Pilte tagasillast

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Pilte tagasillast

PostitusPostitas martinjev » 25 Veebr 2013, 15:01

Palun kellel on, lisage fotosid oma volvo tagasillast. Vaja oleks jäika tagasilda tagaveolisele. Hetkel on peaülekanne 4,62 kuid võiks pisu kiirem olla.

Plaan panna see teisele automargile (P100) aga ei suuda otsustada mille silda kasutada.

Tänud! :)

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1122
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas kirsipuu » 25 Veebr 2013, 15:53

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas martinjev » 26 Veebr 2013, 14:46

neid pilte ma nägin jah foorumis. Mis mudelil veel sarnane sild on?
sellisest kanntaks teha küll P100-le :)

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1122
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas kirsipuu » 26 Veebr 2013, 15:34

Sind eeldatavasti huvitab track width, sest seda on kõige keerulisem muuta:
http://people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... r_info.htm
http://www.turbo124.com/forum/viewtopic ... &view=next
Enta just kompunnis 200sele 700se silla alla.

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas martinjev » 27 Veebr 2013, 08:39

kirsipuu kirjutas:Sind eeldatavasti huvitab track width, sest seda on kõige keerulisem muuta:


Lihtsamalt öeldes on see siis silla laius?
Mõõtsin praeguse silla laiuse ühe trumli välisküljest teise trumli välisküljeni (hetkel need numrid kodus ja peast ei tea...) kuid mingi 10-20mm erinevust ei tohiks probleemiks olla.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1122
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas kirsipuu » 27 Veebr 2013, 11:24

Kuna track width antakse velje keskelt, siis ei ole sul selle mõõtmisega suurt midagi peale hakata.
Pilt
Otsi kirjandusest õige number.
Lisaks pead otsustama mis poldivalemit tagasillale tahad.
Sellest tulenevalt veljed, mis võivad olla originaalist erineva offset'iga.

Lõpuks võib juhtuda, et volvo 38mm kolviga ketaspidurid on liiga võimsad ja kipuvad tagarattaid kinni pigistama.
Aga pole hullu, kõik tuuning on hea kui tulemus ei saa oluliselt ***** kui algselt oli.
Muidugi paras viktoriini küsimus, sest mina näiteks ei saa aru mis mark P100 on.

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas martinjev » 27 Veebr 2013, 11:59

tegu ongi P100-ga Sierra baasil.
Pilt

Poldivalem pole oluline, originaal sild tehakse sageli ümber isegi Sierra või BMW sõltumatule vedrustusele. Mina tahan minna esialgu kergemat teed ja jätta originaal vedrud.
Piduri rõhku annab mingil määral reguleerida rõhuregulaatorist.

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas Ollu » 27 Veebr 2013, 22:46

kirsipuu kirjutas:Muidugi paras viktoriini küsimus, sest mina näiteks ei saa aru mis mark P100 on.


p100 ford sierra kastikas pmst.
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
zum
Kõva postitaja
Postitusi: 285
Liitunud: 04 Mai 2011, 19:42
Asukoht: Tapa-Kadrina kant L-Virus

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas zum » 28 Veebr 2013, 09:07

Ollu kirjutas:
kirsipuu kirjutas:Muidugi paras viktoriini küsimus, sest mina näiteks ei saa aru mis mark P100 on.


p100 ford sierra kastikas pmst.

Tegelikult rohkem nagu Sierra ninaga Transit, kereplekkidest ei maksa end segadusse ajada lasta :)

Siit ka küsimus: Sa tahad Volvo silla lehtvedru peale ümber teha? :roll:
245 '93 B230F M47 (ex)

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas martinjev » 01 Mär 2013, 08:57

Läheb küll volvo teemast mööda aga Transitiga on seal reaalselt pistmist ainult niipalju et veljed ja vb tagumised pidurid on 1:1.
Muid asju võib paista sarnaseid Transitiga aga 1:1 vahetada neid ei kõlba. Sierraga 1:1 on esiosa kuni kabiini taguseinani (va. põhi ja esiratta rummud)

Vaadates seda silda piltidelt siis tundub et saaks isegi keerdvedrudele jätta kuid esialgne mõte oli jah jätta originaal lehtvedrud, Volvo (näiteks, võibolla sobib mõne muu margi sild pareminigi-sellejaoks uuringi maad) sillatala igasugu lisadest puhtaks rookida ja see kammitsatega külge pookida.

konstruktiivne kriitika on teretulnud :)

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 3697
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas taavi » 01 Mär 2013, 10:34

rumal küsimus, aga miks originaal sild ei sobi?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas martinjev » 01 Mär 2013, 11:07

Originaal on mingi Atlas tüüpi Inglise sild.
1. Tema laagrid on hinnaklassis ca 60€ tk. Ilmselt on originaal õli "hapuks" läinud ja enamus laagreid on õhtal omadega.
2. Ülekanne 4,62 mida on minumeelest pisu palju diiselmootoriga maanteel vuramiseks.
3. Transiti poldivalem on 5x160. sellist Varianti suurt muud velge võtta pole kui needsamad transiti plännid :)

Kasutaja avatar
zum
Kõva postitaja
Postitusi: 285
Liitunud: 04 Mai 2011, 19:42
Asukoht: Tapa-Kadrina kant L-Virus

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas zum » 01 Mär 2013, 19:33

Aa, ok. Dailydriveriks ja sihtotstarbeliseks kasutuseks on vast kavalam lehtvedru jätta küll. Kandevõimes kaotad kindlasti, kui mingisuguse sõiduka keerdvedru asemele paned.
Esialgu sain nagu aru, et eesmärk on kerge taguotsaga driftiapastraat, nagu neid kombeks ehitada on :)

A kas esisild ei ole siis Transiti poldivalemiga või?
245 '93 B230F M47 (ex)

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas martinjev » 02 Mär 2013, 10:28

Esisild on Sierra oma, millel tugevdatud vedrud ja Transiti poldivalemiga rummud.
Drifterit temast ei tule kuid taluniku kombel ka ei kasuta. Tegu hobiautoga.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4178
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: Saue, Riisipere, Lihula, Väike-Maarja
Kontakt:

Re: Pilte tagasillast

PostitusPostitas aibast » 29 Mai 2013, 10:34

omast käest tean, et kui juba kastikas on siis küll teda ka taluniku kombel hakkad kasutama :D
http://album.ee/album/95341/50313971
Pilt
Lehtvedru on kandevõimelt parem. Ning kui vaja viska leht vahelt välja või lisa juurde. Kas lehtvedrudega on ujuv sild plaanis või ka mingi lisavarras külgliikumise osas asja jäigemaks ajamiseks?
Enda Datsunil on ujuv tagasild - ehk siis püsib all vaid läbi lehtvedru kinnituste. Suht palju liigutab end kere silla otsas võrreldes mõne jäigema süsteemiga.
PS - vedurpuksid on kõik vahetatud.
2002 Volvo S80 D5
1987 Volvo Nilsson 740 "kaubik"


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline