245 madaldamine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

245 madaldamine

PostitusPostitas vanapeer » 16 Juul 2007, 16:30

Huvitav, kas 245 madaldusvedrude panemisel on vajadust ka amorditüüpi muuta?
Kui oletada, et hetkel on ees misiagnes neile originaalina pandi ja taga õhkreguleeritavad.

Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 16 Juul 2007, 16:51

ise sõidan juba pea 1,5a -40mm madaldusega ja pole häda midagi.
ei tapa ta midagi nii kiiresti orig. amorte ära
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 16 Juul 2007, 23:18

Eks vahe on ikka sees.
mul küll ikka õõtsub rohkem. 8)
Ilmselt on sportlik vedru liiga jäik tavaamordi jaoks, et sellel jääb jõudu väheks stabiilsust tagada.
plaanis endal originaalid välja vahetada konide vastu.
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist