200seeria pildid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas supp » 13 Mai 2010, 22:40

oi kurja, vot see on hea värvi komponisatsioon
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas Loff » 13 Mai 2010, 22:45

Aga "VOLVO" silt esitiival on küll vinge, ah?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas bronec » 16 Mai 2010, 21:46

Pilt
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

volvia
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 09 Mai 2010, 01:23

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas volvia » 24 Mai 2010, 17:05

Panen sis enda auto pildi ka siia :)
http://fotoalbum.ee/photos/kults102/69537471

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas vanapeer » 25 Mai 2010, 16:07

Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas Loff » 25 Mai 2010, 21:01

Päris vinge masuudipress!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas enta » 25 Mai 2010, 22:18

siuke püss siis :? jalakäiatele vist ei sobi :lol:
aga kuidas keegi tark mees mulle kunagi ütles(kui ise veel traktorist olin) et kui diisel ei tossa, siis keera peale :mrgreen:

ja siis üks veel
Pilt

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas enta » 06 Juun 2010, 22:46

Pilt
Minu Auto körkus!

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas supp » 06 Juun 2010, 23:03

mingile offroadile tahad minna või?, sellised pidid ikka 4x4 foorumisse sobilikud rohkem
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas enta » 06 Juun 2010, 23:38

tulingi just metsast

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas vanapeer » 10 Juun 2010, 00:09

Pilt

Keegi hiljuti just küsis, milleks see kole antitiib. Siin on video, mis juhtub, kui seda pole

http://www.youtube.com/watch?v=_LnmD7kxHUw

Seega veel parem ikkagi mu lemmikversioon

Pilt
:unibrow:

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas bronec » 12 Juun 2010, 07:06

Pilt

Pilt

The road Volvo 240 Turbo Evolution models were specified to have 157 bhp at 5 100 rpm. The race cars had a lot more power.

The earliest racing versions, before the introduction of the evolution model, "only" had around 250 bhp. But after the introduction of water injection and an intercooler the power output was increased drastically.

The last versions of the factory RAS cars are said to have produced around 380 bhp using a Garrett AR T4 turbo charger with a boost pressure of 1.5 bar.

Pilt

The 1986 RAS-run cars had a lot of interesting features. Traction control was one of them. The system was built for the RAS car of Peggen Andersson and Mauro Baldi. The system was tested but never used in a race as the team feared it could malfunction.

The system worked through wheel speed sensors that compared the speed of the front and back wheels. If the back wheels started to spin, resulting in a higher speed compared to the front wheels, the turbo boost pressure would automatically be reduced and the fuel supply would cut. This would stop the tyres from spinning.

The car fitted with the traction control system was reported to be faster than the normal car instantly when used ahead of the final European Touring Car Championship round at Estoril in 1986.


Pilt

http://www.touringcartimes.com/news.php?id=3277
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas bronec » 14 Juun 2010, 18:50

Pilt

Pilt
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas bronec » 17 Juun 2010, 08:03

Pilt
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: 200seeria pildid

PostitusPostitas bronec » 19 Juun 2010, 21:37

Pilt
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist