200-ste bensukulu jm

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

200-ste bensukulu jm

PostitusPostitas supp » 13 Jaan 2007, 21:06

küsimus 200-ste kulu kohta, mul on 2,0 karbakas 71kw (2lõõri stroberg värskelt reminditud), sõidan külmasõitu hommikul 15km ja õhtul 15km maanteel ca 70km/h, pole riskind paaki tühjaks sõita aga tundub et kulu on üle 10l/100km-le, ka see on normaalne, kas seda on võimalik piirata ja kas on keegi pannud sarnasele autole mingi nn tuunig karbussi ja kas on üldse kogemusi mootori 200k terevamaks/õkonoomsemaks muutmisel, kavatsen antud autoga kauem liikuda niiet mingit arendustegevust ei karda kui keegi knowhow-ga abiks oleks
teiseks oleks huvitav teada kui palju üldse meil 200 aktiivselt liikvel on, eriti 2 ukselisi ja uuema(mitte negatiivse)ninaga
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

VonSten
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 28 Mär 2006, 23:28
Kontakt:

PostitusPostitas VonSten » 13 Jaan 2007, 21:49

Kamoon mees, mida sa siin piirad see isegi normaalne. 200 on ikka suur auto arvesta sellega, selle liigutamine tahes-tahtmata nõuab kütuse kulutamist.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 13 Jaan 2007, 22:23

vähem on rohkem, ega ma mingit micra kulu oota aga kui saab vähemaks pole ka paha selleks küsingi, olen liigelnud ka selliste sõiduautodega mille tehase kulu on 30l/100 linnas, huvitaks lihsalt kas keegi on vähemaga hakkma saanud ja millise nipiga, kubatuuri ja kw pole ju ollagi, kunagi sai 5,0l v8 ka kulu 14l-linnas saadud, küsimus kas keegi on 200k-l ka saanud väiksemat kulu ja kuidas? ja kas oleks mõtekas mõnda aftermarket karpat paigaldada, netist otsides leiab reeglina mingit rootsikelset umbmäärastjuttu aga kas siin keegi teab
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 13 Jaan 2007, 22:51

pritsung on variant.aga selle pealepanemine on k***.tutikas karpa võiks olla variant.11/100km kohta on hea tulemus.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 13 Jaan 2007, 23:11

pritsung läheb juba leiutamiseks, pean silmas igasugu webereid jm., mida aftemarketina pakutakse ja mis annaks ka jõudu juurde, hetkel ongi kulu ca 11-12l mis pole võibolla paha aga ikkagi 2,0l kohta mittemidagi head, niipalju kui olen arusaanud on volvol ca 7 erinevat karpat ja kõik parajad telliskivid, kas keegi on endale midagi muud mis annab paremat effekti paigaldanud?
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

VonSten
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 28 Mär 2006, 23:28
Kontakt:

PostitusPostitas VonSten » 14 Jaan 2007, 04:41

Nüüd sa räägid juba mööda. Tahad jõudu juurde saada ja kütusekulu vähendada. Kumba sa siis tahad ?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 14 Jaan 2007, 09:33

Pane 700se pealt mootor B230FT ehk 2.3L turbo :)
On võimu ja elektrooniline pritsung, mis annab võimu kõige ökonoomsemalt siis, kui ta on hästi regullitud, ehk mõlemad bensupumbad korras, õhullugeja korras, pihustid puhtad ja korras, kompressioon õige. Keegi lisab veel midagi?
Sellisel juhul peaksid sama kuluga, 10/100, masina teravamaks saama. Muidugi oleneb kuidas tallad.
Minu 200sel on B230F ja kütikulu 12+ linnas. Ja plaanin ühe käigu veel Bakti ette võtta.
Ehk siis 10/100le karpaga on väga hea tulemus minu arvates.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 14 Jaan 2007, 10:53

jääks siiski 200k ja karpa juurde, rohkem jõudu ja vähem kulu ei pruugi alati vastanduvada olla, parem vääne tagab rahulikuma sõidu ja madalama kulu (kuigi mitte alati), seepärast uuringi mis ja kas keegi on oma karpadega teinud ja mis effekti see on andnud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 14 Jaan 2007, 20:05

kui kellelgi mingi weber juhtuks olema kodus siis võiks isegi katsetada
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 17 Jaan 2007, 19:04

mul 200 ja 4kast veel peal :) Panen B21 külge 5 kasti ja usun et kütusekulu väheneb kuna 4 käiku on vähe.
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 17 Jaan 2007, 21:49

siikohal ikkagi huvitaks, kui palju rüüpavad teiste 240 2,0 karpad (kui selliseid on), tahaks siiski teada kas ja kuidas on võimalik kulu vähendada (igasugu turbote ja pritsungite lisamist mitte pakkuda) või on karpa kohta küsimuste esitamiseaeg juba selleks aastatuhandeks ümber
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Rainer
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Juul 2005, 17:27
Kontakt:

PostitusPostitas Rainer » 18 Jaan 2007, 06:38

Lisaks valesti seadistatud toite ja süütesüsteemile suurendavad kütusekulu -veeremistakistus(pidurid,vale rataste kokkujooks) vähetähtis ei ole ka mootori töötemperatuur.


Tervitades
Rainer

Kasutaja avatar
Volvo75
Foorumi veteran
Postitusi: 3323
Liitunud: 02 Okt 2005, 14:29
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo75 » 18 Jaan 2007, 17:07

karpas peaks mingi nõel ka olema.......isa igaljuhul vahetas oma vanal 245 karpa kulunud nõela pärast ja hiiljem auto käis paremini ja kütet võttis ka vähem...
Pilt
Twin Towers Of The World Trade Center

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 09 Juul 2009, 10:05

Mõtlesin et kirjutaks palju mu kütikulu on aga tuleb välja, et siin algaja supp räägib hoopis et tal strõmberg on. kahe lõõriga. täielik algaja ikka.
:unibrow:

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 10 Juul 2009, 06:55

no aga palju on kütikulu, kas allpool suppi toodud kulu :roll:
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist