1. leht 1-st

200 seeria diferentsiaalilukustusega tagasild.

Postitatud: 31 Dets 2006, 15:30
Postitas VonSten
Kuskilt netist lugesin, et 200 seerial on olemas difrilukuga tagasild.
Kuidas see differ lukustub? Kas on mingi automaatne siduritega süsteem, või on lülitatav? Kui lülitatav siis kuidas juhitakse?
Kas selline differ on väga defitsiitne kaup on neid kunagi nt eesti lammarites üldse liikunud.

Postitatud: 01 Jaan 2007, 16:19
Postitas bronec
defka kup jah see.pandi alla turbomootoritega volvodele. eestist lootust leida pole eriti.ja olid vähemalt enamus lsd diffrid ehk siis piiratud libisemisega.toimisid spets räniõliga. isegi kui leiad diffri siis ei pruugi selle kindlakstegemine nii lihtne olla sest õli võib olla vana või üldse vale õli sees.kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ. plokk diffrist pole kuulnud üldiselt väga

Postitatud: 02 Jaan 2007, 02:06
Postitas turboES
See toimib jah siduri pohimottel. Mul oli kunagi see yhel 242Turbol. Sellega soites peab ettevaatlik olema. Masin voib kurvis kaest ara minna.
See on vist Dana 34 diferentsiaal. Sama mis on Chevy Jeepidel. Otsi usakate foorumist.
Siin on sellest palju juttu http://forums.turbobricks.com/

Postitatud: 03 Jaan 2007, 05:27
Postitas turboES

Postitatud: 02 Aug 2007, 11:30
Postitas pettan
tänan. mul on see differ 245 2,3liitrise 91 aasta auto peal ja praegu panin ajutiselt tavalise sõita üldiselt saab aga tal on spidomeeter ja abs diffri pealt nii et nüüd kumbki ei tööta.

Postitatud: 02 Aug 2007, 12:40
Postitas vanapeer
Keegi hiljuti nagu müüs sellist aga ma ei suuda leida enam ei foorumist ega kuskilt...

Postitatud: 06 Aug 2007, 23:20
Postitas Tuus
pettan kirjutas:tänan. mul on see differ 245 2,3liitrise 91 aasta auto peal ja praegu panin ajutiselt tavalise sõita üldiselt saab aga tal on spidomeeter ja abs diffri pealt nii et nüüd kumbki ei tööta.


Loe enne läbi kui postitad!!! Mitte midagi ei saa aru! :?

Postitatud: 07 Aug 2007, 11:08
Postitas Leho
bronec kirjutas:kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ


Kus kohas see tal kirjas peaks olema.

Postitatud: 07 Aug 2007, 12:15
Postitas ants
vanapeer kirjutas:Keegi hiljuti nagu müüs sellist aga ma ei suuda leida enam ei foorumist ega kuskilt...



Aasta tagasi kasutaja- totu müüs iselukustuvat (mitte lsd) 760-oma,

Enda 700-sel ka selline all, pole talvel mingit ohtu märganud kurvilisel

teel nagu keegi väitis. Korrasolekut saab kontollida tõstukil:

kui üks ratas kiirelt pöörlema panna siis haarab kõlksuga kohe teise

kaasa. :)

Postitatud: 07 Aug 2007, 13:02
Postitas ddig
Lukustuva diferentsiaal üheks omaduseks on mitte lukustuda kiirustel üle 40 km/h. Seda siis justnimelt turvalisuse kaalutlustel. Küll aga on võimalik väikestel kiirustel, väga libedal pinnasel, sellise diffriga üsna kergelt 180 kraadi teha.
Nt. õnnestub see järgmistel tingimustel:
-lamellrehvid
-kiilasjää, lahtine lumi peal
-kiirus ca 30 km/h
-kurvis natuke järsemini gaasi vajutada ja voila :)

Asi siis selles, et differ lukustub küll momentaalselt, kuid ei avane päris sama kiiresti. Ehk siis külglibisemises oleva auto rahustamiseks ei piisa enam gaasi vabastamisest. Ainus mis aitab, on õigeaegselt ja piisava kiirusega rooli keeramine. Korralike naastrehvidega ilmselt ei tohiks küll nende kiiruste juures selliseid probleeme esineda.
Nagu mainitud, siis suurematel kiirustel seda ohtu enam ei ole, sest differ siis enam ei lukustu (kui just pole ekstsentrikhoova küljest vastavat massi eemaldatud).

Postitatud: 07 Aug 2007, 18:18
Postitas JaanKaer
Leho kirjutas:
bronec kirjutas:kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ


Kus kohas see tal kirjas peaks olema.


Haaa... isegi on säärane asi säilinud. Tõestan, et säärane sildike isegi pandi sildade külge. Endal pandi 940-le 245-e LSD peale. Toimib, ent I-Autolased eemaldasid plekist sildikese -

Pilt

(klikates saate suurema ülevaate)