200-ste bensukulu jm
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
200-ste bensukulu jm
küsimus 200-ste kulu kohta, mul on 2,0 karbakas 71kw (2lõõri stroberg värskelt reminditud), sõidan külmasõitu hommikul 15km ja õhtul 15km maanteel ca 70km/h, pole riskind paaki tühjaks sõita aga tundub et kulu on üle 10l/100km-le, ka see on normaalne, kas seda on võimalik piirata ja kas on keegi pannud sarnasele autole mingi nn tuunig karbussi ja kas on üldse kogemusi mootori 200k terevamaks/õkonoomsemaks muutmisel, kavatsen antud autoga kauem liikuda niiet mingit arendustegevust ei karda kui keegi knowhow-ga abiks oleks
teiseks oleks huvitav teada kui palju üldse meil 200 aktiivselt liikvel on, eriti 2 ukselisi ja uuema(mitte negatiivse)ninaga
teiseks oleks huvitav teada kui palju üldse meil 200 aktiivselt liikvel on, eriti 2 ukselisi ja uuema(mitte negatiivse)ninaga
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
vähem on rohkem, ega ma mingit micra kulu oota aga kui saab vähemaks pole ka paha selleks küsingi, olen liigelnud ka selliste sõiduautodega mille tehase kulu on 30l/100 linnas, huvitaks lihsalt kas keegi on vähemaga hakkma saanud ja millise nipiga, kubatuuri ja kw pole ju ollagi, kunagi sai 5,0l v8 ka kulu 14l-linnas saadud, küsimus kas keegi on 200k-l ka saanud väiksemat kulu ja kuidas? ja kas oleks mõtekas mõnda aftermarket karpat paigaldada, netist otsides leiab reeglina mingit rootsikelset umbmäärastjuttu aga kas siin keegi teab
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
pritsung läheb juba leiutamiseks, pean silmas igasugu webereid jm., mida aftemarketina pakutakse ja mis annaks ka jõudu juurde, hetkel ongi kulu ca 11-12l mis pole võibolla paha aga ikkagi 2,0l kohta mittemidagi head, niipalju kui olen arusaanud on volvol ca 7 erinevat karpat ja kõik parajad telliskivid, kas keegi on endale midagi muud mis annab paremat effekti paigaldanud?
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Pane 700se pealt mootor B230FT ehk 2.3L turbo
On võimu ja elektrooniline pritsung, mis annab võimu kõige ökonoomsemalt siis, kui ta on hästi regullitud, ehk mõlemad bensupumbad korras, õhullugeja korras, pihustid puhtad ja korras, kompressioon õige. Keegi lisab veel midagi?
Sellisel juhul peaksid sama kuluga, 10/100, masina teravamaks saama. Muidugi oleneb kuidas tallad.
Minu 200sel on B230F ja kütikulu 12+ linnas. Ja plaanin ühe käigu veel Bakti ette võtta.
Ehk siis 10/100le karpaga on väga hea tulemus minu arvates.
On võimu ja elektrooniline pritsung, mis annab võimu kõige ökonoomsemalt siis, kui ta on hästi regullitud, ehk mõlemad bensupumbad korras, õhullugeja korras, pihustid puhtad ja korras, kompressioon õige. Keegi lisab veel midagi?
Sellisel juhul peaksid sama kuluga, 10/100, masina teravamaks saama. Muidugi oleneb kuidas tallad.
Minu 200sel on B230F ja kütikulu 12+ linnas. Ja plaanin ühe käigu veel Bakti ette võtta.
Ehk siis 10/100le karpaga on väga hea tulemus minu arvates.
jääks siiski 200k ja karpa juurde, rohkem jõudu ja vähem kulu ei pruugi alati vastanduvada olla, parem vääne tagab rahulikuma sõidu ja madalama kulu (kuigi mitte alati), seepärast uuringi mis ja kas keegi on oma karpadega teinud ja mis effekti see on andnud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
siikohal ikkagi huvitaks, kui palju rüüpavad teiste 240 2,0 karpad (kui selliseid on), tahaks siiski teada kas ja kuidas on võimalik kulu vähendada (igasugu turbote ja pritsungite lisamist mitte pakkuda) või on karpa kohta küsimuste esitamiseaeg juba selleks aastatuhandeks ümber
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist