200 seeria turbo

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2231
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 26 Juul 2007, 14:41

Kui ta öhulugejat vöi muid osi ostma läheb siis on vahet mis moto peal +b230et 13 KW vöimsam :!:
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 26 Juul 2007, 17:19

Tegelikult pole ma isegi vaadanud kas on ET või FT.Asi sellest et mul oli vaja mootoriblokki ja muid ainult turbo asju. See mootor ei jää selliseks nagu ta on. Igatahes tänud abi eest kõigile. Siinjuures küsimus, kas 200 läheb ka 900/700 intercooler?

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 26 Juul 2007, 17:31

Üks küsimus veel. Milles seisneb üldse ET ja FT vahe?Mille arvelt on ühel kW rohkem?

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2231
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 26 Juul 2007, 17:50

Erinevus seisneb surveaste suurem,ET mootori aju juhib mototronic aga FT mootorit Bosch LH2.4-Jetronic
>a ET engine uses motronic. Different flywheel IIRC (tooth ring for signal) than a M47 car with LH. Different sensors too sometimes i think
The B230FT is 165 hp in the later versions.

a ET engine uses a A camshaft (more agressive than the T camshafts the FT has), higher compression pistons and a 531 head (flows better than 530 that is found on the FT's)

Swapping from LH to motronic is difficult. I think that the ET engine could be run on LH 2.4 with turbo computers using the harnass thats now on your 16V engine. Just small mods to the harnass should be enough.

what year is the et engine? pre 89/90 is with smaller rods and pre 88/87 is with smaller bearings...
The later, the better, although after 89 its all good.
__________________
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 26 Juul 2007, 18:53

On neil ka erinevad turbod peal? Kas B230ET või FT on sepistatud kepsud ja vvõll?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Juul 2007, 23:49

Tundub, et päris hea pärl oli selle kapoti all.
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 27 Juul 2007, 17:54

Ei leia üldse rohkemat inffi selle mootori kohta. Kui palju on kW ja mis turbot kasutati sellel? Oleneb vist aastast ka mis kepsud kolvid ja väntvõll on?

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2231
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 27 Juul 2007, 20:05

134 KW peaks olema turbo carett t3 see oli seal ju peal ka .
Kepsud peaks olema ET mootril tugevamad. Teisisönu alumine osa peaks kannatama kuni 400 hp FT mootoritel oleneb tugevus aastadest mingi 90+ tulid tugevamad kepsud. ega pead anna vaata järgi siis kindel see ikka oli vana 760 seal , kurat teab mis sal mootoris tehtud.
Seal oli ju hooratas ja õhulugeja ka miks sa sealt ei vötnud

PS. mis hinnaga said sealt kui küsida tohib ?
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 27 Juul 2007, 20:45

Polnud enam õhulugejat ja hooratast alles. Hind oli 3,5 koos ajuga ja juhtmetega. See oli selle 760 pealt jah seal ja mootori tüübiks lugesin mootori pealt b230et.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 27 Juul 2007, 21:37

Puudu on veel kommutaator ja pihustite takisti?. Hetel plaan siis vahetada saaled ja simmerid, rõngad ja klapisääre tihendid. Pllan vist jätta 242 4 manuaal kast ja originaal differ. Sidur tuleks igal juhul vahetada koos korviga aga preagu ei teagi kuhu poole selles suhtes vaadata, oskate soovitada? Eks homme saan täpsemalt mootorit uurida ka, mis puudu ja mis olemas veel. Tänu vastajatele ja veelkord hr. Vanapeer mootori ja Volvo245 nõuannete eest!

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 28 Juul 2007, 19:00

http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... php?t=3427
seal mõned kurja kvaliteediga fotod ka mootorist


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist