1. leht 2-st

Pilte tagasillast

Postitatud: 25 Veebr 2013, 15:01
Postitas martinjev
Palun kellel on, lisage fotosid oma volvo tagasillast. Vaja oleks jäika tagasilda tagaveolisele. Hetkel on peaülekanne 4,62 kuid võiks pisu kiirem olla.

Plaan panna see teisele automargile (P100) aga ei suuda otsustada mille silda kasutada.

Tänud! :)

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 25 Veebr 2013, 15:53
Postitas kirsipuu
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 26 Veebr 2013, 14:46
Postitas martinjev
neid pilte ma nägin jah foorumis. Mis mudelil veel sarnane sild on?
sellisest kanntaks teha küll P100-le :)

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 26 Veebr 2013, 15:34
Postitas kirsipuu
Sind eeldatavasti huvitab track width, sest seda on kõige keerulisem muuta:
http://people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... r_info.htm
http://www.turbo124.com/forum/viewtopic ... &view=next
Enta just kompunnis 200sele 700se silla alla.

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 27 Veebr 2013, 08:39
Postitas martinjev
kirsipuu kirjutas:Sind eeldatavasti huvitab track width, sest seda on kõige keerulisem muuta:


Lihtsamalt öeldes on see siis silla laius?
Mõõtsin praeguse silla laiuse ühe trumli välisküljest teise trumli välisküljeni (hetkel need numrid kodus ja peast ei tea...) kuid mingi 10-20mm erinevust ei tohiks probleemiks olla.

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 27 Veebr 2013, 11:24
Postitas kirsipuu
Kuna track width antakse velje keskelt, siis ei ole sul selle mõõtmisega suurt midagi peale hakata.
Pilt
Otsi kirjandusest õige number.
Lisaks pead otsustama mis poldivalemit tagasillale tahad.
Sellest tulenevalt veljed, mis võivad olla originaalist erineva offset'iga.

Lõpuks võib juhtuda, et volvo 38mm kolviga ketaspidurid on liiga võimsad ja kipuvad tagarattaid kinni pigistama.
Aga pole hullu, kõik tuuning on hea kui tulemus ei saa oluliselt ***** kui algselt oli.
Muidugi paras viktoriini küsimus, sest mina näiteks ei saa aru mis mark P100 on.

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 27 Veebr 2013, 11:59
Postitas martinjev
tegu ongi P100-ga Sierra baasil.
Pilt

Poldivalem pole oluline, originaal sild tehakse sageli ümber isegi Sierra või BMW sõltumatule vedrustusele. Mina tahan minna esialgu kergemat teed ja jätta originaal vedrud.
Piduri rõhku annab mingil määral reguleerida rõhuregulaatorist.

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 27 Veebr 2013, 22:46
Postitas Ollu
kirsipuu kirjutas:Muidugi paras viktoriini küsimus, sest mina näiteks ei saa aru mis mark P100 on.


p100 ford sierra kastikas pmst.

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 28 Veebr 2013, 09:07
Postitas zum
Ollu kirjutas:
kirsipuu kirjutas:Muidugi paras viktoriini küsimus, sest mina näiteks ei saa aru mis mark P100 on.


p100 ford sierra kastikas pmst.

Tegelikult rohkem nagu Sierra ninaga Transit, kereplekkidest ei maksa end segadusse ajada lasta :)

Siit ka küsimus: Sa tahad Volvo silla lehtvedru peale ümber teha? :roll:

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 01 Mär 2013, 08:57
Postitas martinjev
Läheb küll volvo teemast mööda aga Transitiga on seal reaalselt pistmist ainult niipalju et veljed ja vb tagumised pidurid on 1:1.
Muid asju võib paista sarnaseid Transitiga aga 1:1 vahetada neid ei kõlba. Sierraga 1:1 on esiosa kuni kabiini taguseinani (va. põhi ja esiratta rummud)

Vaadates seda silda piltidelt siis tundub et saaks isegi keerdvedrudele jätta kuid esialgne mõte oli jah jätta originaal lehtvedrud, Volvo (näiteks, võibolla sobib mõne muu margi sild pareminigi-sellejaoks uuringi maad) sillatala igasugu lisadest puhtaks rookida ja see kammitsatega külge pookida.

konstruktiivne kriitika on teretulnud :)

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 01 Mär 2013, 10:34
Postitas taavi
rumal küsimus, aga miks originaal sild ei sobi?

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 01 Mär 2013, 11:07
Postitas martinjev
Originaal on mingi Atlas tüüpi Inglise sild.
1. Tema laagrid on hinnaklassis ca 60€ tk. Ilmselt on originaal õli "hapuks" läinud ja enamus laagreid on õhtal omadega.
2. Ülekanne 4,62 mida on minumeelest pisu palju diiselmootoriga maanteel vuramiseks.
3. Transiti poldivalem on 5x160. sellist Varianti suurt muud velge võtta pole kui needsamad transiti plännid :)

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 01 Mär 2013, 19:33
Postitas zum
Aa, ok. Dailydriveriks ja sihtotstarbeliseks kasutuseks on vast kavalam lehtvedru jätta küll. Kandevõimes kaotad kindlasti, kui mingisuguse sõiduka keerdvedru asemele paned.
Esialgu sain nagu aru, et eesmärk on kerge taguotsaga driftiapastraat, nagu neid kombeks ehitada on :)

A kas esisild ei ole siis Transiti poldivalemiga või?

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 02 Mär 2013, 10:28
Postitas martinjev
Esisild on Sierra oma, millel tugevdatud vedrud ja Transiti poldivalemiga rummud.
Drifterit temast ei tule kuid taluniku kombel ka ei kasuta. Tegu hobiautoga.

Re: Pilte tagasillast

Postitatud: 29 Mai 2013, 10:34
Postitas aibast
omast käest tean, et kui juba kastikas on siis küll teda ka taluniku kombel hakkad kasutama :D
http://album.ee/album/95341/50313971
Pilt
Lehtvedru on kandevõimelt parem. Ning kui vaja viska leht vahelt välja või lisa juurde. Kas lehtvedrudega on ujuv sild plaanis või ka mingi lisavarras külgliikumise osas asja jäigemaks ajamiseks?
Enda Datsunil on ujuv tagasild - ehk siis püsib all vaid läbi lehtvedru kinnituste. Suht palju liigutab end kere silla otsas võrreldes mõne jäigema süsteemiga.
PS - vedurpuksid on kõik vahetatud.