K: 200-se seeria Volvo mured

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
ammigo
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:40
Asukoht: Tallinn

K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas ammigo » 06 Juul 2012, 15:48

Tere, Volvo sõbrad!
Soetasin omale hiljuti Volvo 240DL, universaal, 2,4D... `90.
Eelmise omaniku käest oli ta aastast 2005 ning tema sõnul sõitis ta sellega kokku alla 30 000km, kuna oli nö "varuauto", hooldust ka palju ei teinud :(
Nüüd aga päevapealt lõpetasid oma tööd kojamehed koos stopp-tuledega samal hetkel. Kõik kaitsmed on uutega asendatud ja nendes viga si saa olla. Kas kojameestel ja pidurituledel on mingi ühene relee?
Teine probleem, et lõdvik (ühendab õhufiltrit ja sisselaskekollektorit) kollektori ühenduskohas on väga õline, milles asi võiks olla?
On plaan ka kiiremas korras mootoririhm vahetada, sest eelmine omanik seda ei ole teinud - teab keegi soovitada autoremonditöökoda, mis roppult kallis ei ole ja kus tegeletakse nii elektri kui ka mootori remondiga.
Täna mõned kohad sõitsin läbi- kas küsitakse 35eur/h, või tegeletakse ainult veermiku remondiga, õli- rehvivahetusega.
Asun Tallinnas.

Ette tänud...

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 6664
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas Liiwaannus » 06 Juul 2012, 17:18

volrem auto männikul http://volrem-auto.ee/joomla/ siit foorumist, leiad sealse tegija kohta ainult kiitust, nii palju kui omal kokkupuudet oskan ka ainult head öelda. Hinnad on kodukal ka välja ja üsna soodsad.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1122
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas kirsipuu » 06 Juul 2012, 18:41

Stopptulede kadumine võib olla seotud bulb failure relay otsalõppemisega.
Asub armatuuri all, vasaku põlve kohal. Pole muud kui uut detaili proovida.
Kojameeste värk võib olla kangi, relee, mootori või mingi kolmas viga.
Mootoril pistik lahti ja vaata kas voolu tuleb.
http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/200-series/
http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... PRELIM.pdf
leheküljed: 4, 51, 77... jne

Kasutaja avatar
ammigo
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:40
Asukoht: Tallinn

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas ammigo » 09 Juul 2012, 10:39

Suured tänud vastanutele...
Kojameestega on selline lugu, et hakkasin juhtmed/pistikud näppima ja hakkasid tööle, kuid liiguvad jube aeglaselt ja ainult siis kui vihma sajab. Mööda kuiva klaasi ei jõua mootor kojamehi libistada, ilmselt ikka mootor läbi omadega.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 6664
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas Liiwaannus » 09 Juul 2012, 10:41

Või nii kehv ühendus, et ei saa piisavalt pinget peale. Kontrolli pingelang enne mootorite mahakandmist.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1784
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas bronec » 09 Juul 2012, 10:48

ammigo kirjutas:Suured tänud vastanutele...
Kojameestega on selline lugu, et hakkasin juhtmed/pistikud näppima ja hakkasid tööle, kuid liiguvad jube aeglaselt ja ainult siis kui vihma sajab. Mööda kuiva klaasi ei jõua mootor kojamehi libistada, ilmselt ikka mootor läbi omadega.


Ilmselt hakkab kinni jääma kojamehe võll, mis läbi kere tuleb ja mootor ei jõua lihtsalt vedada.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
http://www.volv.ee

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 6972
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas Leho » 09 Juul 2012, 12:12

Või siis seesama pistik ei anna ikka piisavalt ühendust.
Enda 7sajal oli kunagi sama jama kui mootori mass puudulik oli. Tühjalt ja märja klaasiga töötas muidu mitte.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee

1977.a. 264GLE RIP
1986.a. 740GL RIP
1986.a. 740GLE future unknown project
1995.a. 460 RIP
1996.a. 460 Daily
1997.a. S70TDI RIP
1997.a. S70TDI daily

Kasutaja avatar
ammigo
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:40
Asukoht: Tallinn

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas ammigo » 10 Juul 2012, 09:46

Liiwaannus kirjutas:volrem auto männikul http://volrem-auto.ee/joomla/ siit foorumist, leiad sealse tegija kohta ainult kiitust, nii palju kui omal kokkupuudet oskan ka ainult head öelda. Hinnad on kodukal ka välja ja üsna soodsad.

Võtsin ühendust ja sain vastuse, et ta tegeleb põhiliselt Volvo`dega aastast 2000 - liiga vana auto mul. Seega, endiselt olen tänulik kui keegi annab vihje heast remondikohast.

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas stupiduser » 15 Juul 2012, 17:00

ammigo kirjutas:?

On plaan ka kiiremas korras mootoririhm vahetada, sest eelmine omanik seda ei ole teinud - teab keegi soovitada autoremonditöökoda, mis roppult kallis ei ole ja kus tegeletakse nii elektri kui ka mootori remondiga.
Täna mõned kohad sõitsin läbi- kas küsitakse 35eur/h, või tegeletakse ainult veermiku remondiga, õli- rehvivahetusega.
Asun Tallinnas.

Ette tänud...


Enne mootoririhma vahetust võiksid kontrollida, kas rihm ikka vajab vahetust.

Selleks on B200K korral vaja 10 ja 12 mutrivõtit ning ristpeaga kruvikeerajat.
Kokku tuleb lahti keerata 3 polti ja üks kruvi.
Vaevalt, et see VW mootori puhul oluliselt keerulisem on.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas supp » 15 Juul 2012, 18:00

seleta mulle lollile mis moodi kontrollid kas mootri rihm vajab vahetust, kas sul on rõnken silmad (igast jama nagu rullikud ei tee häält ja rihmal pole pragusid, pole mõtet rääkida)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
ammigo
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:40
Asukoht: Tallinn

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas ammigo » 15 Juul 2012, 18:31

supp kirjutas:seleta mulle lollile mis moodi kontrollid kas mootri rihm vajab vahetust, kas sul on rõnken silmad (igast jama nagu rullikud ei tee häält ja rihmal pole pragusid, pole mõtet rääkida)

No kuna auto oli toodud Eesti 2005a. ja 7 aastat keegi ei ole rihma vahetanud (ei ole teada millal üleeelmine omanik seda tegi), siis leian, et kindlam oleks see protseduur ära teha...

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 6664
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas Liiwaannus » 15 Juul 2012, 18:41

ammigo sul on tuline õigus, supp vast sihtis rohkem kasutaja stupiduser postitust.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
ammigo
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:40
Asukoht: Tallinn

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas ammigo » 15 Juul 2012, 18:47

:) tundub nii... alles praegu märkasin, et enne oli veel üks postitus.
Mis puudutab seda kui lihtne rihmavavahetus on: enne ei ole seda teinud ja pigem usaldan asjatundjat, kes sellega igapäevaselt tegeleb.

Kasutaja avatar
stupiduser
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
Asukoht: Keila

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas stupiduser » 15 Juul 2012, 22:08

supp kirjutas:seleta mulle lollile mis moodi kontrollid kas mootri rihm vajab vahetust, kas sul on rõnken silmad (igast jama nagu rullikud ei tee häält ja rihmal pole pragusid, pole mõtet rääkida)


Ma seda "jama" pidasin silmas jah :oops:
Mul oli muidugi see eelis, et teadsin, et rihm on viimati vahetatud 6 aastat (mida on ettevaatlikukstegevalt palju) ja 35 tuhat kilomeetrit tagasi.

Kasutaja avatar
ammigo
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 11 Nov 2009, 09:40
Asukoht: Tallinn

Re: K: 200-se seeria Volvo mured

PostitusPostitas ammigo » 24 Juul 2012, 16:00

Kojameeste probleem lahendatud - viga oli ikka mootoris. Õnneks Vääna lammutuses oli üks kahesajane koos kojameeste mootoriga (põhimõtteliselt kõik muu oli ammu ära veetud). Nüüd saab edasi nautida meie vihmast suve :)
Tagumine kojamees lihtsalt ei saa aru millal ta peab töötama, kuna tiheda luugi avamisega juhtmed läksid pooleks...
Pidurituledega oli täpselt nii nagu Kirsipuu ütles - relee vahetati ära ja vuala... kõik töötab.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist