200se pidurid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2764
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas allan » 04 Dets 2014, 23:48

Niplid peavad ikka ülevalpool olema. Esimesel pildil paistab nippel all olevat.
Ehk vaheta vasak ja parem sadul omavahel ära.
S60 T5 HEICO SPORTIV
S80 V8 HEICO SPORTIV
240 GLT
850 ESTATE RACECAR
245 1978
AMAZON 1968
XC90 D5 2003
S80 V8 2007
S80 D5 2007
V70 T5 2001
V70 2.5T 1998

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2309
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas -kj- » 04 Dets 2014, 23:54

Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3174
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Volvo75 » 04 Dets 2014, 23:59

No siis vist viga leitud või mis? :)
Homme jõuab esimene puuduv pidurivoolik ka ja tagant puudu need supporti klotside plekid...et ega töö veel valma nagunii polnud.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3174
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Volvo75 » 05 Dets 2014, 00:01

-kj- kirjutas:Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D


Mis siin naljakat on....mina ei tea asjast midagi ja tundub, et mu noor mehhaanik ka ei teadnud :D
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4269
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas ants » 05 Dets 2014, 09:58

Volvo75 kirjutas:
-kj- kirjutas:Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D


Mis siin naljakat on....mina ei tea asjast midagi ja tundub, et mu noor mehhaanik ka ei teadnud :D



Siis pead oma noore mehaaniku kooli saatma :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas tnx » 05 Dets 2014, 10:01

Ilmselt tegi nalja see, et õhumulli vedeliku kohale üles liikumine ei ole üldse 200-se pidurite-spetsiifiline nähtus, sama juhtub ka jahutussüsteemis, piidi peal vett keetes ja veel paljudes kohtades. Sellest võiks ju loogilise järelduse teha, et potsiku põhjas asuva nipli kaudu ei tule õhk välja (võibolla tuleks juhul, kui silindrisse õnnestuks nii võimas keeris tekitada, et vooluga õhu kaasa veab :P).

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3174
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Volvo75 » 05 Dets 2014, 10:08

ants kirjutas:
Volvo75 kirjutas:
-kj- kirjutas:Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D


Mis siin naljakat on....mina ei tea asjast midagi ja tundub, et mu noor mehhaanik ka ei teadnud :D



Siis pead oma noore mehaaniku kooli saatma :)



Kusjuures käibki koolis....minna on veel üle poole :D Aga kõik voolikud ja vasktorud said korda tehtud. Ja see trastanud 200se käsipiduri mehhanism sai samuti kokku laotud. Käsikas töötab 5+
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Leho » 05 Dets 2014, 14:47

Volvo75 kirjutas:Kusjuures käibki koolis....minna on veel üle poole :D


Kas ta käib siis nii väikese numbriga klassis kus FÜÜSIKAT veel ei õpetata ?
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3174
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Volvo75 » 05 Dets 2014, 15:21

Vb oli haige, kui füüsika tund oli :D Aga noh las mees õpib. 200ne hea lihtne masin ka.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas siimik » 05 Dets 2014, 15:44

Lugedes seda teema, soovitan teil teha järelduse: 200-ne ei ole lihtne auto :D

Edit:
Kui supportid on kõik ikkagist omal kohal ja õhk sees, siis vaadake see ämblik üle, selle sees on ka üks klapp. Osadel seda klappi pole(91-93a kindlalt).

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3174
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Volvo75 » 05 Dets 2014, 16:44

Kas sellele klapile pääseb pealtpoolt ligi? Seal kus see juhtme isane ots on? Või kõrvalistujapoolselt küljelt tuleb kaan maha keerata?
Auto on 1975 ja kõik pidurimänga on originaal.....lisasin nüüd roolivõimu, aga see ei ole ju seotud.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Leho » 05 Dets 2014, 17:30

Ämbliku sees on kontuuride balanseerimis klapp. Sealt ei saa midagi õhutada.
Kui balanss on piisavalt suurelt paigast ära siis annab BRAKE FAILURE veateate.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3174
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas Volvo75 » 05 Dets 2014, 18:51

Kui balanss on paigast siis kuidas toimida? Sellest vist oli eelpool lisatud teemalingis kirjas....
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4269
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas ants » 05 Dets 2014, 19:43

Volvo75 kirjutas:Kui balanss on paigast siis kuidas toimida? Sellest vist oli eelpool lisatud teemalingis kirjas....


Loe ta siis uuesti läbi, lihtsaim variant on leida 2 kolmikut ja
ämblik vahelt välja visata.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: 200se pidurid

PostitusPostitas siimik » 05 Dets 2014, 21:54

Kui brake failure põleb, siis on esisild või tagasild kuival, õli peale ei tule, see ka selle klapi ülesanne, et vähemalt mingi sild pidurdab.. Õhutamisel esimese asjana tuleks kasutada gravitatsiooni, paned paagi täis ja lased kõikide supportite niplid lahti, ning ootad kuni iseseisvalt pidurivedelikku jooksma hakkab.
Jüri alias volvo142 võib pika pinnimise peale saata sulle ka niplite õhutamise järjekorra, päris nii lebo pole nagu tavaautodel.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist