200 seeria diferentsiaalilukustusega tagasild.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

VonSten
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 28 Mär 2006, 23:28
Kontakt:

200 seeria diferentsiaalilukustusega tagasild.

PostitusPostitas VonSten » 31 Dets 2006, 15:30

Kuskilt netist lugesin, et 200 seerial on olemas difrilukuga tagasild.
Kuidas see differ lukustub? Kas on mingi automaatne siduritega süsteem, või on lülitatav? Kui lülitatav siis kuidas juhitakse?
Kas selline differ on väga defitsiitne kaup on neid kunagi nt eesti lammarites üldse liikunud.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 01 Jaan 2007, 16:19

defka kup jah see.pandi alla turbomootoritega volvodele. eestist lootust leida pole eriti.ja olid vähemalt enamus lsd diffrid ehk siis piiratud libisemisega.toimisid spets räniõliga. isegi kui leiad diffri siis ei pruugi selle kindlakstegemine nii lihtne olla sest õli võib olla vana või üldse vale õli sees.kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ. plokk diffrist pole kuulnud üldiselt väga
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 02 Jaan 2007, 02:06

See toimib jah siduri pohimottel. Mul oli kunagi see yhel 242Turbol. Sellega soites peab ettevaatlik olema. Masin voib kurvis kaest ara minna.
See on vist Dana 34 diferentsiaal. Sama mis on Chevy Jeepidel. Otsi usakate foorumist.
Siin on sellest palju juttu http://forums.turbobricks.com/
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 03 Jaan 2007, 05:27

'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

pettan
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 28 Juul 2007, 08:13

PostitusPostitas pettan » 02 Aug 2007, 11:30

tänan. mul on see differ 245 2,3liitrise 91 aasta auto peal ja praegu panin ajutiselt tavalise sõita üldiselt saab aga tal on spidomeeter ja abs diffri pealt nii et nüüd kumbki ei tööta.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 02 Aug 2007, 12:40

Keegi hiljuti nagu müüs sellist aga ma ei suuda leida enam ei foorumist ega kuskilt...
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tuus
Volvo Club liige
Postitusi: 1858
Liitunud: 18 Apr 2007, 10:11
Asukoht: Pärnu kesklinn

PostitusPostitas Tuus » 06 Aug 2007, 23:20

pettan kirjutas:tänan. mul on see differ 245 2,3liitrise 91 aasta auto peal ja praegu panin ajutiselt tavalise sõita üldiselt saab aga tal on spidomeeter ja abs diffri pealt nii et nüüd kumbki ei tööta.


Loe enne läbi kui postitad!!! Mitte midagi ei saa aru! :?
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 07 Aug 2007, 11:08

bronec kirjutas:kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ


Kus kohas see tal kirjas peaks olema.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 07 Aug 2007, 12:15

vanapeer kirjutas:Keegi hiljuti nagu müüs sellist aga ma ei suuda leida enam ei foorumist ega kuskilt...



Aasta tagasi kasutaja- totu müüs iselukustuvat (mitte lsd) 760-oma,

Enda 700-sel ka selline all, pole talvel mingit ohtu märganud kurvilisel

teel nagu keegi väitis. Korrasolekut saab kontollida tõstukil:

kui üks ratas kiirelt pöörlema panna siis haarab kõlksuga kohe teise

kaasa. :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1440
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 07 Aug 2007, 13:02

Lukustuva diferentsiaal üheks omaduseks on mitte lukustuda kiirustel üle 40 km/h. Seda siis justnimelt turvalisuse kaalutlustel. Küll aga on võimalik väikestel kiirustel, väga libedal pinnasel, sellise diffriga üsna kergelt 180 kraadi teha.
Nt. õnnestub see järgmistel tingimustel:
-lamellrehvid
-kiilasjää, lahtine lumi peal
-kiirus ca 30 km/h
-kurvis natuke järsemini gaasi vajutada ja voila :)

Asi siis selles, et differ lukustub küll momentaalselt, kuid ei avane päris sama kiiresti. Ehk siis külglibisemises oleva auto rahustamiseks ei piisa enam gaasi vabastamisest. Ainus mis aitab, on õigeaegselt ja piisava kiirusega rooli keeramine. Korralike naastrehvidega ilmselt ei tohiks küll nende kiiruste juures selliseid probleeme esineda.
Nagu mainitud, siis suurematel kiirustel seda ohtu enam ei ole, sest differ siis enam ei lukustu (kui just pole ekstsentrikhoova küljest vastavat massi eemaldatud).
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 07 Aug 2007, 18:18

Leho kirjutas:
bronec kirjutas:kuigi tagasilla peal peaks olema kirjas ka et lsd differ


Kus kohas see tal kirjas peaks olema.


Haaa... isegi on säärane asi säilinud. Tõestan, et säärane sildike isegi pandi sildade külge. Endal pandi 940-le 245-e LSD peale. Toimib, ent I-Autolased eemaldasid plekist sildikese -

Pilt

(klikates saate suurema ülevaate)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist