Mure 245ga

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

grete
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Jaan 2012, 09:47

Mure 245ga

PostitusPostitas grete » 20 Jaan 2012, 10:14

Volvo 245, 1989, 85 kW, bensiin.

Kuna palju autode hingeelust ei tea siis panen probleemi lihtlabases keeles kirja, ehk oskab keegi aidata. Probleem tükib esile vihmase ja niiske ilmaga või näiteks suurest lombist läbi sõites. Nimelt ei taha auto siis hästi käia, ei hoia pöördeid, kui punase tule taha seisma jääda siis sureb välja ja kui sõitma hakkab siis hüppab tee peal ja kiirus on hüppamise või jupsimise ajal max 40 km/h. Ei aita ka see kui enne sõitmist lasta mootoril soojaks minna. Samas pikka maad sõites on hüppamist vähem (kiirus suurem ja seisma jäämisi vähem). Kas viga võib mootoris olla?
Lisaks sellele põlevad taga-, kaug- ja salongi tulede kaitsmed pidevalt läbi. Viimati sõites ei hakanud ka ohutulede tuled põlema. (Need viimased probleemid on ilmselt mingi muu asja viga?).

Äkki keegi teab ja oskab aidata.

mamagy
Kõva postitaja
Postitusi: 102
Liitunud: 14 Okt 2010, 19:44
Asukoht: Pärnu

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas mamagy » 20 Jaan 2012, 11:55

Vb panen väga puusse, aga minul oli 460 sarnase hädaga. Talvel oli üks öö hullem tuisk ja järgmine hommik sula, äärmiselt rõske. Auto seisis kaks päeva ja viga ei leidnud. Lõpuks naabrimees taipas kapoti alla piiluda käivitamise ajal, tuli välja et süütepool oli äärmiselt niiske ja andis sädet üle. Sai maha võtta, toas natu laiali kiskuda ja fööniga ära kuivatada tasakesi, auto peale tagasi ja läks poolest pöördest nagu ikka :twisted:
Ei tunne küll 200seid, aga tundub sama või vähemalt sarnane probleem, tõenäoliselt saab kuskilt süütesüsteem (pool, juhtmed, jagaja vms) märjaks ja hakkab sädet üle peksma.
Minu nr. 55673894

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas kirsipuu » 20 Jaan 2012, 13:14

Kõik viitab jah eelpool mainitud süütesüsteemile.
Jagaja, rootor, küünlad ja küünlajuhtmed tuleks üle vaadata.

Sinu teine probleem võib esimesega seotud olla.
200 seeria generaator on ilmastikule suhteliselt haavatavas kohas.
Mootori küljes ees paremal. Suuremad lombid pritsivad selle pidevalt märjaks.
Sellest võid aimu saada, kui oled hoolega lompe kündnud ja järsku armatuuris kõik tuled hõõguma/põlema hakkavad.

Kaitsmete läbipõlemine võib selle generaatori märgamisega seotud olla.
Aga kaitsmeploki kaitsme pesad võivad samuti "välja veninud olla".
Selle vastu aitab harilik füüsiline sekkumine - pressid neid klemme omavahel koomale et kaitse kõvemini kinni istuks.

Ja soovitus oleks kasutada vask/messing kaitsmeid, mitte alumiinium.
Alumiinium kipub vasega kokkupuutel oksüdeeruma, eriti kui sealt ühenduskohast vool läbi käib.
Neid päris igast tanklast enam ei saa, maakohtade tanklast vast leiab. Linnas otsi mõnd autopood.

Sellise asja võiks plaani võtta:
Pilt
Kui leiad kellegi, kes vea ära defekteerib siis Tallinnas aitab "Supp" varuosadega.

grete
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Jaan 2012, 09:47

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas grete » 21 Jaan 2012, 14:57

Tänan vastuste eest. Ega te juhuslikult ei tea mõnda meistrimeest tallinnas, kes viitsiks selle masinaga veidi tegeleda.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas supp » 21 Jaan 2012, 15:24

200jne on nii lihtne auto et sellega saab suvaline töökoda hakkama, samas on ka tallinnas mitmeid vanakooli volvode rem kohti, eks nad annavad siis ise teda, ei hakka ma ühtegi soovitama, sest kõik teavad mis teevad
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1439
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas ddig » 24 Jaan 2012, 21:21

Esimene asi mida mina selliste anomaaliate puhul kontrolliksin oleks mootori-aku-kere vahelised massiühendused. Kui see hüppamine/turtsumine üksinda võiks viidata küll süütesüsteemi veale, siis tulede samaaegne läbipõlemine viitab ennekõike puudulikule massiühendusele. Sarnaste sümptomitega Volvo 740-l polnud muud viga kui kere ja mootori vaheline massiühendus oli puudulik.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

grete
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Jaan 2012, 09:47

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas grete » 16 Veebr 2012, 11:24

Prrrh. Peale pakast ei käivitu masin enam üldse. Aku tõime tuppa, laadisime kuid enam käima ei lähe. Ei luba ka. Kas võib ikka sama viga oli mis enne oli (ja senimaani alles on)?

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas kirsipuu » 16 Veebr 2012, 11:51

Kevad tuleb:
temperatuur läheb üles ja päevase-öise temperatuuri vahe suureneb.
Ehk siis kondents on kerge tekkima. Jällegi alustaksin sellest jagaja kaanest.

89 aasta autol saab võibolla veakoode ka lugeda.
http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO ... ctionFault
See võib tunduda veidi suur tükk hammustamiseks.

Täna on neljapäev. Ehk leiab keegi neljapäevase kogunemise asemel aega sellele asjale pilk peale visata. Ise olen ka nõus aitama.
Koputan päeva jooksul mõnele südametunnistusele.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: Mure 245ga

PostitusPostitas kirsipuu » 17 Veebr 2012, 00:13

Ühiste jõupingutustega silusime karmavõlga ja leidsime asjale lahenduse.
Ddig oli asjale kõige lähemal, aga õige lahendus oli inverteeritud.
Tarbijate plussjuhe oli aku peal oma haaret kaotamas.
Seda kõike koostöös usaldust kaotava kaitsmeplokiga.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist