1. leht 5-st

kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 25 Sept 2012, 21:32
Postitas Ollu
Mind huvitaks kahesajase madalaks laskmine ja jäigemaks muutmine. On kellelgi infot kas kahesajasele on coile saada ja mis hinda maksavad?

Muud võimalused?

Osta mingid muud coilid ja aretada kahesajase alla? Palju jebimist oleks?

Madaldusvedrud? Palju reaalselt madaldavad ja palju jäigemaks muudvad?
makita madaldust ei taha.

Ideed arutelu hinnad jms on oodatud.

Ollu

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 25 Sept 2012, 21:38
Postitas Klaver
Mulle juba hakkas tunduma, et ilus 200-ne, aga alates velgede vahetusest kisub sul asi kuidagi kiiva! Vaheta autot, see 200 on originaalina palju asjalikum. Sry vaatenurga eest!

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 25 Sept 2012, 21:49
Postitas supp
coilid on nagu ikka , ca 500-1000.- komplekt, samas colid tänavaautol mida võidusõiduks ei kasutatta on suht mõtettu raha raiskamine, kui ikka ainult "for show not for go" asja vaja siis on makita sõber, või madalad vedrud mis 200jasele maksavad ca 80-100.- kmpl

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 25 Sept 2012, 21:51
Postitas Ollu
No maitsed erinevad minu arust auto palju ilusam kui koobastes ja ratta vahel pole niipalju.ruumi et kodutud seal elada võiks. Taguots on ilus aga eest liialt maastur. Lisak käib taga rehv vastu koopa serva suurematest aukudet läbisõites. Seega.oleks vaja tsipa jäigemaks.


Niipalju kui olen ühelt teiselt.küsinud siis vedrud vàidetavalt.väga ei madalda. Ja 100 eur maksta et nende vedrude kallale ka makitaga minna on nagu palju. Samas ei tahaks originaalidele ka makitaga kallale minna vaid ikka mingi viisakam variant leida.



Ollu

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 25 Sept 2012, 22:01
Postitas supp
kõrgem rehv on siis parim lahendus, aga kui see ei sobi siis coilid ehk 500-1000.- raha vaja välja käia

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 25 Sept 2012, 23:27
Postitas enta
http://www.kaplhenke.com/index.php?opti ... &Itemid=32

sealt leiad hinnad ja sobivad produktid, tellima hakkad anna teada, kaks juppi endal ka vaja sealt vötta.

Ma tahaks teada mis sul makita madalduse vastu on, ma ei ole näinud ühtegi eestis söitvat autot millel see korralikult tehtud oleks.
Nimelt vötad vedru, löikad jupi maha ja siis et saada soovitud sirge serv tagasi, siis lased vedru alumise keeru punaseks ja surud vastu maad sirgeks sealt. odavam ja madalam kui madaldussari.

amortide puhul soovitan sul kasutada glt vöi turboka amorte, need gaasikad. bump stop ei ole nii jöhker.
kui coilid teed, siis saab 9-3 vöi 9000 amordid, need lühemad,

tagaosa on sul praegu normaalse körgusega sinu arvates, sest seal ratta koobas all pool kui esimesel rattal (mööda möödulindiga ära)

tagant et rehvid vastu ei käiks aukudes on kaks varianti.
kas cargo/universaali vedrud vöi siis löikad üleliigse metalli koopa siseservalt maha mille vastu ta sul käib

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 25 Sept 2012, 23:48
Postitas torms
Vedru kuumutamine pidi vedru omadusi muutma. Ma ei tea kas tuntavalt aga pidi.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 00:02
Postitas enta
ega sa ju tervet vedrut ei kuumuta, sa kuumutad tal ainult ülemist serva, viimast röngast, mille peale ta toetud, et ta sul jupiti murduma ei hakkaks,-

seega vöid mulle selgitada kus see muudetud vedru omadus käiku tuleb sul pooleks löigatud vedru peal-

ja kui sa mötled seda, et esiots muutub pehmeks jäiga vedruga, siis on see sellest, et vedru on nii jäik, aga amort on pehmema vedru jaoks möeldud ja ei jaksa koostööd teha vedruga,

over and out

PS SEE OLI MU VIIMANE ÖLU täna`?

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 00:03
Postitas enta
jap, see vöib homme selgitust ja lihtsustust vajada

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 00:08
Postitas kirsipuu
Panhard ja lühikesed tagumised õõtsad reguleeritavateks.
Poly-pukside ring
Ring coil'e
Ja viis kustukummi autosse, et iga kaasreisija saaks midagi sõidu ajal hambusse visata.

Kui sa kõik selle eelneva ära teed, siis ma kurat ostan sulle need kustukummid!

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 00:55
Postitas torms
Miks siis üldse lõigata, ülemine ring kuumaks ning suruda kokku.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 10:07
Postitas Ollu
Palju ja mida vaja ümber teha et tonnise saabi amordid kahesajasele alla panna?

Ollu

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 10:13
Postitas rookierice
200sele coilid 500-1000? Ei ole, on motospordi omad (ring üle 1000) ja siis on "fix it yourself" mis reaalselt väga ei toimi.

Standard coil on peenemale torule kui volvo amordipüstak ja kasutab 2.5" siseläbimõõduga vedrusid. Volvole on saada coil-overiks ehitamise kit, mis kasutab suuremat hülssi, taldrikut ja seega ka vedrusid (. Omajagu on muidugi tööd ka nendega ja odav kogu lahendus ka pole. Amordi poolelt hetkel ei tea midagi (rootsi duushbäägid panevad suvalised saab/opel amordid, mis on lühemad (ette), ning põrkavad munade kolisedes ringi, kiirelt sõita ei saa ja juhitavus on null. Folkrace tüübid suudavad kuhugi teise amordi kinnitada väidetavalt, aga see pole kindlasti tänavale terve lahendus.

Kui jäigaks tahad siis madaldusvedrud ei sobi, madaldusvedrud on kõik liiga pehmed ja lisaks veel progresseeruva jäikusega (juhitavuse vastand), lühemaks lõigatud originaal on oluliselt parem asi. Vedrusid punaseks ajada võib ka (samuti võib neid tükkideks lõigata, kuuri uksele riputada või laualambi jalana kasutada) auto alla paneks lõigatud vedru nii, et ots on ära lihvitud, aga vedruomadusi ära ei kuumuta.

Esiotsa kohapealt oskan varsti ehk täpsemalt öelda, taga on 200 ja 700 veidi erinevad, kuigi mingit ulmet ei ole kummagi puhul.

Mis vedrujäikust või kui palju madalamaks sa autot soovid?

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 10:30
Postitas Ollu
Madaldust niipalju et rehvi ja koopa serv oleks tasa ehk poleks vahet sees küljelt vaadates. Jäigemaks niipalju et koopasse ei käiks nii räigelt ja põhi vastu maad ei käiks. Kuna originaalis ikka väga mehme see värk.

Ollu

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 26 Sept 2012, 10:43
Postitas allan
Ollu kirjutas:Madaldust niipalju et rehvi ja koopa serv oleks tasa ehk poleks vahet sees küljelt vaadates. Jäigemaks niipalju et koopasse ei käiks nii räigelt ja põhi vastu maad ei käiks. Kuna originaalis ikka väga mehme see värk.

Ollu


Kui tahad, et rehv oleks koopa servaga tasa ja samas, et koopasse ei käiks, siis võta amordid ära ja pane sobiva pikkusega raudtorud asemele.
Kuna see variant ilmselt hästi ei sobi, siis pead ikka kindlustama, et ratas koopa sisse mahuks käima, näiteks koopaserva lõikama või rullima ning nagu soovitatud, siis vedrud lühemaks ja saabi amordid. Näiteks :)