200-se vahepuka laager.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: 200-se vahepuka laager.
Kas M47 spido väljavõttega on on ainult minu jaoks haruldus?
Re: 200-se vahepuka laager.
vanapeer kirjutas:Kas M47 spido väljavõttega on on ainult minu jaoks haruldus?
Mine või enda auto alla kaema...
Väljamaalt:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?p=168
Pre 85 240s have cable driven speedo's.
My 84 244 with M47 is cable driven. My 86 245 with M47 is electronic from the diff.
Seega keegi kurjam on seda kasti seal all vahetamas käinud...
Päris õige jutt:
http://www.turbobricks.org/forums/showt ... hp?t=27119
Seega "Tough luck mate" nagu nad sealmaal ütlevad.
Pane ostu alla soov üles...
"O: 86+ M47 käigukasti"
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: 200-se vahepuka laager.
As see ongi siis mk1 ja mk2 vahe.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: 200-se vahepuka laager.
Ota aga mis siis sai? Ma TBst veel lugesin, et kui M47-t lammutama hakata siis on neil põlvkondadel erinevused ja Haynesi kasutajad vennad on pidanud mõne asjaga jändama.
Re: 200-se vahepuka laager.
Kuna masinat oli kiiresti vaja , siis sai ajutiselt käigukasti otsa ja kardaani vahele tehtud 2-3 cm paksune vahetükk . Ja nagu teada pole miskit püsivamat kui ajutine Tänaseks 10-20 tuhat sedasi läbi sõidetud .
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist