kahesajane madalaks ja jäigaks

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas Ollu » 25 Sept 2012, 21:32

Mind huvitaks kahesajase madalaks laskmine ja jäigemaks muutmine. On kellelgi infot kas kahesajasele on coile saada ja mis hinda maksavad?

Muud võimalused?

Osta mingid muud coilid ja aretada kahesajase alla? Palju jebimist oleks?

Madaldusvedrud? Palju reaalselt madaldavad ja palju jäigemaks muudvad?
makita madaldust ei taha.

Ideed arutelu hinnad jms on oodatud.

Ollu
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Klaver
Kreisi postitaja
Postitusi: 471
Liitunud: 25 Juul 2011, 19:20
Asukoht: Soome, HML/TLN,Kalamaja

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas Klaver » 25 Sept 2012, 21:38

Mulle juba hakkas tunduma, et ilus 200-ne, aga alates velgede vahetusest kisub sul asi kuidagi kiiva! Vaheta autot, see 200 on originaalina palju asjalikum. Sry vaatenurga eest!
Minu mõtlemisel ei ole tulemust vaid on tagajärg!!!
2000a. V70 2,5 TD uue omaniku käes
viiv-viis-kolm-viis 247

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas supp » 25 Sept 2012, 21:49

coilid on nagu ikka , ca 500-1000.- komplekt, samas colid tänavaautol mida võidusõiduks ei kasutatta on suht mõtettu raha raiskamine, kui ikka ainult "for show not for go" asja vaja siis on makita sõber, või madalad vedrud mis 200jasele maksavad ca 80-100.- kmpl
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas Ollu » 25 Sept 2012, 21:51

No maitsed erinevad minu arust auto palju ilusam kui koobastes ja ratta vahel pole niipalju.ruumi et kodutud seal elada võiks. Taguots on ilus aga eest liialt maastur. Lisak käib taga rehv vastu koopa serva suurematest aukudet läbisõites. Seega.oleks vaja tsipa jäigemaks.


Niipalju kui olen ühelt teiselt.küsinud siis vedrud vàidetavalt.väga ei madalda. Ja 100 eur maksta et nende vedrude kallale ka makitaga minna on nagu palju. Samas ei tahaks originaalidele ka makitaga kallale minna vaid ikka mingi viisakam variant leida.



Ollu
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas supp » 25 Sept 2012, 22:01

kõrgem rehv on siis parim lahendus, aga kui see ei sobi siis coilid ehk 500-1000.- raha vaja välja käia
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1616
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas enta » 25 Sept 2012, 23:27

http://www.kaplhenke.com/index.php?opti ... &Itemid=32

sealt leiad hinnad ja sobivad produktid, tellima hakkad anna teada, kaks juppi endal ka vaja sealt vötta.

Ma tahaks teada mis sul makita madalduse vastu on, ma ei ole näinud ühtegi eestis söitvat autot millel see korralikult tehtud oleks.
Nimelt vötad vedru, löikad jupi maha ja siis et saada soovitud sirge serv tagasi, siis lased vedru alumise keeru punaseks ja surud vastu maad sirgeks sealt. odavam ja madalam kui madaldussari.

amortide puhul soovitan sul kasutada glt vöi turboka amorte, need gaasikad. bump stop ei ole nii jöhker.
kui coilid teed, siis saab 9-3 vöi 9000 amordid, need lühemad,

tagaosa on sul praegu normaalse körgusega sinu arvates, sest seal ratta koobas all pool kui esimesel rattal (mööda möödulindiga ära)

tagant et rehvid vastu ei käiks aukudes on kaks varianti.
kas cargo/universaali vedrud vöi siis löikad üleliigse metalli koopa siseservalt maha mille vastu ta sul käib

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2283
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas torms » 25 Sept 2012, 23:48

Vedru kuumutamine pidi vedru omadusi muutma. Ma ei tea kas tuntavalt aga pidi.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1616
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas enta » 26 Sept 2012, 00:02

ega sa ju tervet vedrut ei kuumuta, sa kuumutad tal ainult ülemist serva, viimast röngast, mille peale ta toetud, et ta sul jupiti murduma ei hakkaks,-

seega vöid mulle selgitada kus see muudetud vedru omadus käiku tuleb sul pooleks löigatud vedru peal-

ja kui sa mötled seda, et esiots muutub pehmeks jäiga vedruga, siis on see sellest, et vedru on nii jäik, aga amort on pehmema vedru jaoks möeldud ja ei jaksa koostööd teha vedruga,

over and out

PS SEE OLI MU VIIMANE ÖLU täna`?

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1616
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas enta » 26 Sept 2012, 00:03

jap, see vöib homme selgitust ja lihtsustust vajada

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1122
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas kirsipuu » 26 Sept 2012, 00:08

Panhard ja lühikesed tagumised õõtsad reguleeritavateks.
Poly-pukside ring
Ring coil'e
Ja viis kustukummi autosse, et iga kaasreisija saaks midagi sõidu ajal hambusse visata.

Kui sa kõik selle eelneva ära teed, siis ma kurat ostan sulle need kustukummid!

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2283
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas torms » 26 Sept 2012, 00:55

Miks siis üldse lõigata, ülemine ring kuumaks ning suruda kokku.

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas Ollu » 26 Sept 2012, 10:07

Palju ja mida vaja ümber teha et tonnise saabi amordid kahesajasele alla panna?

Ollu
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

rookierice
Foorumlane
Postitusi: 70
Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas rookierice » 26 Sept 2012, 10:13

200sele coilid 500-1000? Ei ole, on motospordi omad (ring üle 1000) ja siis on "fix it yourself" mis reaalselt väga ei toimi.

Standard coil on peenemale torule kui volvo amordipüstak ja kasutab 2.5" siseläbimõõduga vedrusid. Volvole on saada coil-overiks ehitamise kit, mis kasutab suuremat hülssi, taldrikut ja seega ka vedrusid (. Omajagu on muidugi tööd ka nendega ja odav kogu lahendus ka pole. Amordi poolelt hetkel ei tea midagi (rootsi duushbäägid panevad suvalised saab/opel amordid, mis on lühemad (ette), ning põrkavad munade kolisedes ringi, kiirelt sõita ei saa ja juhitavus on null. Folkrace tüübid suudavad kuhugi teise amordi kinnitada väidetavalt, aga see pole kindlasti tänavale terve lahendus.

Kui jäigaks tahad siis madaldusvedrud ei sobi, madaldusvedrud on kõik liiga pehmed ja lisaks veel progresseeruva jäikusega (juhitavuse vastand), lühemaks lõigatud originaal on oluliselt parem asi. Vedrusid punaseks ajada võib ka (samuti võib neid tükkideks lõigata, kuuri uksele riputada või laualambi jalana kasutada) auto alla paneks lõigatud vedru nii, et ots on ära lihvitud, aga vedruomadusi ära ei kuumuta.

Esiotsa kohapealt oskan varsti ehk täpsemalt öelda, taga on 200 ja 700 veidi erinevad, kuigi mingit ulmet ei ole kummagi puhul.

Mis vedrujäikust või kui palju madalamaks sa autot soovid?

Kasutaja avatar
Ollu
Foorumi veteran
Postitusi: 722
Liitunud: 10 Sept 2011, 18:42
Asukoht: Elva
Kontakt:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas Ollu » 26 Sept 2012, 10:30

Madaldust niipalju et rehvi ja koopa serv oleks tasa ehk poleks vahet sees küljelt vaadates. Jäigemaks niipalju et koopasse ei käiks nii räigelt ja põhi vastu maad ei käiks. Kuna originaalis ikka väga mehme see värk.

Ollu
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2766
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

PostitusPostitas allan » 26 Sept 2012, 10:43

Ollu kirjutas:Madaldust niipalju et rehvi ja koopa serv oleks tasa ehk poleks vahet sees küljelt vaadates. Jäigemaks niipalju et koopasse ei käiks nii räigelt ja põhi vastu maad ei käiks. Kuna originaalis ikka väga mehme see värk.

Ollu


Kui tahad, et rehv oleks koopa servaga tasa ja samas, et koopasse ei käiks, siis võta amordid ära ja pane sobiva pikkusega raudtorud asemele.
Kuna see variant ilmselt hästi ei sobi, siis pead ikka kindlustama, et ratas koopa sisse mahuks käima, näiteks koopaserva lõikama või rullima ning nagu soovitatud, siis vedrud lühemaks ja saabi amordid. Näiteks :)
S60 T5 HEICO SPORTIV
S80 V8 HEICO SPORTIV
240 GLT
850 ESTATE RACECAR
245 1978
AMAZON 1968
XC90 D5 2003
S80 V8 2007
S80 D5 2007
V70 T5 2001
V70 2.5T 1998


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist