja sealt kohe karburaatorisse ? Aga see pump saab käituse mootorist ? Tal seal mingi membrraan mis pumpab ?

Sul on täiesti õigus. Neid pole enne vaja nokkida, kui lihtsamad asjad proovitud :) Need seistes ei purune :)
Viimati muutis vanapeer, 21 Nov 2007, 17:34, muudetud 1 kord kokku.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 21 Nov 2007, 14:02

minu vanal 200 ka ei käivitunud kui oli pikalt seisnud. Süstlaga süstisin kütuse pumba ja karpa voolikutesse ja laksti käis :) B21 mootor
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

DioX
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 19 Sept 2006, 20:30
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Kontakt:

PostitusPostitas DioX » 21 Nov 2007, 16:17

Tänud teile kes te viitsisite vastata ,eks proovi järgi nende meetoditega mida soovitasite !! :wink:

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 21 Nov 2007, 18:15

Küss teadjatele:
Kas sellel pumbal käsivänta ei ole vä. Mu volgal on küll olemas, väntad seal seda senikaua kuni raskeks läheb ja ongi kütus üleval. Tal vajub see paari päevaga alla.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 21 Nov 2007, 18:54

minu omal käsivänta igaljuhul pole 2,0 aastast 87, vanapumbaga oli ka see mure et küte vajus 2 pevaga nii ära, et ei tahtnud enam kuidagi üles tulla, samas uus pump maksab ka mingi 200.- kopikatega
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
usmin
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2007, 17:30
Asukoht: Rapla 55683241

PostitusPostitas usmin » 21 Nov 2007, 19:49

Oli ka selline mure kunagi. Lahenduseks panin mootori külge lihtsalt hoovaga pumba. Mälu järgi oli vist mosse oma. kui jama, siis sai aga pumbatud teisega originaalile ette....................Naise diisel audile panin ka käsipumba ja juba paar aastat funkab täie eest.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 21 Nov 2007, 21:28

Käsipumbad ei esine volvodel jah. Ostsin omale Almelost tutika pumba, ~300.-, käiasin aku tühjaks pärast autot käivitades. Viilisin isegi kinnitusavad ovaalseks, et rohkem pinget saaks. Ja see pumpama ei hakanudki. Panin vana sulli romu oma tagasi ja rokib siiani.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 21 Nov 2007, 21:53

ma ostsin endale salomest seal oli lett vist 270.- nüüd on ca 20t km labudeerinud, kui on kahtlus pumbas siis soovitan selle igal juhul vahetada, 200-se jupid on ikka mega odavad (minu hinna edetabelit juhivad: pump 210.-, ventileeritav piduriketas 210.- ja viimaseks jäävad hammasrihm 54.- (federal mogul) ja esimesed pklotsid 98.- (remsa))
PS ah jaa summuti toru unustasin 70.- (lollina lasin seda enne keevitada 400.- eest)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 21 Nov 2007, 22:00

karpa membraan mosse poest 5.-, max 10.-
:unibrow:

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 21 Nov 2007, 23:13

Küünlad maha ja starterit:kui pump korras,on mida ja millekaudu paagist võtta siis tuleb päris kiiresti üles,filtrist näha ,akule koormust minimaalselt.
Võiks veel üle vaadata ka kummist bensuvoolikud,seestpoolt katkine-punsunud paneb augu kinni ja jokk,ise kogend sellist "anomaaliat".


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist