Mootori probleem

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

paul vader
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Nov 2009, 09:58

Mootori probleem

PostitusPostitas paul vader » 21 Dets 2011, 16:21

tere,
selline kiire küsimus: kui käivitan ja auto on külm, ei saaks nagu auto aru, kas mootor on soe. tõstab ja langetab pöördeid, sureb pidevalt välja, jne. kui mootor on täiesti soe pole probleemi.
milles võiks probleem seisneda? mingi hõbedane õhuvoolik kukkus mul sealt kord välja.
kuidas seda kiiresti ja odavalt lahendada.

aitäh!

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Mootori probleem

PostitusPostitas bronec » 21 Dets 2011, 16:38

Räägi autost ka meile natukene.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

paul vader
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Nov 2009, 09:58

Re: Mootori probleem

PostitusPostitas paul vader » 21 Dets 2011, 17:06

oeh,
1992, 245, 86kw, 2.4 (vist) bensiin.
universaal.

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: Mootori probleem

PostitusPostitas baxxter » 21 Dets 2011, 18:17

Ei tunne küll 200st hästi, aga kas see hõbedane õhuvoolik õhufiltri kopsiku ja väljalaske kollektori juurde ei peaks ühilduma....
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Mootori probleem

PostitusPostitas supp » 21 Dets 2011, 19:36

ma ei tea küll kas see lahendab sinu probleemi, aga minu karbuss mootoriga masinal on see hõbedane voolik oluline ja lisaks sellele ka see kas õhufiltri kopsikus olev termoandur on töökorras, nimelt see voolik suunab väljalaske kollelt sooja õhku õhuf kopsikusse kus on termilisest metallist andur mis avab seal klappi (kas sulgeb selle ja võtab sooja õhk kollelt või avab kui õhk on piisavalt soe ning võtab väljas). Mul oli just see klapp peetis kunagi ja ka jupsis külmalt, midagi fataalset küll ei juhtu aga jube s.tt oli sõita kui mootor polnud täiesti soe, niiet esimese asjana ma soovitaks selle hõbedase vooliku ehitusepoest osta, ja siis kontrollida kas see termoandur kopsikus labudeerib - kui ei siis uus kopsik mõnelt foorumlaselt ca 2.- omandada, ja kui siis ka ei aita siis edasi vaadata
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist