240 automatic differ

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
rekkamees
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mai 2009, 23:12
Asukoht: Virumaa

240 automatic differ

PostitusPostitas rekkamees » 23 Mai 2010, 23:51

Küsimus siis selline, et mis laager automaatkastiga 240-le (2,3) läheb? Kavatsen kohaliku SKF müüja käest seda küsida, aga siis oleks hea laagri numbrit teada. Kas keegi oskab öelda?
Viimati muutis rekkamees, 24 Mai 2010, 15:52, muudetud 1 kord kokku.
Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 240 automatic tagumine rattalaager

PostitusPostitas vanapeer » 24 Mai 2010, 00:11

Kõigil 200stel on sama, ja võibolla sama isegi 700ga. Kirsipuu maadles sellega, kui tema teemas pole, siis kindlasti võid üle küsida.
:unibrow:

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: 240 automatic tagumine rattalaager

PostitusPostitas kirsipuu » 24 Mai 2010, 09:03

Originaal on Timken.
SKF suudab tarnida.
Supp võib vahendada.
Koodi saad SKF'i lehelt.
Pilt
Illustreerivat materjali
Vahetama hakkad siis telli kohe uued pidurite poriplekid ka ära.
Poest võta sinist laagrimääret, sest karbis kaasas pole.
Ja käsipiduri klotside reguleerimise tükk mis igas manuaalis on, aga reaalselt harva kohatav.

Hindadest nii palju et...
laager ~1600 2tk
poriplekid ~500 2tk
pidurivärk ~150 2tk

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

Re: 240 automatic tagumine rattalaager

PostitusPostitas SassGuss » 24 Mai 2010, 11:54

Üks kõik mida tellid, karbis ikka timken. Vahe aint mis seal karbis veel huvitavat.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 240 automatic tagumine rattalaager

PostitusPostitas vanapeer » 24 Mai 2010, 14:11

Pronkspuks olgu seal kindlalt.
:unibrow:

Kasutaja avatar
rekkamees
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mai 2009, 23:12
Asukoht: Virumaa

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas rekkamees » 24 Mai 2010, 15:57

Lähemalt uurimine paljastas vile ja kolina põhjustajaks hoopis difri. Ajasin praegu tagasilla karteri paksu õli, määrde ja saepuru segu täis, et saaks uue difri või silla järele sõita. Vile kadus ära, aga vaikne kolin kestab edasi. Seega otsin uut difrit või tervet tagasilda. :S
Kui miski väärib kasutamist,

siis väärib see ka väärkasutamist!

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas Loff » 24 Mai 2010, 16:26

rekkamees kirjutas:Ajasin praegu tagasilla karteri paksu õli, määrde ja saepuru segu täis... :S

Lolliks oled läinud ve, liiva tuleb ikka kah panna see summutab ka kolinad!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas vanapeer » 24 Mai 2010, 17:10

Pigem tervet tagasilda. Kas koos spido andurriga?
:unibrow:

Kasutaja avatar
rekkamees
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mai 2009, 23:12
Asukoht: Virumaa

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas rekkamees » 25 Mai 2010, 00:09

vanapeer kirjutas:Pigem tervet tagasilda. Kas koos spido andurriga?

Mul pole selle koha pealt halli aimugi, kuna Volvo pole seni suuremat remonti vajanud. Olen selle juures näpud õliseks teinud ainult kardaani tugilaagri vahetusega, mis oli juba ostes kinni roostetanud. See on küll majapidamises niiöelda "teine auto", ehk siis kilomeetreid koguneb visalt, aga need on ka tõsised kilomeetrid, sõidetud enamjaolt külavaheteedel ja raske tallaga.
Kui miski väärib kasutamist,

siis väärib see ka väärkasutamist!

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas vanapeer » 25 Mai 2010, 00:10

Kust sa saepuru sisse toppisid siis? Õlipunni kõrval on andur ju.
:unibrow:

Kasutaja avatar
rekkamees
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 23 Mai 2009, 23:12
Asukoht: Virumaa

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas rekkamees » 25 Mai 2010, 00:50

Punni august neh, aga ei osanud mingit andurit sealt otsida. Harjund selliseid asju tavaliselt käigukasti küljest leidma. Pilt, mis mulle auto all avanes oli muidu sarnane, nagu kirsipuu autol, ainult et stabika varras oli sillatalaga sama (rooste)värvi. Aga kus see spido andur siis on? Pilt
Kui miski väärib kasutamist,

siis väärib see ka väärkasutamist!

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas enta » 25 Mai 2010, 01:17

Pilt
kui ei eksi siis andur peaks muidu selles kohas olema

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 240 automatic differ

PostitusPostitas vanapeer » 25 Mai 2010, 08:54

Kirsipuu punni kohal ongi. Juhe läheb külge veel.
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist